Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det vil de nok ikke, men så er det heller ikke sikkert, at jeg vil købe hvalp af dem :blink: Og jeg vil nu altid blive ved med at opfordre til det, da jeg altid vil synes, at det er langt bedre end alternativet.. At folk så måske ikke tager det til sig - det er jo et valg de tager..
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Altså, jeg ved ikke helt med det her... Men nogle mennesker (inklusive mig selv) har jo et svagt punkt for blandinger - og jeg ville da personligt 100 gange hellere købe en hvalp efter forældre, der er tjekkede for diverse sygdomme end en hvalp, hvor forældrene ikke er tjekkede.. Jeg ved jo godt, at det ikke giver samme sikkerhed som hvis hunden havde tavle, men så havde man da gjort et eller andet for at vise, at man er ansvarlig og har tænkt på andet end at det bare kunne være dejligt med nogle hvalpe, fordi de er søde..
  3. Ja, det var også det jeg tænkte Kunne bare slet ikke få det til at stemme med at Kaia skulle være blandet af det Det skinner godt nok ikke ret meget igennem
  4. Nej, det ville jeg sørme heller ikke kunne Det er forsøgt - den gik ikke Og hvor er Woody dog sød :hjerte: Med hans lille, fine, lyserøde sele
  5. Han lyder altså ret skøn
  6. :sjov: Hvor er h*n dog kær :lun:
  7. Hvad er FB en forkortelse for?
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Angående bøger ville jeg nok starte med at læse fra hvalp til hund af Irene Jarnved og hvalpen af Lone Greva. Og held og lykke med det :5up:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tillykke til Bubber :tillykke:
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hvor er det dejligt, at det går så godt Og hun lyder som en rigtig god mor :hjerte:
  11. Og nu kan hun garanteret :blink:
  12. mix

    en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Tillykke med hvalpen :banan:
  13. Ej... Ikke en idiot da :ae: Vi kan jo allesammen komme til at gøre noget dumt, som vi fortryder bagefter - derfor er man ikke en idiot, synes jeg ikke Og ja, over i alt og intet-tråden med dig
  14. Ej, det var godt nok også en lang dag :ae:
  15. Hahah... Godmorgen guanomo :blink: Ikke fået søvnen helt ud af øjnene endnu?
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    God vinkel
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja meget.. Ved ikke helt hvordan man kan komme det til livs.. Men det er jo rigtig synd
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror det er fordi man ikke kan se det, før efter hunden er blevet for gammel til at få et kuld første gang. Så hvis man vil lave nogle kuld, er man nødt til at gøre det på hunde, hvor man reelt ikke ved om de er syge. Sådan mener jeg i hvert fald det er med deres hjerteproblemer.
  19. Nej, jeg har ikke dømt dig Her forstår jeg slet ikke hvad du mener. Er du ikke sød at uddybe? Okay, så er jeg enig Igen er jeg ikke med? Hvordan dømmer jeg nogen ved at have en holdning om ikke at dømme dem? Men Peter Lundin (eller hvad han nu hedder i dag) har vel været igennem en masse undersøgelser, som kan dokumentere, at han i hvert har psykopatiske træk. Det mener jeg da i hvert fald at kunne huske. Og så er det vel ikke længere at dømme, men blot fakta? Og dømmer man folk, fordi man synes, det er forfærdeligt, at de sulter? For jeg opfatter ordet "dømmer" med noget ret negativt - og det er vel ikke negativt at have medlidenhed med børn, der sulter? Vi danner os en holdning ud fra vores eget udgangspunkt, ja.. Men jeg mener stadig ikke, at jeg dømmer nogen, fordi jeg synes at noget er synd eller fordi jeg kalder nogen noget, som de reelt er.. Jeg ved ikke, om det er okay at dømme. Selvfølgelig kan man aldrig sige sig helt fri for det - og jeg gør det da også selv - men det handler vel et eller andet sted også om at respektere, at andre mennesker nogle gange vælger anderledes end man selv gør uden at rynke på næsen over det. Selvfølgelig er det problematisk, når det handler om andre levende væsner og der kan jeg da også nogle gange tænke mit, men det er nu mest, fordi jeg synes, det er pisse synd for dyrene..
  20. Hvis jeg forstår det rigtigt, så synes jeg det er lidt fesent.. Jeg synes det er totalt unødvendigt at dømme andre mennesker på baggrund af en annonce, som måske ikke lige er verdens bedste. Der kunne jo være en grund til, at den ikke var det.. Jeg synes måske, det er lidt for nemt at sidde bagved en computerskærm og begynde at dømme andre mennesker på baggrund af en enkelt annonce. Som du selv skriver, aner vi jo intet om hvad der er sket, og det viser sig jo også, at der er sket noget helt andet end det nogen af os troede i første omgang.. Og man kan vel næsten ikke forvente, at folk krænger hele deres situation ud i en annonce som mange fremmede mennesker sidder og læser. Især ikke når folk i forvejen nogle gange er så hurtige til at dømme og kommentere på sådanne ting.. Det kan jeg egentligt godt forstå, at man ikke har lyst til.. Folk der henvender sig på eksempelvis annoncen i den her tråd, får nok en del mere info om hunden og dens livshistorie.
  21. Ej, du skal da ikke blive ked af det :ae: Folk er jo bare ikke enige med dig, det skal du ikke tage så tungt... Sådan er det på et debatforum, bare glem det igen
  22. Jeg sidder og tænker efter fra dengang vi havde hunde og jeg kan slet ikke komme i tanke om, at de nogensinde var derude alene. Når de var derude, var det typisk fordi jeg havde tænkt mig at lave et eller andet med dem og så var jeg jo selvfølgelig med
  23. I virkeligheden handler det vel ikke om penge.. Det handler vel bare om at sælger tager eventuelle skyklapper af og forsøger at lære noget om de mennesker, de skal sælge/give hunden til. Der kan, som før nævnt, komme folk der kan betale mange tusind kroner for en hund uden at blinke, men som er nogle virkelige dårlige hundeejere.. Og så kan der være nogle mennesker, der ikke kan give det samme beløb, men som vil kunne give så meget andet godt i hverdagen.. Så jeg tror egentligt bare det handler om at give sig tid til at lære eventuelle købere at kende og så tænke lidt mindre over beløbet.. Det ville jeg i hvert fald selv gøre, hvis jeg skulle af med en hund.
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg er helt enig

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.