Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    For mig lyder det som om han forbinder personen med overfaldet og derfor sender en masse dæmpende signaler, for at det ikke sker igen. Men ved det ikke
  2. Velkommen
  3. Nej, det ville jeg nok heller ikke Men jeg ville altid blande mig og ved det, er der vel en risiko for at blive bidt.
  4. Jeg tror egentlig ikke, at hvalpen finder det direkte ubehageligt, men den opdager i hvert fald, at den ikke får noget ud af at bide og stopper derfor med det.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det var også min tanke.
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det var helt skørt. Håber da det bare var en fejl, for en mastiff ligner den da endnu mindre
  7. Ja, det vil jeg da også altid gøre.
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Tillykke
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Tja. Personligt synes jeg ikke, det ligner en kamphund - og slet ikke som hvalp. Men hvis man ikke kender noget til hunde, kan man nok godt finde en lighed. Måske Mener at den ene betjent til sidst i klippet siger, at hvalpen godt kunne forveksles med en mastiff eller amstaff lignende hund. Så jeg gik ud fra, at det var det, de troede det var.
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Præcis. Og at man kan forveksle en 7 måneder gammel labrador hvalp med en amstaff er så langt ude, at jeg slet ikke ved hvad jeg skal sige til det.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    I de tilfælde er det, i mine øjne, også ejerens ansvar at sørge for at hunden er købt et ordentligt sted og bliver passet, trænet, socialiseret og opdraget på en fornuftig måde, der tilgodeser hundens behov. Men ja, giver dig da fuldstændig ret i, at det er et kæmpe problem
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og var det ikke kun en hund, der rev sig løs
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvorfor? Jeg kan bestemt ikke forstå, hvorfor det er så slemt, at hundene skal være stambogsført. Det kan da kun være en fordel at kunne se hvor hunden stammer fra.
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Til minde om...
    Puha, sidder helt med tårer i øjnene - og det gør jeg ellers ikke ret tit! Men dit indlæg viser bare hvor meget du holdt af hende og det er næsten ikke til at bære, at du måtte sige farvel til hende. Jeg føler virkelig med dig. R.I.P Sitto
  15. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Ja, det er vel også sjældent tilfældet, at folk har noget positivt at sige, når de lægger ud med den sætning.. Hvorfor de så ikke bare går videre i stedet for at komme med sådan nogle kommentarer, kan man undre sig over.. Nå, men nu er jeg vist ved at gøre tråden ret negativ og det var jo ikke meningen - over and out
  16. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Selvfølgelig varmer det da, når nogen siger noget pænt om ens hund - især hvis du havde forventet det modsatte :5up:
  17. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Dejligt at høre
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Cavalier King Charles
    Nej, det kan jeg heller ikke. Kun noget om HD. Det er egentlig mærkeligt, at de ikke er opmærksomme på det.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Cavalier King Charles
    Uanset hvad ville det være en rigtig god ide at gøre det, hvis racen er plaget af hjertesygdomme.
  20. topic svarede på Therese's Jane i Debat
    Fik vi overhovedet den flirteknap?
  21. Tillykke med hende
  22. topic svarede på Therese's Jane i Debat
    Nå ja, rollespillerne Dem havde jeg helt glemt! Ja, vores hunde syntes også de var lidt mærkelige, men trods alt ikke mere end at de gerne ville lege med
  23. topic svarede på Therese's Jane i Debat
    Ja, hvis hunden er i snor, kan man da sagtens lufte den et andet sted. Men hvis man gerne vil lufte den uden snor på engang imellem, er man jo nødt til at bruge hundeskovene eller andre områder, der er beregnet til at lufte løse hunde. Og så hjælper det jo ikke, at alle andres hunde vil hilse på ens hund, som måske er lidt usikker ved det hele.
  24. topic svarede på Therese's Jane i Debat
    Løse hunde har jeg intet imod. Jeg har noget imod, at man bare slipper sin hund og lader den rende hen til alle hunde, man møder på sin vej. Jeg synes, man skal vise hinanden den respekt at kalde sin hund til sig, når man ser en anden hund. Så vi allesammen kan få lov at lufte vores hunde i hundeskoven uden at være bange for at blive overrendt af andre hunde.
  25. topic svarede på Therese's Jane i Debat
    Det kan være, fordi det er det eneste sted, hundene må gå løse. Nogle ejere synes jo, at deres hund skal have lov til at gå uden snor engang imellem. Hvilket jeg egentlig godt kan forstå.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.