Alt der er opslået af Therese
-
Karina, Lexus, Tacco og Sherlock
Kanon ide :ivrig:Og sig så lige til hvis det engang bliver aktuelt - jeg skal gerne hjælpe jer af med en af dem
- Nova
- Nova
- Nova
-
Kan min hund vendes af med at slikke på mig
Hvis den ikke mangler salt eller andet fysisk, så synes jeg bare du skal sige nej til hende Hvis hun kender det ord selvfølgelig.
-
For enhver pris...
Jeg tror også at vi er ret enige
-
For enhver pris...
Det, synes jeg, er fuldstændig umuligt at svare på. Det handler, som andre også er inde på, om det individuelle menneskes formåen og motivation til at forsøge at ændre tingenes tilstand. Jeg kan eller vil ikke sidde og gøre mig til dommer overfor hvornår ejere af hunde med store adfærdsproblemer ikke magter mere. Grænser er forskellige og folk magter ikke lige meget. Dog kan jeg godt ryste på hovedet og komme med en spids bemærkning til folk, der ved første udsigt til problemer kommer af med hunden. Jeg mener, at man skylder sin hund at forsøge at komme over de problemer den nu engang har.
-
Når "en" menneskeliggøre sin hund.....
- Winter wonderland - Billeder!!!
Og så kan jeg ikke engang give grønt!- Øv min kærestes niece på 3 år er bange for vores hund!
Lige præcis - og hun kan nærme sig ham i hendes eget tempo Det var så lidt- Øv min kærestes niece på 3 år er bange for vores hund!
Kan I ikke tage hunden i snor og lade hende se ham lidt an? Så løber han i det mindste ikke efter hende og hun behøver ikke blive bange for ham- Karina, Lexus, Tacco og Sherlock
Sådan :klap: Så fik de lige at vide hvor skabet skulle stå :slem:- Bider i vægge osv...........
Det bestemmer man desværre ikke selv :ae:- Karina, Lexus, Tacco og Sherlock
Det er da gode billeder og skønne motiver :hjerte: Hvordan klarede Karina at være sammen med tre store drenge- Oscar & Svea i sneen
Herlige billeder! :5up:- Jeg har verdens bedste hund
Jo det var da fantastisk :klap: Men man får alligevel lige en klump i halsen, når man ser hunden sidde der Det kunne jo være endt meget værre.. Men så var det bare dejligt at hun valgte at blive hjemme :5up:- Hjælp til (for os) ny træningsmetode
Ej, det er da en kanon ide :banan: Det vil jeg da overveje, når jeg engang skal have hund igen :5up:- vi søger en hundehvalp....
Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg får det indtryk, at deres eneste grund til at få en hund er at jeres datter skal have lov til at vokse op med en?- Billeder af Mickey og Diesel
Dejlige drenge :hjerte:- Winter wonderland - Billeder!!!
Har du ikke glemt noget- Hunde vs børn
Det ville jo være helt forkert, hvis det skete. For der er jo ikke noget i vejen med at være bange for hunde og det hjælper ikke at skælde ud på folk, der er bange for noget. Der er derimod noget i vejen med at skælde og smælde eller sende onde blikke, når hunde-ejere lufter deres hund og skal passere en børnefamilie på gaden. Vi skal jo allesammen være her og hvis man er bange/utryg, kan man jo bare gå lige så stille forbi eller gå over på det modsatte fortov.- Brun lab?
Nu vælger jeg at kommentere på andet end jeres spørgsmål, fordi det lige falder mig i øjnene - tag det endelig ikke personligt. Jeg kan godt forstå, at din mand er faldet for labradoren, det er også en dejlig hund Men jeg er bange for, at det ikke helt er nok at synes at netop den hund er sød og rar. Der ligger sikkert en masse timer i at få den gjort så sød og rar og man kommer bestemt ikke sovende til det. Man skal investere en masse tid og energi i hunden for at den bliver en velfungerede og god familiehund. Jeg vil anbefale jer at læse bøger skrevet af Lone Greva og Irene Jarnved - de har begge skrevet gode bøger om hvalpe. Det ville også være rigtig godt, hvis I satte jer ned sammen og fandt ud af, hvad I kan tilbyde en hund - og om I kan tilfredsstille Labradorens behov. Alle racer har jo forskellige behov for aktivitet ovs. og Labradoren er ingen undtagelse. Det ville være en skam at måtte af med hunden igen, fordi den/I ikke trives sammen. Så det vil jeg helt klart anbefale jer. Jeg tror ikke, at Labradoren er den værste til at jage katte - det er en apporterende jagthund og skal dermed kun bære de skudte dyr tilbage til jægeren. Men jeg ved det da ikke Den skal muligvis lære at lade katten være. Det er ligesom med alle racer vigtigt at finde en god opdrætter, som netop ikke bare avler på alt med fire ben, men det kan jeg nok ikke hjælpe dig med Held og lykke og god jagt :blink:- Anti-gø halsbånd ?
Selvbeherskelse har i mine øjne intet med angst at gøre - jeg mener ikke, at man kan forlange af en bange hund, at den skal forholde sig roligt i en angstprovokerende situation. Jeg ville heller ikke reagere på samme måde, hvis jeg stod med en bange hund eller en hund, der bare ville lege. Hvis hunden "bare" ville lege, ville jeg træne øjenkontakt, når der kommer en anden hund, så min hunds adfærd bliver erstattet af en anden. Hvis min hund er bange, skal den lære, at der ikke er noget at være bange for. At den ikke behøver at gø, fordi der ikke sker den noget. Og det ville jeg træne på en helt anden måde.- Anti-gø halsbånd ?
Det markerede: Er det fordi hun er bange, at hun gør, eller er det fordi hun bare gerne vil snakke og lege?- Vanilie flytter ind d. 14/12-09.
Ja tillykke med hende - hun er da bare for kær - Winter wonderland - Billeder!!!