Alt der er opslået af Therese
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Problemet er vel heller ikke dem, der er okay med at hundene hilser... Eller dem, der kalder deres hund til sig, hvis man viser, at man ikke ønsker at de skal hilse.. Problemet er vel dem, der mener at de har mest ret til at være i hundeskovene, fordi deres hund går løs eller dem, der nægter at respektere, hvis man siger nej tak.. Og det er vel egentligt også det vi diskuterer..
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
-
Golden retrievertæve på 5 mdr. søger nyt hjem
Årh gid jeg kunne
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Selvfølgelig ikke
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Det behøver man jo heller ikke.. Men at sige at os der ikke synes at vores hund skal hilse på alle og enhver bare skal holde sig væk fra hundeskove - og samtidig bede om at vi tager hensyn til, at DERES hund kan løbe jer... Det klinger virkelig hult og er rigtig dobbeltmoralsk, synes jeg... Det eneste jeg læser folk efterlyser er at de får en chance for at vælge til og fra ift. hvem deres hund skal hilse på...
-
Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
Rigtig rolig... Som i at han ikke kommer fremad, før han tager kontakt - også mere end et sekund Og han får ikke lov at "storme" nogen.. Han bliver slet ikke sluppet, medmindre det går forbavsende godt.. Og han får heller ikke lov til at komme fremad, hvis han stresser op igen, når vi går fremad.. Så en evt. frivillig skal jo være indstillet på at det kan tage laaaang tid... Der skal nok noget underholdning med til den anden hund, så den ikke bare kommer til at sidde og glo Men hvis dine piger ikke rigtig gider andre hunde, så tror jeg desværre, at vi må takke nej... Det er rigtig sødt af dig, men jeg vil egentligt gerne, at han får noget ud af at være rolig og tager kontakt.. Og ikke oplever, at han så slet ikke får lov at hilse alligevel, selvom han er rolig og opfører sig pænt.. Men mange tak
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Det er jo netop derfor at folk ikke bare bør lade deres hunde rende..
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
-
Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
Jeg (eller nok nærmere Bobo) har rigtig meget brug for at komme ud og være lidt social sammen med andre hunde og få trænet lidt på den der opkørthed, som han oplever, når han er sammen med andre hunde.. Jeg er mest på en gåtur i snor, så jeg har lidt mere styr på ham. At hunden ikke er for lille og er lidt robust psykisk er nok også en meget god ide. Jeg vil selvfølgelig ikke bare lade ham tromle en anden hund, men min sparsomme erfaring med ham indtil videre er, at det ikke kan undgås, at han kommer til at virke lidt voldsom. Han ER en rigtig glad hund fra naturens side og når han så bliver så ivrig, er det lidt svært at styre sig Så en hund, der ikke går helt i spåner over det, er nok det bedste. Så... Hvis nogen er frisk på en gåtur i snor, må I meget gerne sige til - så bliver Bobo glad :blink:
-
Hvad var den sidste film du så???
Oh yes
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Når folk skriver sådan noget der, tænker jeg på om de overhovedet har SET to eller flere hunde sammen... For det fungerer jo slet ikke sådan der Jeg har i hvert fald aldrig bemærket, at mine hunde har taget hinandens yndlingspladser eller at det var den samme hund, der gik først ud af døren hver gang.. Det var da bare den der var så heldig at komme først til døren...
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Opgradere? Bliver de så hurtigere eller?
-
Kært barn, mange navne
Bobs og bobsen... Ved ikke hvorfor, det gør han bare Bobbelop - kommer af "Bobo, har du lopper i numsen?" De klassiske som smukke og skat... Tykke hund... Boboline, fordi han vrikker med hofterne som en anden tøs, når han går Klamme dyr... "Bobo, lad så være med at æde lort og kom her, dit klamme dyr..." Folk glor godt nok, når jeg råber 'klamme møgdyr' efter min hund med mega meget entusiasme i stemmen
-
Billedtråd juni 2012
Hahaha... Drengene rotter sig sammen mod pigen - snyyyyd!
-
Stjæler jeres hunde?
Det er sgu da en ren gyser
-
Hvad var den sidste film du så???
Hvor irriterende? Nå, men jeg synes bare vi skal vedtage, at han selvfølgelig overlever sammen med sin søn Politiet kommer og får ham på hospitalet, så han kan få noget lægehjælp.. Og de levede lykkeligt til deres dages ende... Se, det er en slutning vi kan bruge til noget
-
Hvad var den sidste film du så???
Så søn overlever, kone dør? Godt så...
-
Hvad var den sidste film du så???
Hehehe... Træls :ae: Jeg forstod ikke helt til sidst... Glemte vist lidt at følge med... Men døde hans kone og hans andet barn? Siden han sidder og ser den der video med dem til sidst?
- Yoda!
-
zooplus.dk
Ja, jeg sidder også og tænker, at det er en ret stor fan! Kærlighed gør altså virkelig blind