Alt der er opslået af Therese
-
Billedtråd maj 2012
Ja De er bare smukke hele livet :blink:
-
Billedtråd maj 2012
Ej, han er jo allerede totalt smuk... Tror det er en af de få racer, hvor hvalpene både er nuttede OG smukke... Ellers plejer de bare at være nuttede... Men ham her... Årh suk :hjerte:
-
Tricks tråden
Så sidder vores to nyeste tricks vist lige i skabet :banan: Bakke og "guf-øvelsen" er han vist helt med på... Så skal vi bare have nogen til at filme os, så kan jeg lægge det op...
-
Tricks tråden
Lynguide: Photobucket... Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket Så opretter du dig og alt det der... Så er der en grøn knap øverst på siden, hvor der står 'upload.' Den trykker du på og så kan du vælge at uploade en video. Når den er uploadet, kan du finde billedet under album menupunktet... Lige under billedet står der et eller andet der hedder en IMG thumb. Den venstreklikker du på, så den bliver markeret og så højreklikker du og kopierer det herind.. Så skulle det kunne lykkedes
-
Tricks tråden
Men hey... Du er selvfølgelig velkommen til at lave en tricks video tråd selv
-
Tricks tråden
Jamen den er jo her Du må gerne lægge billeder ind af dine tricks her... Det er lidt bøvlet dog... Først uploader jeg til photobucket og så kopierer jeg videoen herind.. Så det tager lige lidt tid at gøre
-
Så er der billede spam
Arj, hold nu kæft... Hvor er han bare sød... :hjerte: Kan jo næsten regne ud, at du ikke fik hvalp fra samme kennel som MM... Så hvor har du så købt ham? Hilsen hende den nysgerrige :blink:
-
Tricks tråden
Ja, vi vil rigtig gerne se videoer... Eller jeg vil i hvert fald gerne
-
Hvilken race?:-)
Og hvis det er dig, der skal have hund og din mor ikke rigtig er indstillet på opgaven, så er det måske bedst at vente til du er flyttet til dit eget sted?
-
Billedtråd maj 2012
Hvor er det godt fanget!
-
Hvilken race?:-)
Hvor gammel er du Victoria? Er der mulighed for, at du kan blive hjemme og din mor kan tage en veninde med på ferien i stedet for dig?
-
Tricks tråden
Tror vi har haft et gennembrud i dag... :klap: Tror Bobo har forstået at "guf" betyder "slik dig om munden..." Spørgsmålet er så hvor længe han kan huske det :hmm:
-
Føler du at du skylder din opdrætter noget?.
Hårh... Blæret... Det gad jeg godt kunne.. Så kunne jeg give Bobs sådan en, når jeg ikke synes han skulle være Labrador mere... Jeg ser muligheder her
- Hvilke hunde er du bange for?
-
Føler du at du skylder din opdrætter noget?.
Jeg ville nok ikke føle, at jeg skyldte opdrætter noget.. Men jeg vil da helt sikkert håbe, at en kommende opdrætter er interesseret i at høre om mindre heldige sider ved hundens sind eller om evt. sygdomme for ikke at avle flere hvalpe efter en given kombination af hunde, som måske ikke falder så heldigt ud i stedet for bare at cutte kontakten.. For hundenes skyld er det da en vigtig ting.. Og jeg vil da heller ikke købe hund hos en opdrætter, der ikke giver udtryk for, at den del betyder noget for ham/hende.. I min verden er man ikke seriøs nok, hvis man kun vil høre om de gode ting ved ens opdræt og fortrænge de dårlige..
- Indkøb af slaloms redskaber
- Indkøb af slaloms redskaber
-
Hvilke ord kender din hund?
Jeg bruger ikke reelle håndtegn, når Bobo eller tidligere hunde skulle sitte... Men jeg står på en helt bestemt måde og holder den ene hånd med godbidden i op til brystet, når han skal gøre det... Så lidt tegn er der da over det
-
Husregler for jeres hunde?
Vi har ikke ret mange regler.. Jeg kan komme i tanke om, at vi ikke vil have tiggeri... Ellers kunne han bare blive ved og sidde og savle på os - det er sgu for klamt.. Og så skal han ikke hoppe op.. Og så tror jeg ellers bare man skal høre efter hvad der bliver sagt... Så der er vist egentligt ret frie rammer herhjemme.. I hvert fald ift. hvor han kom fra - han tror nærmest han er kommet i himlen
-
Racevalg på trods...
Men det er bare umuligt at forudsige, hvilken race der vil skinne mest igennem... Et godt eksempel er, da vi købte en blandingshund efter vores egen schæfer/collie/labrador blanding... Han var ikke ret stor, hverken i højden eller bredden... Han har vel cirka være labrador størrelse og meget spinkel... Han blev parret med en tæve, der var endnu mindre end ham selv, så vi regnede med at få en hund i cirka samme størrelse. Han blev altså 70 cm høj til skulderen og vejede +/- 45 kilo... Vi ved ikke hvad tæven var blandet af, men jeg gætter på, at det er nogle bedsteforældre, der er "slået igennem" der... Og jeg ved godt, at nogle fortæller om, at deres hvalpe er så og så mange procent af den ene race og så og så mange procent af den anden race.. Men det eneste man kan se udfra det er at hvalpen er en vis procentdel af det ene og en vis procentdel af det andet... Det siger ikke noget om hvalpens temperament...
-
Tricks tråden
Hehe... Det ER da nemt at være hundeejer, hvis det er belønning nok at blive lukket ud og tisse
-
Hvad var den sidste film du så???
Hvad er det? Lyder som en gyser? Er den gået i gang? Hehe
-
Tricks tråden
Hvad er det for en race du har? Og hvordan har du lært hende at slukke lyset?
-
Tricks tråden
Jeg kom på at lære Bobo at ryste sig på kommando den anden dag, da han havde været i vandet... Men han sprang da bare i øen igen og plaskede rundt... Det så satme skægt ud Tror han troede han fik en godbid for det og ikke for at ryste sig... Hehe
-
Tricks tråden
Haha... Super fin detalje med at bukke efter konkurrence - det vækker sikkert smil rundt omkring