Alt der er opslået af Therese
-
Dulletråden
Arj du har nogle fine kjoler!
-
Et alt for tidligt farvel
Hvor er det dog forfærdeligt at komme hjem til :ae:
- Lidt nye billeder af Basil
-
Dulletråden
Osse mig! En rød cardigan med lynlås, et par stumpebukser, en sort top og et par armbånd
-
Dulletråden
Det er helt vildt hyggeligt at se jeres tøj Synes I er rigtig gode til at sammensætte jeres tøj, så det bliver fint
-
Klodsede hunde
er det ikke dig, der har sat stuebordet måske?
- Rottweiler hvalp(100% ægte)
-
Billedtråd august 2012
Det er da mega sejt!
-
Afstemning - månedens hund august 2012
Jeg kan også godt nu
-
Hvad var den sidste film du så???
Bliver lige pludselig helt vildt taknemlig over at bo i et roligt og fredeligt land, hvor sådan noget ikke er nødvendigt at forholde sig til!
-
Hvad var den sidste film du så???
Jeg har lige snøftet mig igennem Hvidsten gruppen.. Synes godt nok det er barsk at nogle mennesker kan behandle hinanden på den måde Det er godt nok en af de værste film jeg har set i lang tid, og tvivler på at jeg kommer til at se den igen..
-
Afstemning - månedens hund august 2012
Nej, jeg kan heller ikke se nr. 16 lige pludselig
- Mit forslag til en ny hundelov
-
Billedtråd august 2012
For søren, hvor bliver han dog stor MM!
-
Dulletråden
Du er nu altid så fin.. Kan rigtig godt lide din stil! Det er lige mig.. Hehe
-
Dulletråden
Det første link er til noget med porsche og rally lydighed? Og det andet kan den bare ikke læse :hmm:
-
Dulletråden
Jeg gad godt bare lære at lave en fletning.. Haha..
-
Dulletråden
Ja, jeg synes også den sidste klæder dig bedre..
- Dulletråden
- Martha skal være storesøster
-
Hvad var den sidste film du så???
Den var sgu lidt for barsk til min smag
-
Hvad var den sidste film du så???
Er i gang med at se Black Hawk Down.. Den er vist ikke for børn
-
Afstemning - månedens hund august 2012
Hehe.. Der er skarp konkurrence
-
Shit.. Alene hjemme ?
Hvis de kan komme ud i haven, ville jeg ingen skrupler have ved at lade dem alene. Og de er jo heller ikke helt alene
-
Til minde om min elskede Fafner
Årh, det er altid hårdt :ae: :ae: :ae: