Alt der er opslået af Therese
-
Dulletråden
Du er nu altså en køn pige.. Også selvom du er lidt skæv
-
Hvis din hund skulle sælges...
Lækker chokoladebrun hund sælges til dig, der har brug for en ganske udmærket opvasker, som er billig i drift, og en hund, der kan hjælpe dig med at holde din slankekur ved at snige sig til at få alt isen. Han er en glimrende vagthund, der gerne larmer ved alle mistænkelige lyde og derefter lader dig klare skærerne - ganske som en god tyverialarm. Han fungerer også fint som ur; han har fuldstændig styr på hvornår du skal op, hvornår det er spisetid, hvornår han skal luftes osv. osv. Ergo kommer du til at spare penge i batterier. Selvtilliden er tiptop. Han tror, han er guds gave til alle tæver. Alle hanhunde. Alle mennesker. Og han er ikke kræsen! Hopper gerne på nakken af alle hunde uanset køn, størrelse og udseende. Han kan lugte vand på flere kilometers afstand og formår altid at finde det, selvom man går en, for ham, helt ukendt rute. Formidabel sporhund, hvis man har trang til at bade! Dog er vand fra haveslangen EKSTREMT ulækkert - meget værre at få på ryggen end når man hopper i en sø og bliver våd over det hele. Så hold det venligst fra ham. I den forbindelse er det vigtigt at nævne, at regntøj er en forudsætning for at have ham, da man ikke kan passere vand (vandpyt, søer, havet etc.) uden at skulle have poterne i det. Det er også værd at nævne, at der muligvis er et dyr, der har lagt sig til at dø i hans røvhul. Næseklemmer er en god ide! Han æder også lort, hvis han kan komme til det. Lort og kattemad - han trænger muligvis til et realitytjek, så han kan forstå, at han ikke er en kat. Jeg bør muligvis også nævne, at han er en milliard værd, så jeg forventer selvfølgelig at få det for min lille guldklump :hjerte:
-
Et hundeliv
Præcis min reaktion!
-
Dulletråden
Tror som sagt også kun det er nogle af dem, jeg kommer til at bruge.. Men lidt er selvfølgelig også bedre end ingenting
-
Hvad var den sidste film du så???
Zombieland :klap:
-
Dulletråden
Sikke mange regler.. Haha.. Nogle af dem kommer jeg vist ikke til at overholde Vil ellers gerne have mit hår til at gro lidt
-
Øhh ad hund..!
Bobo har engang gylpet godbidder op lige foran mig, så jeg fik noget af det op på mit ben Lær at tygge din mad, hund!! Og han har engang tisset på mig.. Det var ikke helt hans skyld dog.. For jeg stod lige i vindretningen Men ikke særlig lækkert alligevel!
-
Frikvarter "galskab" !
Jeg er enig med de andre; jeg ville selv stoppe ham, selvom træneren siger det modsatte. Jeg synes, at det er godt, at du stiller spørgsmålstegn ved det, for det kan godt ende med at være et problem, hvis han ikke lærer, at det ikke er okay at "jorde" de andre hvalpe :5up: Måske skal du investere i en lang line - en sporline eller noget lignende - så du har lidt styr på ham, så du kan stoppe ham, hvis han bliver for voldsom Men ved ikke om det giver mere bøvl end det gavner.. Måske kunne det også være en god ide at finde nogle lidt ældre hunde, som kan sige fra på en pæn måde og være med til at hjælpe dig med at lære ham, at sådan leger man ikke. Jeg ved ikke om du kender sådan nogle?
-
Når man er på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt - og en hund bliver påkørt
Det må være frygteligt.. :-( R.I.P lille hund
-
Billedtråd september 2012
Haha.. Han ligger som Lucky nogle gange gør.. Hovedet helt gemt væk bag poten :hjerte:
-
Billedtråd september 2012
Det er nok cirka verdens smukkeste hunderace! Og elsker især, hvad jeg går ud fra er faderens, udtryk.. Så opmærksom og på og klar
-
Små gule bamser
Det er en super god indstilling, synes jeg :5up:
-
Må hanhunde aldrig lette ben?
Jeg tror man bliver glad, fordi det er sådan en milepæl af en slags Nu er hunden ved at være voksen og.. Hm, fornuftig?
