Alt der er opslået af Therese
-
Hvad er fysiske gener?
Ville virkelig ønske jeg havde fået at læse startindlægget i den her tråd, før det blev redigeret
-
Hvad var den sidste film du så???
Death sentence, tror jeg den hed... Fandeme barsk
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
LIGE præcis!! :klap:
-
zooplus.dk
Jeg synes ikke man skal klage over at hunden får dårlig mave af et foder.. Jo, hvis det reelt set har noget med foderet at gøre... Men tit skyldes det vel, at hunden bare ikke trives på det foder Det ville jeg i hvert fald aldrig klage over...
-
Billedtråd juni 2012
Lille spilop-fidus
-
Din(e) yndlingsfilm
Nå ja, pirates of the caribbean... Jack Sparrow :klap:
-
Der er hunde som fælder
Hold... nu... kæft... der er meget hår... Klager aldrig over Bobos pels igen... Aldrig!
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Uhh ja, champagne... Men så skal det godt nok også være noget rigtig mudret vand
-
Medlem af hundeklub for at avle??
Du skal kun være medlem, hvis du planlægger at avle med den tavle de forskellige klubber nu har... Men der er ikke en lov der siger, at du ikke må tage to blandinger og parre dem med hinanden... Kravene til avl handler meget om racen og hvilken klub du vælger Ellers er der jo love om at chippe hunden og hvornår den må rejse hjemmefra og alt sådan noget... Men ved ikke om det er det du mener med krav?
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Hahaha... Hundenes svar på cola... Mudder!
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Husk at have vand klar... Det er en lang tur
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Bobo er løbet
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
-
De mest dårlige råd nogensinde overhovedet
Bobo siger: How you doin' :slem:
-
Din(e) yndlingsfilm
Ej, jeg er så dårlig til at huske titler, men nu prøver jeg Synes altid godt om en god fantasy film... Twilight, Ringenes Herre, Hunger Games er dem jeg lige kan komme på... Og så Avatar, men mest fordi det er mega flot lavet.. Et lille (stort) gys er heller ikke dårligt, og der er jeg egentligt ikke så vanskelig bare der er noget blod og noget klamhed og nogle fede lydeffekter, så man rigtig kan sidde med hjertebanken Der er min yndlings nok Forbandelsen-filmene... Den lyd de laver - fy for helvede, det er klamt... Og Saw-filmene, fordi der er masser af blod og klamhed... Kan ikke lige komme på andre... American History X... Hvis det er den om racisme Og så de gode gamle tegnefilm, som jeg så da jeg var lille... Løvernes Konge, Bambi, Landet for længe siden, Dyrerne i Lilleskoven, Alladin osv... Nostalgi
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Det er heller ikke det jeg spørger om Dina.. Jeg spørger om hvorfor det er et større hensyn at han gør det end at jeg gør det.. Og nej, jeg mener ikke, at man altid skal kalde sin hund til sig, når man ser en anden hund - løs eller ej.. Men man bør spørge først, inden man automatisk går ud fra, at de må hilse bare fordi det er en hundeskov.. Der er selvfølgelig altid nuancer og det hele handler jo også meget om den anden ejers reaktion..
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Hvad er det for en ild jeg puster til, om jeg må spørge?
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Nå, men jeg er så nok en af dem, der ikke "vil" forstå... Når jeg går i hundeskoven, tager jeg hensyn til, at DU kan gå der i fred uden at blive overrendt af min hund.. Det gør jeg ved at tage ham i snor.. Så er det vel kun acceptabelt, at du gør det samme? Jeg ser overhovedet ikke, at det er et større hensyn at tage end det jeg tager til dig.. Hvorfor skal du have mere ret til at gå i hundeskovene end mig, fordi dine hunde kan passere andre hunde uden snor, så min hund ellers er lydig i alle andre situationer? Og som en anden skrev, hvordan kan det så lige pludselig blive til, at du tager mere hensyn end mig, fordi dine hunde ikke kan gå fri ved fod forbi en anden hund? Det synes jeg overhovedet ikke er rimeligt..
-
Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Præcis det jeg ville have sagt... Du formulerede det bare bedre... Og hurtigere... Så erklærer mig bare enig
-
Billedtråd juni 2012
Nej, ham har vi haft i tre år
-
Billedtråd juni 2012
- Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Når TS skriver, at han må have gang i den grimme del af kommandosproget for at holde dem der, så læser jeg det altså også sådan, at hunden har svært ved at gå fri ved fod, når de kommer for tæt på andre... Hvordan forstår du det da?- Fuld kontrol / Fuldt herredømme.
Præcis... Og hvis det er svært for hunden at blive på plads, så snor på, indtil øvelsen sidder der..- Sjove hundeejere
Hårh... Du må dælme være stærk Hvor meget vejer Motor??- Sjove hundeejere
Om jeg har styr på min hund eller ej... Jeg synes altså ikke, det retfærdiggør at nogle lader deres hunde gå inde i andres indkørsler.. Det er privat grund og i princippet har de ikke noget at lave der.. Jeg er ikke sur over det, men på en eller anden måde synes jeg bare ikke det er mit ansvar, at han ikke passer bedre på hans hund.. Jeg kan jo ikke vide på forhånd at hunden ville blive rigtig bange, og selvom jeg da har ondt af den, fordi den skulle have endnu en dårlig oplevelse, så var det jo dem, der var inde på min grund.. Han havde alle muligheder for at få kaldt hans hund til sig, men når han lader den blive ved med at snuse rundt, og endda lader den gå lidt op imod os, så tolker jeg det altså som om at de gerne må hilse.. Ellers skulle han sørme være gået.. - Fuld kontrol / Fuldt herredømme.