Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's aanonymoss i Hvalpe
    Synes egentligt bare at TS skal have et skulderklap for overhovedet at være interesseret i at teste for sygdomme. Det er der sgu ikke mange med blandinger der gør! Så det er hermed givet videre :blink:
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Lige præcis. Hvis "Nej" er ordentligt indlært, burde det vel være nok.
  3. Nej nej, troede det var på et hegn i skoven han havde fået stød Hvis han så havde flexline på der, kunne der måske godt være en sammenhæng. Men uanset hvad synes jeg bare du skal tage hans almindelige snor på, hvis han gerne vil have den på ud. Så kan du altid begynde at skifte tilbage til flexlinen engang imellem, når han er blevet mere tryg ved at være ude.
  4. Måske, hvis han havde flexlinen på i skoven
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    At udstøde underlige lyde og udføre gakkede gangarter er jo ikke det eneste man kan gøre for at være interessant i hundens øjne. Man kan jo gøre tusind ting alt efter hvad hunden finder interessant. Jeg havde fx. en retrieverblanding, som var vildt madglad (ja surprise :blink:) som på ret kort tid lærte at forbinde "neeej se her" med at jeg havde "fundet" nogle lækre godbidder i græsset eller "skal du have guf?" med at der gavmildt blev delt godbidder ud. Jeg har aldrig behøvet skabe mig som en total idiot for at få hans opmærksomhed. Og der kan man jo så gøre lige præcis hvad der motiverer ens hund til at vælge en til i bestemte situationer. Og om man ikke tør indrømme, at man bruger irettesættelser synes jeg er noget vås at skrive. Hvorfor skulle folk lyve om den slags? Desuden tror jeg, du skal lede længe herinde, hvis du skal finde en, der ikke engang imellem sætter nogle grænser for sin hund eller beder den om at stoppe en given adfærd. Det gør alle da. Nogen vælger bare en anden metode ved indkaldstræning, men det betyder da ikke, at der aldrig bliver talt med store bogstaver til hunden eller at der aldrig bliver sagt nej.
  6. Jeg synes også, at du skal respektere, at han ikke har lyst til at komme ud. Hvis I har have, kan han måske blive luftet der indtil han selv har lyst til at komme ud igen?
  7. :lol: Ethvert hundemenneske ville have forstået dig!
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Enig i det meste og kan især tilslutte mig det markerede - og det gælder jo sådan set begge veje :blink:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Spidshunde
    Ej hvor spændende med rensdyrhyrdning Og smukke hunde :5up:
  10. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Ej hvor ville jeg ønske jeg ikke havde set det der
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvorfor er det egentligt, at han ikke vil have hund i sengen?
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Sådan en melding var jeg nok også blevet ret irriteret over. Han skal vel ikke bestemme sådan noget alene, bare fordi I flytter sammen. Jeg ville have bedt ham om at diskutere det med mig, så vi kunne komme til enighed sammen. Hvis han så stadig insisterede på at være enehersker over sengen, så kunne han da også bare få lov til at sove i den alene. Så kunne jeg da sagtens sove på sofaen eller på en madras sammen med vovsen. Men ok, det slår selvfølgelig også lidt skår i glæden ved at flytte sammen - men rent principielt synes jeg bare, at man skal være enige om sådan noget eller i hvert fald snakke om det, så man kunne finde en løsning begge parter kunne leve med. Så synes du skal prøve at tag en snak med ham om det :5up:
  13. Nu var det godt nok ikke mig du citerede, men jeg har det jo ligesom Lenschow og jeg synes på ingen måde, at det er synd for mig. Mit liv har været beriget med tre dejlige hunde, som hver især har betydet noget helt specielt for mig og som står for noget helt særligt, når jeg tænker tilbage på dem. De har hver især givet mig noget og lært mig noget. Måske har jeg ikke mødt min "souldog," og jeg ved heller ikke rigtig om jeg tror på det der med soulmates, men hvis det sker for mig, så har jeg det jo bare til gode. Men jeg synes ikke, at du behøver have ondt af mig
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det kommer an på situationen. Hvis det er en hund, jeg havde fået sammen med en kæreste og vi blev enige om, at den ikke skulle sove i sengen, så var det jo bare sådan det var. Men hvis det var en hund, jeg havde haft før en evt. kæreste og altid havde sovet sammen med den i sengen, ville det være lidt sværere. Men så måtte man jo prøve at snakke om det og løse det. Ville nok bare have lidt svært ved at gå på kompromis der
  15. Lige præcis!
  16. Jeg tror aldrig, at jeg har oplevet at elske en hund mere end en anden hund. Når jeg tænker tilbage på dem, har de da allesammen betydet noget specielt og har en helt speciel plads.. Jeg har haft en større tilknytning til en af dem alene i kraft af at jeg brugte rigtig meget tid på ham, men det betyder ikke, at de to andre var mindre elskede eller er mindre savnede nu. Og sådan tror jeg egentligt altid, at jeg vil have det.
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvis man ikke ved bedre
  18. Selvfølgelig er du da velkommen
  19. Hov, der er den brune hund igen :hmm: Er det dig, der ejer den Mie? Og i øvrigt... Det første billede er da virkelig et...pletskud
  20. En hund er uopdragen, når ejeren selv synes, at dens adfærd er et problem... Så simpelt er det vel..
  21. Nårh.. Synes bare jeg har set den et eller andet sted før
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hvorfor tror du, at han er usikker?
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Han er altså bare skøn :hjerte:
  24. Ej, han er sgu da skør :lol: Har godt nok aldrig set en hund hoppe op i trillebøren før Så er man da en ægte vandhund! :5up:
  25. Hahah... Lille Pelle i vandskålen

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.