Alt der er opslået af Therese
-
Underlig adfærd
For mig lyder det som om han forbinder personen med overfaldet og derfor sender en masse dæmpende signaler, for at det ikke sker igen. Men ved det ikke
- Mig og Basse
-
En hundeejer mangler et vidne (hundeskov herning)
Nej, det ville jeg nok heller ikke Men jeg ville altid blande mig og ved det, er der vel en risiko for at blive bidt.
-
hvalp bider meget, ?
Jeg tror egentlig ikke, at hvalpen finder det direkte ubehageligt, men den opdager i hvert fald, at den ikke får noget ud af at bide og stopper derfor med det.
-
Så kom forbuddet...
Ja, det var også min tanke.
-
Så kom forbuddet...
Ja, det var helt skørt. Håber da det bare var en fejl, for en mastiff ligner den da endnu mindre
-
En hundeejer mangler et vidne (hundeskov herning)
Ja, det vil jeg da også altid gøre.
- Litl bit o bragging (rally)
-
Så kom forbuddet...
Tja. Personligt synes jeg ikke, det ligner en kamphund - og slet ikke som hvalp. Men hvis man ikke kender noget til hunde, kan man nok godt finde en lighed. Måske Mener at den ene betjent til sidst i klippet siger, at hvalpen godt kunne forveksles med en mastiff eller amstaff lignende hund. Så jeg gik ud fra, at det var det, de troede det var.
-
Så kom forbuddet...
Præcis. Og at man kan forveksle en 7 måneder gammel labrador hvalp med en amstaff er så langt ude, at jeg slet ikke ved hvad jeg skal sige til det.
-
Så kom forbuddet...
I de tilfælde er det, i mine øjne, også ejerens ansvar at sørge for at hunden er købt et ordentligt sted og bliver passet, trænet, socialiseret og opdraget på en fornuftig måde, der tilgodeser hundens behov. Men ja, giver dig da fuldstændig ret i, at det er et kæmpe problem
-
Så kom forbuddet...
Og var det ikke kun en hund, der rev sig løs
-
Så kom forbuddet...
Hvorfor? Jeg kan bestemt ikke forstå, hvorfor det er så slemt, at hundene skal være stambogsført. Det kan da kun være en fordel at kunne se hvor hunden stammer fra.
-
Et sidste farvel..
Puha, sidder helt med tårer i øjnene - og det gør jeg ellers ikke ret tit! Men dit indlæg viser bare hvor meget du holdt af hende og det er næsten ikke til at bære, at du måtte sige farvel til hende. Jeg føler virkelig med dig. R.I.P Sitto
-
Den positive tråd
Ja, det er vel også sjældent tilfældet, at folk har noget positivt at sige, når de lægger ud med den sætning.. Hvorfor de så ikke bare går videre i stedet for at komme med sådan nogle kommentarer, kan man undre sig over.. Nå, men nu er jeg vist ved at gøre tråden ret negativ og det var jo ikke meningen - over and out
-
Den positive tråd
Selvfølgelig varmer det da, når nogen siger noget pænt om ens hund - især hvis du havde forventet det modsatte :5up:
- Den positive tråd
-
Avl - søger til parring
Nej, det kan jeg heller ikke. Kun noget om HD. Det er egentlig mærkeligt, at de ikke er opmærksomme på det.
-
Avl - søger til parring
Uanset hvad ville det være en rigtig god ide at gøre det, hvis racen er plaget af hjertesygdomme.
- Hundeskove.
-
Lumi har fødselsdag i dag :D
Tillykke med hende
-
Hundeskove.
Nå ja, rollespillerne Dem havde jeg helt glemt! Ja, vores hunde syntes også de var lidt mærkelige, men trods alt ikke mere end at de gerne ville lege med
-
Hundeskove.
Ja, hvis hunden er i snor, kan man da sagtens lufte den et andet sted. Men hvis man gerne vil lufte den uden snor på engang imellem, er man jo nødt til at bruge hundeskovene eller andre områder, der er beregnet til at lufte løse hunde. Og så hjælper det jo ikke, at alle andres hunde vil hilse på ens hund, som måske er lidt usikker ved det hele.
-
Hundeskove.
Løse hunde har jeg intet imod. Jeg har noget imod, at man bare slipper sin hund og lader den rende hen til alle hunde, man møder på sin vej. Jeg synes, man skal vise hinanden den respekt at kalde sin hund til sig, når man ser en anden hund. Så vi allesammen kan få lov at lufte vores hunde i hundeskoven uden at være bange for at blive overrendt af andre hunde.
-
Hundeskove.
Det kan være, fordi det er det eneste sted, hundene må gå løse. Nogle ejere synes jo, at deres hund skal have lov til at gå uden snor engang imellem. Hvilket jeg egentlig godt kan forstå.