Alt der er opslået af Therese
-
Månedens udfordring - august + september
Nogen har bedt om, at der kom en let og en svær øvelse hver måned og det synes jeg er en fin ide. Så der kommer nok en øvelse mere på senere, som Ninjamor får lov til at bestemme, fordi Pelle er lidt fysisk udfordret pga. nogle nakkeproblemer. Håber ikke det bliver totalt rodet og forvirrende
-
Månedens udfordring forslag
Det er ikke en dårlig ide at vælge to øvelser - nu har jeg godt nok lavet tråden, men ændrer bare lidt i det så Nikke beholder jeg dog, synes ikke jeg vil ændre mere i det end højst nødvendigt. Men Ninjamor, du får så lov til at vælge en anden øvelse, som I kan være med på!
-
Er det let eller svært at være hundeejer ?? hvad synes I ?
Der tror jeg bare, man skal tænke, at en ting er teori, praksis er noget helt, helt andet.. Så fordi en bestemt metode virker på papiret, så er det levende væsner vi har med at gøre og der er bare ingen facitliste.
-
Månedens udfordring - august + september
Så skal vi i gang Jeg ved godt, vi starter midt i en måned, men som Linda så fint påpeger, så giver det bare lidt længere tid at træne i :blink: Så det er helt fra i dag og frem til 30 september. Jeg synes bare, vi skal bruge denne her tråd til tips og vejledning og alt muligt andet snak om vores tricks Når man så synes tricket sidder lige i skabet, kan man uploade en video, så vi andre kan se hvor gode I er :5up: Jeg blev enig med mig selv om, at tricket denne her gang er nikke. Og så er der vel ikke så meget andet at sige end.. Kom i gang
-
Månedens udfordring forslag
Det er selvfølgelig rigtigt Og man kan jo gøre som man vil - jeg vil heller ikke lokke, for så kommer vi med garanti til at sidde fast der og så skal han lokkes altid fremover. Det andet er meget sjovere
-
Månedens udfordring forslag
Jeg har tænkt over det der med, at flest mulige skulle kunne være med.. Og jeg er blevet enig med mig selv om, at det gider jeg ærlig talt ikke gå op i Hvis folks hunde allerede kan tricket, er de nødt til at vente med at deltage til der kommer et trick, hvor de kan være med.. Ellers bliver det for omstændigt Og så tror jeg da godt din baby kan lære at nikke :5up:
- Blanding eller ren?
-
Månedens udfordring forslag
Eller.. Det er nok lidt åndssvagt at starte nu, når måneden snart er gået Tror jeg venter
-
Månedens udfordring forslag
Vi tager 'nikke' denne her gang :5up:
-
Hvis din Aussie
- Hvis din Aussie
Med mindre den bliver helt vildt dum og træls og grim Teoretisk set, selvfølgelig!- Jeres bedste billede ??
Nåh, sådan noget avanceret noget- Billedtråd august 2012
- debat på FB, tæve i løbetid i hundeskov
Det mener jeg personligt ikke de skal. Man kan jo ikke undgå hanhunde fuldstændigt. Men jeg synes godt, at man må tænke over, om det er en god ide at lufte hende i en hundeskov, hvor antallet af hanhunde på forholdsvis lidt plads, sandsynligvis er meget større end hvis man luftede hende et andet sted, hvor "risikoen" for at møde kække hanhunde var lidt mindre. Mest af alt for ens egen hunds skyld. Selvfølgelig ville jeg forsøge at kalde hunden til mig, hvis der kommer en anden med hunden i snor og jeg vil da også træne min hund i at ignorere løbetidstæver, hvis jeg får en hanhund. Men det er jo en rigtig stærk drift og det er jo en helt anden situation at være på eksempelvis en træningsplads eller et andet sted, hvor man ved, at der er en tæve i løbetid og så på at støde på en tilfældigt i skoven.- Ny side
Men altså, er det anderledes end nogle af de andre annoncesider, der findes rundt omkring?- Hvad synes i om de nye X-factor dommere?
Nej BB.. Det er jo ikke underholdene vel? Det må du da kunne forstå?- Mit forslag til en ny hundelov
- Hvad synes i om de nye X-factor dommere?
Er X-factor gået i gang med en ny sæson?- Mit forslag til en ny hundelov
- Mit forslag til en ny hundelov
- Mit forslag til en ny hundelov
- Månedens udfordring April/Maj
http://www.hunde-forum.dk/traening/33788-manedens-udfordring-forslag.html- Månedens udfordring forslag
Jeg fandt ved et tilfælde denne her gamle tråd: http://www.hunde-forum.dk/traening/23945-manedens-udfordring-april-maj.html Vi er nogle stykker (mig og Linda ) der synes det kunne være lidt sjovt at prøve igen. Jeg er bare lidt på bar bund mht. hvilke tricks/øvelser, der kunne være sjove at arbejde med. Så jeg følger Lindas opfordring og laver en tråd, hvor I kan komme med en masse forslag, hvis I vil være med Eller, også bare hvis I lige støder på et sjovt trick, men ikke lige har lyst til at deltage hver gang Start :banan: EDIT: Hov, jeg synes da forresten, at 'bukke' kunne være et sjovt trick, men det er primært fordi jeg er ved at lære Bobo det Men det er mit bud indtil videre- 2 klubber af samme race.
Nej, det har jeg virkelig heller ikke sagt, at du ikke må. Du må have alle de meninger du vil om alt det du vil, men jeg har bare ikke tænkt mig at deltage i en debat, hvor jeg reelt nærmest ikke ved noget om hvad der er foregået.- Mit forslag til en ny hundelov
- Hvis din Aussie