Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Lykkeliv i Debat
    Hmm ja.. Jeg vil da ikke nægte, at en yngre ulv ville kunne finde på at udfordre en ældre, der var ved at gammel og slidt og måske ikke egnet til at lede flokken mere. Det ved jeg ikke nok om til at kunne udtale mig. Men jeg tør godt påstå, at reele slåskampe ikke finder sted ret ofte. Det vil svække flokken utrolig meget, hvis en kom til skade, fordi de allesammen har en plads at udfylde.
  2. topic svarede på Therese's Lykkeliv i Debat
    Det er jo ikke gætværk Der ER da nogen, der har studeret ulve - det er jo ikke bare fri fantasi. Og eftersom lighedspunkterne er der, må det jo betyde, at de er beslægtede og ikke er avlet så langt væk fra ulven, som du påstår. Jeg forstår ikke hvad du mener her. Sproget og adfærden ændrer sig jo ikke, selvom der er mere kamp om resourcerne.
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hold da op, hvor skulle man aflive mange hunde så.. Hvis der ikke skal mere til..
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Okay.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hvilke adfærdsproblemer mener du er arvelige? Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogen og det gør debatten lidt nemmere, hvis vi diskutere ud fra samme udgangspunkt
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Selvfølgelig kan man ikke have en hund, der bider.. Men så må man jo stoppe op og spørge sig selv om, hvorfor det er kommet dertil. For som jeg har sagt før, kommer problemerne jo ikke af sig selv.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Så du mener, at en hund der kan komme med på arbejde, er sådan en hund du søger. Eller hvad?
  8. Ja, vi må sætte kryds i kalenderen - det sker jo så sjældent
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    De to første hvad?
  10. For en gangs skyld er vi enige
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Men det er nok fordi vi to har forskellige opfattelser af hvad det vil sige at have hund.
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Berner Sennen
    Ikke for at ødelægge din glæde, håber selvfølgelig også at din hvalp er sund og rask, men HD frie forældre er ikke ensbetydende med at hvalpen ikke får det. Hvis alle forældrenes søskende f.eks. har HD i større eller mindre grad, kan det være, at forældrene bare har været heldige at gå fri, men det betyder som sagt ikke, at din hvalp ikke kan risikere at få det. Men det håber jeg som sagt ikke hun får.
  13. topic svarede på Therese's Aslan i Adfærd
    Skulle ellers lige til at foreslå det Måske kan du hælde noget vand over hans tørfoder, hvis I har kogt noget kød? Det frister måske mere, og så får han samtidig noget væske. Eller som der blev foreslået, så kan du lave noget hjemmelavet til ham. Der kan man jo også hælde noget af vandet med.
  14. topic svarede på Therese's Aslan i Adfærd
    Drikker han heller ikke noget? Det gjorde mine godt nok, de spiste bare ikke så meget..
  15. topic svarede på Therese's Aslan i Adfærd
    Ja, de slapper aldrig rigtig af.. Og så synes jeg altså at det er lidt morsomt, at hun hedder bamse Forbinder jeg altså med en hanhund!
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Berner Sennen
    Hov, var lige ved at glemme at ønske dig tillykke med hvalpen, men sådan et skal du da også have med på vejen.. Så tillykke
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Berner Sennen
    Om hvad? Sygdomme eller?
  18. topic svarede på Therese's Aslan i Adfærd
    Vores hanhunde holdt også op med at spise, når naboens tæve var i løbetid. Jeg aner ikke, hvorfor de gør det, men kunne da forestille mig, at det havde noget med deres stressniveau at gøre. Vores blev sindsygt rastløse i den periode. Hvis en af os rørte på os eller bare tænkte på at rejse os, stod de der med det samme - klar til at komme ud og vente på hende. De var "på" hele tiden. Det må give noget stress et eller andet sted og så spiser de jo ikke. Men jeg ved det altså ikke, det er bare en tanke
  19. Jeg føler virkelig med jer... Det lyder som en hård omgang og at det så ender på den måde, er dybt ulykkeligt for jer allesammen. Jeg kan ikke sige noget, der vil gøre jeres sorg mindre, vil nøjes med at udtrykke min dybeste respekt og medfølelse for jeres beslutning og sende masser af virtuelle krammere jeres vej.. :ae: :ae: :ae:
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Sådan læser jeg det bare, når du skriver, at du vil skille dig af med den. Men det er måske også fordi, at det ligger mig meget fjernt at aflive en unghund pga. problemer, som kan løses gennem træning. Det er jo ikke et spørgsmål om at se til, men om at se grunden til hundens adfærd og handle ud fra det, så alle kan leve tilfredsstillende sammen. Man skal da bestemt ikke bare lade stå til og lukke øjnene for den slags problemer. Okay, det behøver vi vel heller ikke nødvendigvis være for at udveksle holdninger og meninger. Men hvis du ikke har lyst til at diskutere det, er det da helt fint.
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Det har trådstarter heldigvis en rigtig fornuftig holdning til - man giver ikke en problemhund væk til en anden familie. Desuden vil jeg ikke betegne det som en unormal hund. Der er sandsynligvis et eller andet, der har udløst disse problemer - de kommer jo ikke af sig selv og derfor kan hunden næppe betragtes som unormal. Det er jo ikke hundens skyld.
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg tror altså I snakker om to forskellige ting. Der er forskel på om hunden lystrer modvilligt/slet ikke lystrer, fordi den ikke gider eller om den gør det, fordi den er kørt træt.
  23. Det ved jeg sørme ikke lige :hmm:Kunne forestille mig, at det bliver ret svært, hvis du er den eneste, der reagerer på det og der desuden ikke er konsekvens i det fra ejernes side. Måske skal du bare sige til dem, at du helst er fri for at hunden hopper op? Hvis det ikke fornærmer dem Så kan de evt. tage den i snor, når du/I kommer.
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg læser det mere som en undren over det manglende hensyn over at det er et levende væsen vi har med at gøre og at et indkald sjældent kan være 100% stabilt.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.