Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, jeg sad også og tænkte bagefter, at jeg hørte om sagen første gang dengang loven blev vedtaget.. Så søgte hun dispensation og det fik hun ikke, og derfor skrev de artiklen
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ja, man skal i hvert fald kunne finde ud af at sortere Og så er tonen jo ofte virkelig grov derinde - hvis man vover at gå imod flertallet, får man dælme hug.. Derfor deltager jeg sjældent i debatterne, jeg gider ikke det der personfnidder.. Og så er det vist rigtigt nok, at hunde der er født efter loven er trådt i kraft, ikke må oprettes derinde. Men dem, der er lovlige, fordi de er født før, må da vist godt? Men ja, folk har sgu travlt med alle andres ting derinde..
  3. Det er sgu synd :blink:
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Jeg er kun derinde, fordi der er nogle ret gode grupper og der er voldsomt mange medlemmer, så man kan altid finde nogen, der kender til ens race, hvis man har brug for et godt råd Eller nogen, der ved noget om det man har brug for at vide
  5. SÅ lækre :hjerte:
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    SÅ enig!!
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, jeg har jo en hemmelig drøm om at blive millionær, så der kan komme til at stå "dyr" på langt mere af min dag end der gør nu. Jeg ville elske en kæmpe hundeflok, men det kræver langt mere tid og overskud end jeg kan give så længe jeg skal arbejde eller studere.. Efter bare seks timer i skole, kan jeg være helt smadret, når jeg kommer hjem. Så ret meget mere end 2-3 hunde kræver, at jeg har mulighed for at gå hjemme - men det er ret urealistisk.. Især når jeg ikke spiller Men det må bare være så fascinerende at iagttage en flok forskellige individer integrere med hinanden og indgå i et socialt sammenspil Og så bare alle de oplevelser man kan have med dem og alt det man kan lære. Arh, men det ville være skønt Og så skulle det helst være omplaceringshunde hele bundtet!
  8. Årh, vidste slet ikke at man kunne skrive kommentarer derinde... Men det giver jo et helt andet billede...
  9. Jeg har det også lidt svært med at jeg ikke må have hund her..
  10. Men på den anden side, så er 8 år rigtig lang tid. Der kan nå at være sket en masse ting, som gør at hunden må have et nyt hjem. Og det er ikke fordi jeg forsøger at retfærdiggøre, at man sælger sin hund eller giver den væk, fordi man ikke lige har plads til den en måned efter man købte den eller lige pludselig ikke har tid til den mere, når den rammer den berømte (eller berygtede) lømmelalder. I de tilfælde virker det i mine øjne ret sandsynligt, at det snarere handler om at hunden ikke lever op til forventningerne eller bare ikke er hvalpe-nuttet mere og derfor må væk - og det synes jeg heller ikke er i orden! Men når en hund har boet i en familie i 8 år, så synes jeg ikke, at man kan konkludere, at de nødvendigvis er nogle dårlige hundeejere, der bare skiller sig af med hunden ved første udsigt til problemer. Så var det nok sket lidt før. Og hvis de reelt ikke har tiden til hende mere, så er det da klart bedre for hende at komme et andet sted hen.. Selvom det nu også skærer mig lidt i hjertet at en så gammel hund skal skifte hjem.. EDIT: At de så vælger at give hende væk og vil af med hende hurtigst muligt, synes jeg er under al kritik! Jeg ville helt klart have ventet på det rigtige hjem.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Dejligt med en veloverstået fødsel iøvrigt TS... Har ikke kommenteret før, men har fulgt med på sidelinjen og håber sådan du bliver ved med at opdatere os
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Men hun kommer vel også ud, når I er hjemme i løbet af 5-6 timer? Så det er måske bare et spørgsmål om, at hun ikke kan holde sig så længe endnu? Og så er det jo bare at fortsætte som I gør, som Korvis også skriver
  13. Nej, det er da virkelig også flabet Dejligt med Dexter.. :banan: Kan en af jer ikke bare tage ud og handle, mens den anden bliver hjemme hos ham?
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Ej, så er vi jo nogle engle i sammenligning
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Jamen så i lige måde da Held og lykke med hunden
  16. Det var da helt skørt Hun kunne da ligeså godt have vendt sig om og givet din fingeren for at illustrere at hun faktisk var pisse ligeglad.. Ville nok blive ret sur, hvis det var min hund Jeg synes du skal fortælle hende (eller andre for den sags skyld) at det jo ikke er for sjov du siger det, men at han faktisk kan blive ret dårlig af det og både brækker sig og får diarre.. Det må da få hende til at forstå det Og så gøre som Hopsa foreslår det næste stykke tid og kun mødes med mennesker, der respekterer dit nej..
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Hende her skulle vist være ret god: Positiv Træning
  18. Men Shii, selvfølgelig skal Dexter da ikke dø.. :ae: Jeg forstår godt bekymringen og behovet for at skrive om det, men han har det garanteret bedre allerede i morgen. Hvis det "bare" er en infektion, burde det vel også være forholdsvist nemt at behandle.
  19. Stakkels Dexter :ae: Men jeg er sikker på, at han nok skal få det bedre rigtig hurtigt.. Nu er han jo i behandling og tror sådan noget antibiotika plejer at hjælpe ret hurtigt. Det gjorde det i hvert fald på vores gamle hund, som også fik antibiotika mod en betændelse i blærehalskirtlen. Han fik det markant bedre på omkring et døgns tid.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Jeg siger ikke, at der er ligegyldigt eller at hun ikke burde have ventet - men det gjorde hun jo altså ikke og det er vel hendes valg.. Det hjælper vel ikke at dunke hende i hovedet med det nu
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Er det ikke en gammel historie? Synes også jeg hørte om det, da loven blev vedtaget dengang..
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Jeg er enig, men det er jo rimelig meget for sent at råde hende til at vente med at købe hund nu - kan ikke helt se relevansen
  23. Jeg tror, at det er når det drejer sig om gåture i snor at man anbefaler det. Fordi det er meget ensidige bevægelser i modsætning til hvis hunden er fri.
  24. Mon ikke dyrlægen havde taget jer med det samme, hvis han troede, at det var det? :hmm:
  25. Årh stakkels hund :ae: Godt I snart kan komme af sted med ham - sødt af den dyrlæge :hjerte: Men den anden dyrlæge er godt nok rådden! Der var da ikke meget forståelse der

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.