Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Jane i Debat
    I hundeskoven her i Randers har jeg indtryk af, at det er 50/50. Nogle har intet problem med at andre hunde løber hen og hilser på deres egen hund uden samtykke og andre synes, at det bestemt ikke er okay. Jeg hører nok selv til gruppen, der synes bedst om, at man lige bliver spurgt inden hunden kommer løbende. Jeg vil gerne selv have styr på hvem min hund hilser på, bl.a. så den ikke får nogle dårlige oplevelser. Jeg synes det er almindelig høflighed, at man lige spørger først. Og derfor lader jeg selvfølgelig heller ikke min hund rende hen til andre uden at spørge først om det er i orden.
  2. Ja jeg tror også det er vigtigt at forklare dem hvordan det kan virke på folk.
  3. Jeg var blevet rigtig skuffet, og sur. Og havde nok forklaret dem, hvorfor jeg kom til at føle sådan og at jeg simpelthen ikke kunne fatte, hvorfor de vælger at skide højt og flot på mine ønsker. Og at det fandme ikke var i orden. Og så ville jeg selvfølgelig aldrig vende tilbage.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Nej, folk vil bare ikke indse, at man kommer længst med det gode. At de overhovedet kan påstå, at hunden prøver at bestemme, når den smider sig ned på ryggen, siger en hel del om dem :stupid:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Okay, det du markerede, har jeg ikke lige lagt mærke til Og det sætter jo sagen i et lidt andet lys. Så vil jeg nok heller ikke mene, at det handler om smerter, men mere som du siger; om en usikker/stresset/utilpas hund, som "bare" er misforstået.
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg tænker straks smerter - synes i hvert fald hun/han burde tjekke det som det første.
  7. Hvor sejt :5up:
  8. topic svarede på Therese's Lonny i Debat
    Sød historie :hjerte: Og meget høflig hund du har! Kan godt lide at hun kommer og spørger om du ikke vil flytte det Vores hunde ville have hevet det på gulvet eller lagt sig oven i det
  9. Hvor er han sød
  10. Nej, det har du selvfølgelig ret i Så må jeg nok melde pas på den der
  11. Kan du ikke finde noget i en af de der barf-butikker? Jeg vil da tro, at de har sådan noget.
  12. topic svarede på Therese's Biene i Vis os din perle
    Hvor er de smukke :hjerte:
  13. topic svarede på Therese's Drentsche i Sygdomme
    Ja og en masse andre fordele, så vidt jeg husker
  14. topic svarede på Therese's Drentsche i Sygdomme
    Nej og er det ikke også kun en gang om året, man skal betale? Mener jeg at have læst, og hvis man ikke har råd til det, skal man nok overveje en ekstra gang, om man skal have den hvalp lige nu..
  15. topic svarede på Therese's Lonny i Adfærd
    Hvorfor synes du ikke det?
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det tror jeg bestemt ikke der sker noget ved Hun bliver i hvert fald ikke tyk af det
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Du kan trække godbidderne fra hendes daglige mængde foder. Så burde det ikke være et problem - og ja, du må hellere end gerne bruge godbidder
  18. Nu går jeg fuldstændig OT, og jeg har heller ikke nogen hunde at kunne udtale mig om, men jeg kan altså godt forstå Aslan - der er jo virkelig koldt! Hvis jeg var hund, ville jeg også ligge på varmetæpper
  19. Jo, det er det da helt sikkert. Jeg tror da på det - spørger bare af interesse, fordi jeg ikke ved noget om det Nej, det har jeg ikke. Det er som sagt bl.a. derfor jeg spørger - for at blive klogere :blink: Udfra det du har fortalt her og i dit forrige indlæg, kan jeg da kun erklære mig enig i, at det sandsynligvis ikke ville fungere med et dyrepoliti.
  20. Hvorfor virker et dyrepoliti ikke i andre lande? Hvad er det, der gør, at det ikke fungerer?
  21. Jeg har stemt i den øverste.
  22. Dejligt at "se" dig igen.. Jeg har tænkt lidt på, at det var længe siden, at du havde været herinde.. Håber du har fået alle de trælse ting lidt på afstand :ae:
  23. Jeg tror også vi er ret enige - jeg tror bare vi talte lidt forbi hinanden før
  24. Nej, det var nu Zarina, der gjorde det - jeg kommenterede bare hendes indlæg. Men det er også ligemeget. Jeg kan slet ikke følge dig. Hvis en cairn terrier gør og generer naboerne, er det da ejerens ansvar/skyld/what ever, fordi han ikke har trænet hunden til at være stille i den situation, der får den til at gø. Hvem skulle ellers stå til ansvar for det Det holder da ikke, at ens hund reagerede på en (for os) uhensigstmæssig måde, fordi det er naturligt for den. Og så kan det da godt være, at det er sværere at få en terrier til at holde mund ift. en labrador, men det kan naboerne da ikke bruge til noget. Desuden kan det jo ikke komme bag på én, hvis man har sat sig lidt ind i de forskellige typer.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.