Alt der er opslået af Therese
- søger legekammerater i nærheden af Hobro
-
Og sådan skal man så IKKE gøre...
Hahaha... "Nå, men mor siger, at det er okay at gø når det er naboen... Sååh... :mrgreen:" Og ja, tøjvask kommer pludselig til at tage meget lang tid, hvis man skal rende rundt og lede efter forsvundne sokker, inden man kan komme videre
- Yoda!
- Yoda!
-
Hvad var den sidste film du så???
Hahaha... Eeeew
- Jeg søger en eller flere faste legekammerater
- Jeg søger en eller flere faste legekammerater
- Jeg søger en eller flere faste legekammerater
-
Hvad var den sidste film du så???
Og det gør du nu eller?
- Jeg søger en eller flere faste legekammerater
- Jeg søger en eller flere faste legekammerater
- Jeg søger en eller flere faste legekammerater
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
- Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)
-
straf
Du kan jo heller ikke gøre andet Det er fint at du spørger, så du kan slippe for at gøre sådan mod din hund hver gang hun overhører et nej :5up:
-
straf
Ja, det er lidt forkert.. Hunde plejer vist kun at lægge sig på ryggen som et forsøg på at afværge en konflikt.. Og de gør det af sig selv.. Så jeg tror ikke helt din hund forstår hvorfor du gør sådan.. Ved din hund hvad nej betyder? For så kan du jo bare bruge det til at stoppe en bestemt adfærd?
-
straf
Jeg vil ikke kalde det straf, men hvis han gør noget han ikke må, så får han der selvfølgelig at vide.. Jeg kan sagtens finde på at råbe op, hvis det han gør er meget forbudt.. Ellers et et "nej" nok.. Og så får han selvfølgelig ros, når han gør det rigtige, så han får noget at erstatte den forbudte adfærd med.. Hvad gør du??
-
Og sådan skal man så IKKE gøre...
Hahaha... Den kan jeg også godt huske - tror det var en af Sabro tøserne, hvis jeg husker rigtigt... Var i hvert fald vildt sjovt
-
Og sådan skal man så IKKE gøre...
Hahaha... Ja, snak om at lære det på den hårde måde
-
DcH's DM liste
Kæft, hvor er I gode, jer der er udtaget :klap:
-
Og sådan skal man så IKKE gøre...
Vi har nok alle sammen gjort et eller andet, som måske ikke lige har været helt gennemtænkt og i hvert fald ikke har haft den ønskede effekt... Jeg kunne godt tænke mig, at I andre ville dele jeres, mere eller mindre heldige, forsøg på at opdrage jeres dyr, som er slået fuldstændig fejl, så jeg ikke behøver sidde og føle mig tumpet helt alene Tit kan vi heldigvis grine af det bagefter, men der er selvfølgelig tilfælde til den lidt mere alvorlige side og de er selvfølgelig også velkommen, hvis man har brug for at dele sine frustrationer.. Nå, men jeg vil selvfølgelig lægge ud med en lille sjov historie om hvordan man ikke bør lære en labrador at lade være med at jage katten I går var vi (mig og Bobo) nede sent om aftenen og jage genboens kat væk, fordi den slås med vores kat. Den bed ham i sidste uge, så han bare har blødt udover det hele og det vil vi selvfølgelig gerne undgå sker igen. Jeg sidder oppe på mit værelse og hører pludselig to katte skrige og hvæse og sprutte.. Jeg når at tænke "Nej, nu... kan det fandeme være nok..." Får bevæget mig nedenunder, griber min badesandal i farten, flår i døren som selvfølgelig er låst, bander lidt mens jeg får den låst op, kommer ud og ser lige en katterøv forsvinde i farten. Jeg stiller mig derude lidt, klar med vandslangen, så den kan få noget vand, hvis den kommer igen. Det gør den så ikke, så jeg beslutter mig for at få dyrene med ind. Dét er Bobo bare ikke klar på, så fanden tager ved dyret og han styrter efter katten. Normalt kan jeg godt få ham til at stoppe, men man er nødt til at råbe efter ham og af hensyn til naboerne ville jeg ikke stå udenfor klokken lort og brøle efter ham. Så hvad gør man så?? Man fyrer selvfølgelig sit eneste våben (en badesandal) efter hunden. Badesandalen flyver gennem luften, rammer Bobo lige i røven, han stopper op midt i en bevægelse (og han havde fart på, så det så virkelig skægt ud!) og med et ordentligt grynt kigger han lidt på badesandalen, smider sig ned i legebuk og kommer styrtende med badesandalen og vil lege med den.. Tvivler kraftigt på at han overhovedet fattede, hvorfor han skulle have en sko i røven. Han har bare tænkt, at jeg da må være ufatteligt dårligt til at kaste, men det skal da ikke skille os ad... Derfor kan vi da godt lege.... :stupid: Men så kan man jo lære at lade være med at være så upædagogisk og kaste ting efter sin hund Jeres tur
-
Jeg søger en eller flere faste legekammerater
Jeg ved ikke hvor 8700 er, men jeg bor i 8900.. Så det kan jo ikke være sååå langt væk Vi vil gerne mødes og lege, men du skal tage højde for, at min hund stresser en smule, når han skal være sammen med andre hunde... Så vi er i gang med at træne, at han liiige slapper lidt af, inden han får lov til at hilse.. Men det kan altså godt være, at han vil forsøge at humpe din hund Vi er ikke kommet så langt med det endnu..
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Selvfølgelig burde det være ham, der fjernede sig, når det er hans hund, der har et problem.