Alt der er opslået af Therese
-
skal tulle have et hundetegn når hun er cippet.
:lol: Du er altså for sjov! :klap:
-
Her kommer jeg! :D
Hvordan gør du? :blink:
-
Her kommer jeg! :D
Hvor er du vittig
-
Her kommer jeg! :D
Velkommen til Glæder mig til billeder
- Indendørs søg
-
Aflivning af hunden
Ja, det benægter jeg skam heller ikke Desuden skal jeg nok ikke selv gå i gang med at skyde min hund, det kan kun gå galt..
-
Aflivning af hunden
Nåh Ja, det kan jeg godt følge dig i. Jeg tror også det er de færreste, jægere eller ej, der selv kan skyde deres hund. Jeg kunne i hvert fald ikke, heller ikke selvom jeg måtte..
-
Indendørs søg
Du kan også bare gøre det omvendt.. "Søge" bliver brugt om bamsen og "find" bliver brugt om foderet. Hunden er jo bedøvende ligeglad med hvad det hedder
-
Aflivning af hunden
Det behøver vel egentlig heller ikke kun være for jagthunde. Det kan vel også være en hund, der elsker sin bold over alt på jorden, som får lov at hente den en sidste gang. Eller en hund, der elsker at grave efter mus.. Eller bare nyder at trisse rundt og snuse. Men ja, det er da altid hårdt..
-
Berner som førstegangshund
De ville få en langhåret pony :blink:
-
Sort i ørene?
Det lyder jo ganske logisk Så blev jeg lidt klogere..
-
Sort i ørene?
Hvad er det med vand og hundeører?
-
Aflivning af hunden
Åh, jeg har det lidt svært med det her emne. På den ene side vil jeg jo gerne have at mine (kommende) hunde dør glade og lykkelige, mens de laver det de elsker en sidste gang - i stedet for at slæbe dem med til dyrlægen, hvor det sagtens kan gå hen og være stressende for hunden. Samtidig er jeg så bekymret for, at jægeren ikke rammer rigtigt første gang, at der kommer en masse blod og at hunden hyler, når den bliver ramt Det ville bare ikke være en situation jeg ville ønske at se min hund i. Jeg har hørt DKW fortælle om det herinde før, og når han fortæller, lyder det bare som en perfekt måde at komme herfra på. Og alligevel er jeg bare nervøs for at noget går galt.. Nå, men der er heldigvis maaaange år til jeg skal beslutte mig endnu.. Jeg når nok og ændre mening mange gange
-
Erfaringer med Bio Plan hvalpefoder?
Tyskerne er tydeligvis ved at overtage vores land.. Nu er jeg tvunget til at flytte længere op Skide irriterende...
-
Erfaringer med Bio Plan hvalpefoder?
Okay.. Så har du da lidt familie heroppe Nå, det er vist temmelig off topic Vi må hellere holde..
-
Erfaringer med Bio Plan hvalpefoder?
Tak, så fik vi det slået fast.. Skal nok huske det til næste gang :blink: Bor din familie stadig dernede så? Hehe ja.. Det eneste ord jeg morede mig lidt over var, soja bønne kage - eller sådan noget tror jeg der stod..
- Husk at skriv jeres hunderace!
-
Erfaringer med Bio Plan hvalpefoder?
Nåh... Ja :stupid: Troede ikke du var født der, troede bare dine forældre var det eller sådan noget
-
Erfaringer med Bio Plan hvalpefoder?
Du har simpelthen oversat det direkte?
-
Husk at skriv jeres hunderace!
Hvordan er det man søger på dem
-
Erfaringer med Bio Plan hvalpefoder?
Jeg forstår ikke så meget af det der - oversættelse?
- Forum forslag
-
Forum forslag
Kontrolpanel => privat beskeder => rediger foldere.. Så skulle der gerne komme en bjælke med "tilføj ny mappe.."
-
Forum forslag
Kærestebrevene? :slem: Ej.. Tror der er en mappe, der kan indeholde gemte beskeder.. Ellers kan du vist lave en
-
DRU ?
Det er helt i orden Det behøver jo ikke være hverken værre eller bedre at købe en hund fra DRU eller købe den et andet sted. Personligt føler jeg mig mere tryg ved at købe hos DKK, fordi der er så mange muligheder for at tjekke for sygdomme osv. Men så længe du er tryg, glad og tilfreds, er der jo ingen ko på isen