Alt der er opslået af Therese
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Lige nøjagtig.. Jeg har heller ikke oplevet at tænke objektivt over tingene, hvis jeg kommer i en situation, hvor jeg skal handle hurtigt.. Jeg gør bare et eller andet, som virker smart lige i situationen
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Det kommer rigtig meget an på situationen, tror jeg... Jeg vil gå rigtig langt for mine dyr og jeg er da også overbevist om, at jeg uden at tøve ville hoppe i havnen eller i havet eller lign. selvom det af en eller anden grund ville være farligt for mig selv.. Og jeg kunne sikkert sagtens finde på at rende ind i en brændende bygning og redde hunden - dumt, men ville slet ikke kunne bære, hvis hunden brændte ihjel og jeg ikke havde gjort noget.. Så kunne jeg da i det mindste sige, at jeg havde forsøgt.. Jeg tror ikke, at jeg ville tænke så meget over konsekvensen ved at gøre det... Ikke når adrenalinen pumper rundt i kroppen på mig... Ville slet ikke overveje, at jeg kunne komme til skade eller dø af det, tror jeg... Men det er mega svært at udtale sig om, når man aldrig rigtig har stået i sådan en situation... Det værste jeg har været ude for er når Bobo insisterer på at blive ved med at svømme rundt ude i søen, selvom han puster og stønner som en gal... Det ender altid med, at han næsten ikke kan holde sig oven vande... Når altid lige at smide badesandalerne og kommandere ham ind på land - muligvis med en smule panik i stemmen - indtil han får styr på det og kommer ind selv... Og det er ikke slemt, for der kan jeg jo bunde et godt stykke ud
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
-
Rally konkurrencetråden (fælles).
Synes godt nok alle de der titler er vildt forvirrende
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
- Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
-
Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers
Den 6. juli kommer Audrey og Audrey-mor til Jylland og de vil gerne mødes med nogle hunde + ejere, der gider hygge sig lidt Vi ved endnu ikke helt hvor vi tager hen, så hvis I gerne vil med og kender nogle gode steder, kan I jo komme med et forslag og så ser vi på det Det skal bare helst være i omegnen af Randers, så jeg ikke skal køre i tusind år med offentlig transport med Bobo. Kom frisk - der vil sandsynligvis også være kage :slem:
- Bølle The Rottweiler :D
- Bølle The Rottweiler :D
-
Hvem kommer til Hundens dag på lørdag 2/6?
Men det er da også svært at vide, når du ikke aner at jeg skal køre med hende Jeg er faktisk ikke engang sikker på, at jeg helt ved hvad det er, udover at der et eller andet optog... Nu tager jeg bare med og lurer, så må jeg se, om det er noget for mig... Under alle omstændigheder er der vel nogle lækre hunde jeg kan kigge på
-
Tricks tråden
Hehe.. De to har jeg gemt på sådan en huskeliste inde på saxo... Synes nemlig også de lød gode, og jeg er jo så ikke helt galt på den
- Tricks tråden
-
Tricks tråden
Og hvordan dælen får man så konverteret en PDF-fil til word eller excel uden at behøve at betale for det
-
Tricks tråden
Boble (og andre interesserede) jeg kom lige i tanke om de her træningsskemaer... Tænkte at det måske kunne hjælpe, hvis du er ved at gå over til klikkertræning og gerne vil have skrevet noget ned, så du kan følge jeres fremskridt... Ved ikke om du allerede bruger noget lignende, men nu har du dem i hvert fald: Systematiser din træning
-
Hvem kommer til Hundens dag på lørdag 2/6?
Ej, jeg skal faktisk med... Det var bare lidt sjovt at skrive, fordi jeg skal køre med Gryn... Det er bare min platte humor Men nu har jeg jo så lige læst, at der også er Rally stævne... Det gad man jo også gerne.. Det er da surt...
-
Hvem kommer til Hundens dag på lørdag 2/6?
Nej, det gider jeg dælme godt nok ikke da
-
Godt foder
Er det det du fodrer med nede fra rigtighundemad butikken nede i byen? For da jeg søgte på nettet, kunne jeg kun finde ziwipeak... Og det er altså virkelig dyrt åbenbart... Men søs' fars bror har en dyrehandel, som han kan få rabat i... De sælger åbenbart noget virkelig godt hundefoder, som deres hunde trives rigtig godt på... Så det tror jeg vi lige prøver...
- Godt foder
-
Rallytræningstråden (fælles)
Ja, det er vist der det går galt for mange... Fornemmer jeg i hvert fald, når jeg læser herinde...
-
Rallytræningstråden (fælles)
Man skal jo også lige ind i alt det der konkurrencehalløj
- Hvad hedder din hund og hvorfor?