Alt der er opslået af Therese
-
Hvor er det egentlig rart...
Men det er heller ikke nogen hemmelighed, at der i perioder er nogle bestemte racer, der er syndebukke? Engang var det Rottweiler og Schæfer, i dag er det amstaff og alt andet, der ligner lidt. Medierne puster da lidt til den angst ved at skrive ord som blodtørstig og dræberhund. Og så ved jeg godt, at der har været en del episoder med såkaldte kamphunde, så det kommer ikke bare ud af den blå luft. Men jeg synes det er en usaglig måde at skrive på. Personligt køber jeg i hvert fald ikke aviser for sensationen, men for at læse om hvad der sker rundt omkring - og det skal gerne foregå med helt klare facts. Jeg er ikke interesseret i journalistens eller bladets personlige holdning. Jeg gider heller ikke læse aviser, der er smækfyldt med fordomme om indvandrere eller andre befolkningsgrupper, for at tage et eksempel. Så jeg synes det er fint hvis der kommer lidt mere fokus på at fortælle frem for at forarge.
- tun
-
tv3, Fristet, slår nu dyr ihjel??
Ja, jeg synes altså heller ikke, at det gør mig dummere at se tv3.. Jeg ser jo også meget andet, og på andre kanaler. Dokumentarer fx.
-
Ol boy. En gadehund.
årh for fanden da... lille pus kan få helt ondt i hjertet af sådan noget, når jeg sidder og kigger på bobo, der ligger og putter i sengen lige nu.. og som får kærtegn og klap, masser af kærlighed og mad i skålen hver aften.. puha, det kan jeg slet ikke tåle
-
Hvad var den sidste film du så???
jeg oplevede det engang vi så gyserfilm.. på de allermest uhyggelige steder begyndte nogle unger at sidde og grine.. man griner ikke under en gyserfilm, nå!!
-
Nabohund bidt i haven?
Jeg har oplevet flere hunde, der er rendt hjemmefra og kommet ind til os. Tit er det de samme hunde, der kommer igen og igen.. og så igen.. Det kan jeg have utrolig svært ved at forstå og det har da også givet nogle konflikter, når der kom en hanhund ind til vores to hanhunde - så fik den da bøllebank! Det er skide synd for den hund, men det var min have og der var sat hegn op, som mine hunde ikke rendte ud gennem. Så gider jeg altså ikke gøre en masse ekstra for at holde andres hunde ude. Jeg forstår måske behovet, hvis man har små hunde, som man gerne vil passe på overfor de store hunde som tromler dem og folk skal selvfølgelig bare gøre det de synes der er behov for. Jeg gider bare personligt ikke bruge en masse ekstra tid, penge og energi på at løse et problem - som slet ikke engang er mit problem. Jeg er enig med Miss Menelli i at folk selv må tage ansvar for hvad deres hund går og laver. Det kan ikke være rimeligt at man som hundeejer skal tage højde for hvad alle andres hunde kan finde på, når man sætter hegn op.
-
Nabohund bidt i haven?
Ja okay, det sender bare et helt forkert signal, at man godt kan få erstatning hvis man kommer til skade under et indbrud.
-
Hvor meget skal man passe på sin hund?
Hahaha.. Det her er lidt sjovt Men du fik altså min stemme, Lonny...
-
Nabohund bidt i haven?
Det er også dybt godnat :damn: Blev helt paf, da jeg hørte det første gang - var overbevist om at det var en joke. Kan slet ikke forstå hvad folk har tænkt på, da sådan en lov blev vedtaget Kan slet ikke se hvad grunden skulle være til det :hmm:
-
Klodsede hunde
Det er ikke klodset - det er snedigt.. Eller
-
Er en hund bare en hund?
Min hund erstatter absolut heller ikke andre aspekter i mit liv. Jeg ser det sådan, at min familie udfylder en plads, mine venner udfylder en anden og mine dyr udfylder en tredje. Men de udfylder ikke hinandens plads - de betyder jo alle sammen noget forskelligt i mit liv.
-
Er en hund bare en hund?
jeg kan ikke skrive så meget, for jeg er i skole.. Men er enig med jer andre i at en hund er en hund og skal have et godt hundeliv, men det er ikke bare en hund for mig. Elsker sgu det kræ og det bliver aldrig "bare" for mig..
- Rottweiler hvalp(100% ægte)
- Rottweiler hvalp(100% ægte)
-
Dulletråden
Men ja, bliver da vildt rart, når det er betalt
- Dulletråden
- Rottweiler hvalp(100% ægte)
-
Dulletråden
Vinterstøvler, det ved jeg godt nok slet ikke endnu.. Er mere optaget af at finde ud af hvad jeg skal have til efteråret.. Skal næsten have en helt ny garderobe, der er meget jeg ikke kan passe mere..
- DUM
-
Dulletråden
Jeg tror jeg er større end dig? Jeg er i hvert fald ligeså stor.. Så jeg kan heller ikke passe dem lige nu Desværre!
-
fristelser....
Også mig! Eller endnu bedre.. En amstaff.. Men det kræver jo lige, at der bliver lavet lidt om i den der lov..
-
Foredrag af Irene Liliequist i Næstved
Har du læst Ninjamors indlæg? Der er da ikke noget forældet eller gammeldags over hendes måde at træne og aktivere på? Tror nu mere der menes, at det bare kunne have været rart, hvis den var udkommet for tyve år siden..
-
fristelser....
Jeg er altså også faldet fuldstændig pladask for dem her! Staffordshire bull terrier Dejlige Staffordshire hvalpe sælges - Hund
-
fristelser....
Altså, hvis jeg stod og skulle have hund igen, så skulle hun helt klart!! Smukke pige
-
Dulletråden
Deltag bare! Jeg er også tyk, men derfor kan man da godt synes at ens tøj er pænt