Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeanette... næsten 200 km... Altså, hvor pokker går du dog hen, kvinde Sidder og spekulerer på hvor jeg skulle gå hen med ham, hvis vi skulle gå de der 10-12 kilometers ture og jeg aner det virkelig ikke.. Jo, vi kan selvfølgelig rende fra den ene ende af skoven til den anden et par gange, så er vi nok ved at være der, meeen... Har du hende bare rigtig tit med ude eller er det reelle gåture??
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay, hvis det er foregået sådan, kunne jægeren måske godt have været lidt overbærende
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg er enig med de andre. Stands hellere konflikten, inden din hund bliver så presset, at den bider eller snapper Måske kommer det helt af sig selv, når din hund bliver ældre og mere selvsikker og måske gør det ikke. Men under alle omstændigheder ville jeg ikke begynde hverken at rose eller skælde ud - jeg ville bare være neutral og standse konflikten, inden det eskalerer og så bare tænke, at det er sådan hunden er.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Produkter/leverandører
    Haha samme her... Sad også og tænkte hvad fanden hun havde gang i Men god pointe alligevel... Jeg holder dog på, at det ikke bør være en enkelt smiley der gør udslaget (i hvert fald ikke denne her smiley) og jeg synes, at der er flere herinde, der godt kunne have skrevet på en anden måde... Men om det er den ene eller de andres "skyld" bliver vi nok ikke enige om, det er jo et fortolkningsspørgsmål... Så mon ikke vi bare skal blive enige om at være uenige
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Diverse
    Hvis det giver dig ro i sindet, at der er styr på det, så træn det i det omfang du kan. Jeg synes ikke det er synd, de har jo hinanden, så helt alene er de jo ikke Og de behøver jo ikke have et dårligt liv, selvom Hans Jørgen er meget væk. Ellers kan du måske tage en snak med en veninde eller en ven, der også har hund, om de ikke kan tage dine hunde med ud engang imellem? Også i forbindelse med at blive sengeliggende. Aftal med nogen hundene ikke kender at de kommer forbi og træn så, at de gerne må komme ind. Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig, så du ikke behøver stresse dig selv så meget med hvad der evt. kan gå galt fremover. Det må give noget ro at der er styr på det :ae:
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Produkter/leverandører
    Måske skulle man bare overveje hvordan man siger tingene. Nu snakker du meget om hvordan ting kunne blive omfattet, når man omgås mennesker i det daglige (selvom jeg ikke forstår hvorfor en -smiley er at sammenligne med at møde halvnøgen op til en konfirmation eller at kaste med dine varer) og det skal vel gå begge veje. Hvordan mon det så opfattes at træde ind i et rum og blive bombarderet med at ens ide er SUPER dårlig? Jeg ville nok også blive lidt paf og så reagerer nogle folk jo med at blive sure. Angreb er det bedste forsvar og det gælder jo ikke kun for hundene.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Produkter/leverandører
    Ja, så den godt lige Det er vist godt nok... Hehe... Og ja, jeg opfatter heller ikke den smiley som specielt provokerende eller barnlig, jeg bruger den oftest bare til at vise at det ikke er så slemt ment eller at det skrevne er en joke.. Men andre skal selvfølgelig have lov til at opfatte det på andre måder
  8. Årh, man skal fandeme passe på med de kattekløer... Bobo blev også krattet som hvalp :-/ Hvordan har Lux det med katte i dag?
  9. Skønne billeder, det er fedt du lige får fanget dem, når de ligner nogen der skal til at æde hinanden
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det bliver også lige så stille bedre Men vi arbejder godt nok også meget med det. Det sammenholdt med at der er nogle hunde, der bliver gale på ham, hvis jeg engang imellem ikke når at få ham ned, hjælper vist ret godt. Men som regel er han nu i snor alligevel, så har jeg lidt styr på ham
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Produkter/leverandører
    Ej, skulle vi nu ikke lige give trådstarter en chance? Det er da klart, at man går i defensiven, når der kommer en hel masse folk ind og siger, at ens ide er sindssygt dårlig for derefter at begynde at diskutere deres skrivemåde og deres måde at være herinde på, som jo nemt kan opfattes som et personligt angreb. Hun er jo helt ny, synes lige vi skal give hende en chance for at komme ordentlig i gang og "lære" hvordan det fungerer herinde.
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og Bobo skal heller ikke! Men det er en virkelig fastgroet vane, tror jeg.. Det er så svært at vænne ham af med, synes jeg.. Så snor ville være en rigtig god ide, så han slet ikke får chancen :5up:
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Så er det da dig, jeg skal have en mini konkurrence med! Og undskyld jeg glemte dig
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nå, men vi er oppe på 62,11 km nu... Det er lidt skidt, havde regnet med at jeg kunne følges lidt med hundefaderen, fordi han er den eneste, der ikke er over 100 endnu af os, der opdaterer jævnligt... Men nu render han også fra mig
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Uh ja, kunne være hyggeligt! Men han humper altså
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og jeg glemmer at skrive det ned - flot :stupid:
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er fandeme sejt :5up:
  18. Og så vinder man sgu nok heller ikke ret mange rally klasser, hvis man ikke matcher temperamentsmæssigt... Så det er da fint at påpege, synes jeg
  19. Der er vist en, der gerne vil have en pind der?
  20. Årh... Det havde Bobo nok ikke gjort... Ikke i dag, hvor vi har gjort en masse ud af at lære ham at han godt må spise uden at få et værsgo først... Så er Luna nok bare klog og erfaren og ved at det gør av at spise meget varm mad I modsætning til Bobo, som bare er ung og dum
  21. Bobo ville have gjort det samme - hvis han får at vide at han ikke må tage noget, så rører han det ikke. Han er en større pleaser end han er madglad Til gengæld gik min gamle retrieverblanding til en varm bradepande med småkager... to gange :stupid:
  22. topic svarede på Therese's Agnete87 i Debat
    Jeg forstår stadig bare ikke helt hvorfor hunden skulle skydes, hvis den slet ikke var årsag til at de var uvenner
  23. Tror Bobo ville synes jeg var rigtig åndssvag og dum, hvis jeg prøvede at forhindre ham i at hoppe rundt i sneen... Så det må være et nej herfra
  24. Arj, elsker altså schæferhvalpeører, der har deres helt eget liv Og sikke nogle poter sådan en rottweiler hvalp har... Især Buddy... En ordentligt lap

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.