Alt der er opslået af Therese
- Forum forslag
-
Hundefoder skal mindst koste 550,-
Lige præcis
-
Hundefoder skal mindst koste 550,-
Jeg tror det handler mere om hvad hunden trives på end at folk bliver påvirket af reklamer..
-
Forum forslag
Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne se om ens venner var online, selvom de har valgt at slå online/offline funktionen fra.. Er det helt umuligt
-
Misforståede hunderacer.
Men det er der nok nogen der gør.. Jeg synes f.eks. Neej, det gør du måske heller ikke, måske er det bare mængden af aktivitetet, der er anderledes?
-
Misforståede hunderacer.
Og måske fordi den er så smuk og lærevillig, at folk anskaffer sig dem uden egentlig at kunne tilfredsstille deres behov..
-
Hvilken race vil du have, når du bliver gammel
Jaja men så fik jeg lidt gang i de små grå her inden sengetid - det gør ikke noget
-
Hvilken race vil du have, når du bliver gammel
Kreativt.. Hehe.. Okay, troede det var en bull terrier.. Eller hvad de hedder
-
Hvilken race vil du have, når du bliver gammel
Synes du kaster om dig med alternative racenavne i dag
-
Hunde i sengen ... onsdag og lørdag
De bliver bedt om at gå ud.. Det er virkelig distraherende med sådan en der sidder og kigger.. Eller snorker.. Eller puffer til os med snuden for at være med til at lege.. Nej ud med kræene.. EDIT: Det er faktisk lidt løgn.. Har hverken hund eller kæreste mere, så det skal ikke omtales i nutid.. Men de BLEV sendt ud..
- Knurrer
-
November-billeder 2009 <3
Hehe tak Det er jo ikke nemt at kende forskel på dem, når man ikke kender dem
-
Løverne indtager Fyns land!
Blev helt bange for dit helbred da jeg læste overskriften
-
November-billeder 2009 <3
Og hvem er så hvem? De er jo lige smukke allesammen :hjerte:
-
Et menneskeører
Der er allerede gode muligheder - pick one mor-aslan :blink:
-
Gæt lige en race..
Kan du prøve at beskrive hendes personlighed - bare sådan i store træk Det kan også give et billede af hvilke racer der er i hende.
-
Nollike, se lige her!
Ja, han er skøn :hjerte:
-
Gæt lige en race..
Cambodiansk nussehund lyder sød - og virker som et godt bud Synes faktisk hun ligner Amoccas karla lidt
-
Positiv optimist.. søger held og lykke.
Dejligt at det ikke var noget alvorligt.. :banan:
-
Har behov for hjælp!
Prøv at søge på gå-pænt træning herinde. Så finder du sikkert en masse. Når han stikker af med papiret, er det fordi han synes det er sjovere at løbe væk med det end at komme og aflevere det. Derfor må du sørge for at han gerne vil komme og aflevere det, f.eks. fordi han får en godbid eller yndlingslegetøjet. Pøj pøj med det
-
Den aggressive hvalp
Nej, det burde den måske ikke, men det kan den jo ikke bruge til noget, hvis den er usikker i den situation. Desuden sender hunden som regel en masse andre signaler, inden den bider. Det er jo ikke noget den gør første gang dens grænser bliver overtrådt.
-
Selverkendelse...
Ja, hvis de tager fat i hunden for at straffe den, så er det synd..
-
Selverkendelse...
Okay. Det har jeg aldrig set nogle påstå. Men kan da være gået glip af det.
-
Den aggressive hvalp
Men hunden er jo ikke nødvendigvis født "mentalt dårlig" bare fordi den udvikler sig i den retning på et tidspunkt i dens liv
-
Selverkendelse...
Nej. Præcis. Hvad mener du så? At der er nogen, der påstår at tilrettevisninger ikke finder sted i en flok? Er vist lidt tungnem