Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Pudel
    tillykke :banan:
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Okay, så misforstod jeg det
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Ja, jeg tror altså heller ikke, at den er ordentligt ovre den blærebetændelse. I må få den undersøgt igen. Og så tror jeg altså ikke det er særlig sundt at lade hunden holde sig et helt døgn
  4. topic svarede på Therese's Amanda1996 i Diverse
    Dansk Hamster Forening (DHF) Her kan du sikkert finde nogle, der sælger dem Eller prøv at kigge herinde: GnaverForum.dk Der mener jeg også, at der findes nogle opdrættere..
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Tillykke :banan:
  6. topic svarede på Therese's Adele i Hvalpe
    Link?
  7. topic svarede på Therese's Adele i Hvalpe
    Hvor er de dejlige Er det en kennel, der har opdrættet dem?
  8. Hun er bare dejlig
  9. Hvor er de gode :klap: Og ja, han nyder det tydeligvis :hjerte:
  10. Hej

    en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Diverse
    Det er tit en rigtig god egenskab!
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Diverse
    Jeg kan ikke huske, at jeg er blevet væltet af en hund. Men det kan jo være jeg fortrænger det
  13. Nu må du simpelthen holde op. Der er virkelig ikke nogen, der forsøger at ramme dig personligt. Folk skriver som de gør, fordi MANGE mennesker ikke tænker over at avlsgodkende hunden og teste den for diverse sygdomme og det BURDE man. DERFOR siger vi noget. Lad være med at tage det så personligt. Du HAR tjekket ham for sygdomme og han har stamtavle, så du hører IKKE inde under den kategori, der ikke tænker over det. Hvad er problemet så? Og hvilke "typer" er vi??
  14. Øh hvad Hvad har kamphunde med avl at gøre :hmm:
  15. Hvis du skriver hvor du bor, kan det være at der er nogen der kender nogen i nærheden, der kan hjælpe dig. Eller selv vil hjælpe dig.
  16. Når folk går så meget op i det, som mange gør herinde, så ja.. Så skal man nok forvente at få et par ekstra kommentarer med på vejen - se det som en ekstra bonus og ikke et angreb på dig selv.
  17. Nej selvfølgelig er det ikke kutyme. Hvorfor føler du dig angrebet?
  18. Køb af hund er et spørgsmål om temperament ja.. Men avl er ikke udelukkende et spørgsmål om et godt temperament, som jeg også nævnte før. Og nej, der er ingen garantier. Og slet ikke, når der ikke er stamtavle på hunden og man dermed ikke kan kigge bagud i linjerne. Det er også derfor jeg anbefaler jer at vente og købe en hvalp med stambog. Så I og kommende købere kan se, at der ikke figurerer sygdomme tilbage i linjerne.
  19. Selvfølgelig skal der være plads til blandinger - og ingen tvivl om, at de kan være super dejlige. Har selv haft tre af slagsen. Men avl handler ikke kun om temperament. Det nytter ikke noget at sælge en sød, smuk og lærenem hund videre, hvis den får HD eller andre arvelige sygdomme tidligt i dens liv - og så er det ikke sikkert, at den bliver ret gammel. Ikke alle hunde kan have et tilfredsstillende liv samtidig med at de har en sygdom. Synd for hunden og synd for den kommende familie, som selvfølgelig bliver meget glad for deres hund. Det er rigtigt, at racerene hunde kan få allergi eller blive syge. Men det kan blandinger også. Og netop pga. det burde du/I købe en stambogsført hund næste gang og bidrage til sundheden inden for jeres race - synes jeg.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Okay, rart nok at vide
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    OT men skal man virkelig have en uddannelse for at slagte en kanin
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, et sikkerhedsnet er en rigtig god ide - men igen gælder det vel alle aldre
  23. topic svarede på Therese's Stjernetosse i TV / Film
    Vi sladrer ikke

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.