Alt der er opslået af Therese
- God schæferopdrætter?
-
FYNBOERE! Nissan skal passes 21. juni
Præcis
-
Billedtråd juni 2012
Buddha - Han er blevet kradset af en kat i øjet engang... Så det gik lidt i stykker
-
FYNBOERE! Nissan skal passes 21. juni
Hvis det ikke lige var på Fyn, gjorde jeg det gerne... Men tvivler på du gider komme til Randers med ham
-
Billedtråd juni 2012
Blæreværdi.. Ha ha... Og han er sgu da tosset, ham Halfdan
-
Lakriiiiiiiiiiiiiis
Bliver da også mega skønt :hjerte:
-
Rally konkurrencetråden (fælles).
Hahahaha! Hvor må det have set sjovt ud... Godt det kun var til træning
-
Rally konkurrencetråden (fælles).
Ej ja... Man bliver jo våd på maven så... Ulækkert
-
Ny i forum.
Nårh, undrede mig godt nok over den der med 2-3 hunde Men det fik vi jo så opklaret her... Og velkommen til
-
God schæferopdrætter?
Hehe... Forkert tråd? :kys:
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
-
Min hund bryder sig IKKE om...
Katte! Det er det eneste der kan gøre ham sur... Og så støvsugeren... Men den er han bare lidt bange for... Og vores egen kat er han også lidt bange for, men det er mere fordi han ikke kan greje ham, tror jeg... Han bliver i hvert fald helt hvalpe-fjollet, når de er ude i haven sammen Tænker, at det er noget med, at han lige vil være sikker på at Lucky kan se, at han ikke gør ham noget
-
Hjælp studerende med spørgeskema
Ej, det er sgu stadig ikke et link... Hehe... Nå, men jeg prøvede
-
Hjælp studerende med spørgeskema
Her docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDE1UVFydlNjbjIwZkVqWmRMdUVrOWc6M Q
- Golden unghund på 11mdr.
-
fristelser....
Neeej, deeet... Hvordan gik det egentligt i går?
-
fristelser....
Forhåbentligt ender Mads med at have det på samme måde :5up:
-
fristelser....
Jah collie :hjerte: Men hvis man ikke er til hundehår, er det måske ikke lige sagen... Hehe... Det kræver i hvert fald lidt ekstra rengøring... Synes også Bobo er et KÆMPE svin, men det hjælper lidt at han er så skøn... Hehe...
-
fristelser....
Hahaha... Ja, det forstår man jo ikke :blink:
-
fristelser....
Hahaha... Hvis man liiige husker linket, er det lidt nemmere at vide hvad jeg snakker om Hunde søger nyt hjem
-
fristelser....
Hvis jeg udelukkende kigger på udseendet, er jeg klar til at hente både Rocky, Thelma, King, Bonzo, Sofus og Zacho... Hehe...
-
ultimatum i et forhold
Ej, jeg ville dø, hvis jeg ikke havde mulighed for bare at være mig selv engang imellem... For min skyld må en evt. kæreste godt smutte, så jeg har mulighed for at lave Therese-ting...
- DcH Lydighed
- Sag om tilbagekøb af hund.