-
Inca's første år er gået <3
Hahah.. Jamen det er da også en slags køn
-
Hund nr 2, jeres erfaringer, alm debat.
Jeg ville både vælge hund ud fra hvilken hund jeg har i forvejen, men jeg ville bestemt også tænke over hvad jeg gerne vil bruge hunden til... Jeg tror, at hunde til en vis grad tilpasser sig hinanden og lærer at finde ud af det i hverdagen. Jeg ville dog ikke vælge en hund med en markant anden psyke end den hund jeg havde i forvejen. Det kunne nok give en del konflikter, kunne jeg forestille mig. Men størrelse, legemønstre osv. ville jeg ikke tænke såååå meget over. Der tror jeg sagtens hunde kan lære at tilpasse sig hinanden, når de er voksede op sammen.
-
Hvad var den sidste film du så???
45 minutter eller sådan noget af Jurassic Park... Da jeg var ved at ligge og falde i søvn til brølende dinosaurer, så besluttede jeg mig for, at jeg vist var for træt Så det blev ikke til mere..
-
Inca's første år er gået <3
Hun er nu en køn pige Tillykke med hende
-
Dulletråden
Okay, det ser faktisk meget fedt ud Blev bare et øjeblik ramt af misundelse, fordi mit hår bare ikke vil blive så langt.. Haha.. Men det er sgu meget fedt :5up:
-
Hvor mange hunde er for mange?
Jo, det er vist rigtigt
-
Hvor mange hunde er for mange?
Tja, det er det måske også - hvis der skal sættes et tal på... Jeg er bare meget, meget træt af 'kollektiv begrænsning.' Nogle kan jo sagtens magte at have mere end fire hunde, hvor andre skal nøjes med lidt færre hunde. Og det er jo bare ikke fair for dem, der godt kan have seks hunde og passe dem ordentligt at de skal begrænses, fordi nogle ikke har kunne finde ud af det.
-
Hvor mange hunde er for mange?
Jeg synes folk må have alle de hunde de vil, bare de passer dem ordentligt og sørger for at de ikke generer naboerne Altså, at de bliver luftet, får mad og vand og bliver passet godt på og at de ikke ikke larmer, ikke skider i folks haver/indkørsler, ikke stikker af og laver ravage osv osv. Altså, hvis man overholder almindelige høflighedsregler, så er jeg fuldstændig ligeglad.
-
Fantastisk smuk langhåret schæfer tilbydes til parring
Jeg tror det med max. alderen skyldes, at det er ret hårdt for tæven at have hvalpe. Og så skal du nok også være opmærksom på, at der er en vejledende alder for hvornår tæven bør få hvalpe første gang - kan ikke huske alderen, men mener det er omkring 4-5 år. Det er noget med at bækkenet bliver mindre smidigt med tiden og derfor vil det være sværere for tæven at føde, hvis det er første gang. Og ja, der er rigtig meget man skal vide, inden man kaster sig ud i sådan noget
-
Hvor mange hunde er for mange?
Det kan jeg slet ikke vurdere. Det handler i høj grad om hvem man er og hvor meget energi man lægger i sit hundehold. For nogle mennesker er grænsen for hvad de kan magte to hunde og for andre lægger den på seks. Personligt for mig lige nu ville et absolut max. være to. Jeg bruger rigtig meget overskud på bare at være i skole og jeg er ikke sikker på, at jeg ville kunne finde overskud til at tage mig af flere. Eller, jeg kunne nok godt, hvis hunden først var her, så er det nok bare noget andet der bliver nedprioriteret - men der er jo ingen grund til at presse sig selv for meget Men det kan være, at der kommer et andet tidspunkt i mit liv, hvor der er plads til tre eller fire. Det kunne være, at jeg får et job hvor jeg er meget hjemme eller at jeg finder en kæreste, som har samme interesse og gerne vil hjælpe til med hundene i hverdagen. Men ikke lige nu
-
Man ved man
Hahaha.. Pablo, altså.. Han er da tosset
-
Man ved man
Nå for søren.. Ja, det kan ikke siges om min.. Hehe.. Han styrter ud i det og kan endda finde på at dykke