Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Årh, lille Maya
  2. Nej, jeg tænkte også, at han jo bare er lille bitte ift. fårene. Men det er sjovt at se... Altså, jeg ved jo godt, at mange hunde er født til at kunne noget bestemt, men jeg er alligevel imponeret over hvordan han bare ved hvad det drejer sig om... Og ja, han er da dejlig
  3. Wow, hyrdehunden fornægter sig sgu ikke!! Imponerende...
  4. Bobo gør det samme med gåturen. Når vi har spist, vimser han rundt, når vi begynder at tage af bordet - også selvom han lige har været på tur inden nogle gange Der er sikkert flere tilfælde, som jeg bare ikke har tænkt over, men de kommer nok hen af vejen
  5. At folk kan få sig selv til det Jeg kan heldigvis ikke huske at have set nogle hunde, der bliver deciderede mishandlede - jo, en enkelt hund for noget tid siden, som blev rykket så meget i at den pev, men ellers ikke rigtigt - men jeg ved jo godt, at det sker. Og det er sgu sørgeligt, at der stadig er nogle, der synes det er okay at behandle dyr sådan.
  6. Årh, mig og min søster smeltede fuldstændig over Skipper på sofabordet
  7. Er altså helt vild med hendes ører :hjerte:
  8. Bobo havde lidt ondt i halsen en dag :blink: Sådan ser Bobo ud, når han tænker, så det knager
  9. Årh du har mange gode billeder Tonki...
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Årh, jeg kan godt mærke, at jeg ikke er vant til at gå lange ture i sne... Det gør lidt ondt i benene i dag Så vi kommer vist ikke til at gå det helt vilde i dag... Ingen af os er vist helt i form til det her projekt
  11. Nårh, en lille mastiff baby :hjerte:
  12. Jeg er nok enig med Petrine her... Folk skal bare lære at lade være med at stille hunden der, så der slet ikke er noget at stjæle..
  13. Silver-back Her plejer at være en bæk, men i dag var vandet stift... Og det forstår vi ikke helt... Det skal faktisk undersøges MEGET nøje Og så fik han vist sne i næsen? Da vi kom hjem, var han træt... Og der gik ikke længe, før der blev sagt godnat... Og så et sidste, bare fordi...
  14. Nej, men når jeg nævner, at jeg synes der er en tendens, er det jo sådan en generel ting Men ellers har du da ret. Det er da muligt at den godt kan få et godt liv og den virker da også glad nok. Men det er altså bare ikke en "ååååårh" følelse over hvor sød den er, der rammer mig først. Jeg bliver som sagt trist og jeg kan ikke forestille mig, at den vil kunne leve et godt hundeliv uden at have ondt.
  15. Jeg tror du misforstår. Jeg tror ikke, der er nogen herinde, der har "nej-hatten" på bare for at være på tværs. Jeg har i hvert fald ikke. Og jeg mener ikke det jeg mener fordi hunden ikke passer ned i en eller anden bestemt kasse. Det er slet ikke det, det handler om. Hvis han ikke har smerter, er det jo fint. Men helt generelt er der altså i mine øjne en tendens til at diverse hundeorganisationer holder liv i alt - også dyr, der i min verden er bedre tjent med en aflivning. Og det er bare ikke til dyrets bedste i min verden! Du må gerne "awwwwe" fra nu af og til påske, men jeg forbeholder mig til gengæld ret til at mene, at man nogle gange bør overveje om man hjælper dyret eller om man gør det en bjørnetjeneste ved at holde liv i det.
  16. Ved du hvorfor man ikke gør det? Er det fordi de bliver for lyse eller skyldes det noget andet? Og hvorfor er det skidt, at de er lysere? Hilsen spørge-jørgen
  17. Nej, de er heller ikke så almindelige De allerfleste er jo sorte og gule... Men man parrer ikke to brune forældre mere, gør man? Er det ikke noget med farven eller hvordan er det?
  18. Jeg bliver godt nok også helt trist. Jeg synes sgu nogle gange der er tendens til at holde liv i alt muligt, fordi det er synd at aflive og det forstår jeg virkelig ikke altid... Nogle gange er aflivning altså det bedste valg..
  19. topic svarede på Therese's Ninkamus i Schæfer
    Hårh, den snemand får godt nok nogle bank Troede ikke rigtige prinsesser bankede snemænd
  20. Ja, det er du altså nødt til! Var der kun brune i det kuld?
  21. topic svarede på Therese's Ninkamus i Schæfer
    Flotte fyre
  22. Og det er sgu mærkeligt, når der er nogen der laver larm i computeren
  23. Nu ligger Bobo og fnyser og knurrer
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    5,34 km og 377 kcal indtil videre... Tror dog jeg har forbrændt flere kalorier end det der, for begge ture foregik jo i sne hele vejen... Og det var sgu lidt hårdt Men det kan man jo desværre ikke regne med

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.