Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Heller ikke bade-delen?
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror labradorer er pretty much the same, ja Madglade badedyr, der sviner, roder, fiser, snorker og lugter og er helt vildt dejlige krammedyr = labrador
  3. Ved tanken, tror jeg Jeg vil gerne hjælpe folk med at finde den rigtige race og jeg vil muligvis fremhæve nogle racer mere end andre, hvis jeg fornemmer, at det er det helt rigtige. Så på den måde kan man måske godt sige, at jeg ville prøve at overtale. Men jeg vil ikke presse på, hvis vedkommende siger nej.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hahah fed ide :klap: Man ved man er labrador ejer, når man - ikke kan gå forbi en vandpyt uden at blive våd - ikke længere får mad med ret meget næring i - har en hund, der knalder hovedet ind i en bil, fordi der er nogle der MÅSKE vil snakke eller knalder hovedet ind i drivhuset, fordi der var en bold - har en hund, der kan gå en fri ved fod, der kan gå alverdens lydighedschampions misundelige - ligeså snart den opdager, at der er mad i lommen - når man jævnligt skøjter rundt ude i køkkenet, fordi hunden ikke tørrer sig om munden, når den har drukket vand Og man ved man er ejer af Bobo, når han kan gøre enhver bulldog misundelig med hans snorken
  5. Altså, hvis jeg var konen eller hvordan mener du?
  6. Jeg har haft en schæferblanding, der også var ret meget lyd i Ikke så slemt som rene schæfere, men der var da nogle situationer, hvor det krævede lidt ekstra selvkontrol for ham at holde mund
  7. Jeg sidder også og tænker på, at det godt kunne være, at det i det her tilfælde ville være bedre at give hende fred. Men det er svært at sige, når man aldrig har mødt hunden.. Umiddelbart lyder det bare som en rigtig dårlig ide
  8. Jeg forstår det ikke. Hvor er hun henne nu, hvis hun ikke er på internat?
  9. Det var altså ikke det der blev spurgt om
  10. Men derfor er der jo ikke noget i vejen med at give dem lidt ekstra af vores mad engang imellem Jeg deler fx. tit en banan med vores labrador og han spiser nogle gange nedfaldsæbler ude i haven. Så hvis de vil have et salatblad engang imellem, tror jeg ikke der sker det helt store ved det
  11. Det tror jeg nu ikke de skal Deres fordøjelsessystem er jo slet ikke ligesom vores.
  12. Jeg tror labber generelt er meget madglade og at det er det der hentydes til i din bog, men der vil nok altid være ting de ikke kan lide... Og jeg har aldrig prøvet at give min et salatblad, så jeg ved det ikke
  13. Hvorvidt det er useriøst eller ej, er jo op til den enkelte at vurdere. Jeg ved bare, at jeg ville vælge at skrive at "hund xxx er kommet tilbage pga. det og det" hvis nogle kommenterede det og vælge at bede dem om at undlade at kommentere mere på det for fremtiden.
  14. Hvis det var mig, ville jeg have beskrevet min version af forløbet på min hjemmeside, hvis jeg vidste, at der blev diskuteret om mig eller hvis en del havde spurgt om hændelsen. Og så ellers ignorere henvendelser fra folk, som bare kan læse det selv. Det virker i mine øjne mere reelt end at slette indlæg uden yderligere kommentarer.
  15. Det lyder fandeme sært! Hvis det er rigtigt, er hun godt nok en speciel dame.. Men som andre har påpeget før, hører vi kun historien fra en side, så det er svært at vurdere.. Hvis opdrætter ikke vil udtale sig, virker det dog lidt som om hun har noget at skjule..
  16. Se, hvis han havde en lidt anden farve, ville han være virkelig smuk Men fedt at han bruges så alsidigt! :5up:
  17. Ja, det er ikke en fejl længere.. http://www.dkk.dk/files/pdf/Schaefer.pdf Synes også du skal prøve at få ham godkendt :5up: Han er i hvert fald vildt lækker!
  18. Jeg ville sige noget i stil med: har du/I hørt om xxx? (indsæt selv navnet på en forfatter) Jeg har lige læst vedkommendes bog og der stod en masse gode ting i. Det er desuden en ret ny bog, så den er baseret på den nyeste viden indenfor hunde. Synes næsten I skal læse den! Er de nogle mennesker, der kan lokkes til sådan noget? Eller er det bare volapyk for dem?
  19. Det var egentligt også noget ala det jeg tænkte - at den måske ikke smuttede, fordi den var bange for at provokere dem yderligere. Så hellere forholde sig helt roligt og forhåbentligt dæmpe dem lidt.
  20. Eller Bobo.. Jeg tror, at han tror at han er verdens mest elskelige hund og derfor kan ingen være sur på ham ret længe. Han vil bare lige give dem tid til at finde ud af det, derfor venter han tålmodigt
  21. Men selvom du synes, at der er rigtig mange hunde, der kan bruges som kamphunde, så kan du vel ikke komme udenom, at der er nogle hunde, der er bedre egnede til det end andre? Og at der også er hunde, som er blevet brugt mere til det end andre alene af den årsag?
  22. Og det skal du selvfølgelig have lov til I min verden er det bare en måde at klassificere eller opdele hunderacer. Så på samme måde som man ikke kan opdele en hvilken som helst race i en af jagthundegrupperne eller en hvilken som helst hund i hyrdehundegruppen, så kan man heller ikke bare putte en hvilken som helst race i kamphundekategorien.
  23. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Er jeg ligeglad med, bare du ikke griner.. Eller snorker.. Hehe
  24. Det synes jeg ikke. Jeg synes en kamphund er en hund, der oprindeligt er avlet til kamp. Altså, hvis den er ud af linjer, der i mange generationer er blevet avlet på egenskaber, der er gode at besidde, hvis hunden skal klare sig godt i "arenaen." Og efter hunde, der har klaret sig godt i hundekampe.
  25. Gamle dreng Blanding af racer Ozzie - Hund

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.