Alt der er opslået af Therese
-
Julebattlen!
Haha Hundefar... Så har du lige fået taget et billede med en halvnøgen dame også... :klap:
-
Frederiksberg : Hund stjålet foran Fakta.
Det er sgu utroligt hvad folk gør for penge Og ja, man er nok nødt til at lade være med at stille hunden udenfor butikker... Skal nok holde øje med hende, selvom hun nok ikke bliver solgt hertil - men sig lige til, hvis der kommer et billede alligevel.. Så er det lidt nemmere
-
Julebattlen!
Haha okay... Troede det var de tre tal lagt sammen... Kunne altså heller ikke forstå, at du kunne regne SÅ meget ved siden af
-
Julebattlen!
Og nu undrer jeg mig så lidt over, hvordan du er kommet frem til næsten 100 kilometer, Petrine?
- Julebattlen!
- Tisse på lygtepæl
-
Tisse på lygtepæl
Ja, mine hunde har altid tisset på lygtepæle Og jeg tror også, at mine hunde fremover vil få lov... Selvom jeg blev lidt nervøs over den der døde hund, der havde tisset på en lygtepæl Det er jo trods alt gået fint i henholdsvis 7 og 8 år med mine tidligere hanhunde og de aller, allerfleste dør jo heller ikke af det Så jeg tror jeg vælger at lade være med at panikke og i stedet tænke at det er enkelt tilfælde
-
Vis din hund som hvalp
Haha. Han ser godt nok også ud som om han er ved at gå ud af sit gode skind, lille klump
-
Vis din hund som hvalp
Ej, hun ligner slet ikke sig selv, synes jeg Og ja, det var en god ide at tage billeder af billeder :5up:
-
Vis din hund som hvalp
Årh, man smelter jo fuldstændig :hjerte: Ninjamor, hvad pokker laver Pelle på det 3. billede??
-
Vis din hund som hvalp
Ja, jeg vil gerne se jeres hunde som små Jeg har desværre af gode grunde ikke billeder af Bobo som hvalp og de andre hundes hvalpe billeder er ikke på computeren. Men hundehvalpe er jo så søde og jeg vil gerne nyde jeres alligevel - så sæt i gang :blink:
-
Hvem har lov til at have hund?
Det er netop også pointen Hvis man prioriterer at undvære de penge, så skal man ikke brokke sig over det bagefter, for man har altså selv valgt det...
-
Meget stolt af min hund!
Hvor er han god
-
Hvem har lov til at have hund?
Det lyder som en vildt god ide :5up:
-
Engelsk staffordshire bull terrier
Der er vist en, der ikke gider stå til ansvar der...
-
Hvem har lov til at have hund?
Det synes jeg er en god ide :5up: Tror også mange hunde vil synes det er fedt at komme ud og besøge nogen og få lidt ekstra kæl og lidt flere hundekiks Bobo ville i hvert fald...
-
Hvem har lov til at have hund?
Men igen; jeg er ikke med på hvad lovgivningen har med det at gøre? Hvis jeg går ud og bruger mine penge på en hund uden at have sparet noget op og dermed prioriteret det frem for noget andet, så er det vel mit valg? Og det mener jeg ikke, at andre skal blande sig i. Det er dumt, ja. Men det er mit valg og som jeg sagde tidligere: hvis jeg vælger det og derfor er tvunget til at leve af pasta og ketchup og havregrød resten af måneden, så kan folk vel være ligeglade. Det sidste er jeg enig i
-
Hvem har lov til at have hund?
Præcis Jeg havde en veninde med ADHD engang, som også fik udbetalt et vist beløb hver uge efter alle hendes regninger var betalt. Hun kunne heller ikke styre det.
-
Hvem har lov til at have hund?
Jeg er ikke helt med på hvad lovgivningen har med sagen at gøre? Jeg snakker jo om, at folk ikke skal blande sig i hvad jeg bruger mine penge på og det er der trods alt stadig ikke regler for
-
Hvem har lov til at have hund?
Og det er nemlig rigtig, rigtig urimeligt at nogle mennesker skal sidde på kontanthjælp rigtig, rigtig længe. Som jeg skrev tidligere, så kan man sagtens synes, at det er helt vildt urimeligt og at det burde være anderledes, men det er det bare ikke lige nu. Og i min verden kan man ikke bare gå ud og bruge en masse penge, hvorefter man får et chok over, at man så måske ikke har penge nok til resten af måneden. Så må man prioriterer lidt anderledes. Og ja, der kan være mennesker, der ikke kan styre deres økonomi ret godt, fordi de er syge, men det er ikke dem, jeg tænker på, når jeg skriver det her. For det er jo en helt anden situation og man kan ikke forvente, at de selv skal klare det.
-
Hvem har lov til at have hund?
Men jeg synes bare stadig ikke det gør det okay at andre blander sig, fordi de har en anden holdning end mig. Eller jo, selvfølgelig må de gerne have en holdning og de må også gerne sige den, for det kunne jo være, at jeg kunne komme til at se tingene fra en anden vinkel. Men de skal ikke begynde at forsøge at ville bestemme over mine penge, det synes jeg ikke er i orden.
-
Hvem har lov til at have hund?
Ja, den her forstår jeg altså heller ikke lige. Det handler efter min mening ikke om at leve på nåde, men jeg synes det siger sig selv, at det nok er en dum ide at gå ud og købe et eller andet til mange tusind kroner (eksempelvis en hund, som i eksemplet tidligere) hvis man så ikke har penge til andet resten af måneden. Men folk må da selv om det, selvfølgelig må de det da. Men jeg synes bare ikke, at man bagefter kan beklage sig over, at man ikke får nok penge, hvis det bare er fordi man har prioriteret dem dårligt. Det må jeg nok indrømme også ville irritere mig lidt.
-
Hvem har lov til at have hund?
Jeg er enig i, at man selvfølgelig ikke skal lave en opsparing med henblik på at købe en hund, når det nu ikke er lovligt. Men hvis jeg går ud og køber en hund ud af min kontanthjælp og dermed prioriterer at leve af pasta og ketchup resten af måneden, så ville jeg virkelig blive gal, hvis folk følte at de havde ret til at blande sig i det. Selvom det er kontanthjælp og andre på en eller anden vis har været med til at betale det, så er det trods alt stadig mine penge og det er stadig min beslutning hvordan jeg bruger dem.
- FT labrador eller "almindelig labrador"
-
Hvem har lov til at have hund?
Man må vel alt det man vil. Men man må vel også forvente, at der ikke er penge til det samme som førhen, da man havde job. Jeg kan da godt se det urimelige i, at man ikke har råd til "luksus" fordi man er blevet syg eller arbejdsløs, men det er jo sådan det ser ud lige nu. Og så synes jeg bare man er nødt til at prioritere. Så må man overveje at skære ned på smøgerne og vente med at købe hund indtil der er penge til det.