Alt der er opslået af Therese
- Julius bliver 1 år idag.
-
Hunden vil ud og tisse hele tiden.
Okay, så misforstod jeg det
-
Hunden vil ud og tisse hele tiden.
Ja, jeg tror altså heller ikke, at den er ordentligt ovre den blærebetændelse. I må få den undersøgt igen. Og så tror jeg altså ikke det er særlig sundt at lade hunden holde sig et helt døgn
-
Hamster
Dansk Hamster Forening (DHF) Her kan du sikkert finde nogle, der sælger dem Eller prøv at kigge herinde: GnaverForum.dk Der mener jeg også, at der findes nogle opdrættere..
- Hip hip huraa Anders
- Se! Baby-collier!
-
Se! Baby-collier!
Hvor er de dejlige Er det en kennel, der har opdrættet dem?
-
Frosten er over os... (Advarsel: Billed-spam! ;)
Hun er bare dejlig
-
Frosten er over os... (Advarsel: Billed-spam! ;)
Hvor er de gode :klap: Og ja, han nyder det tydeligvis :hjerte:
- R.I.P Baldur
- Hej
-
At ryge på rø...
Det er tit en rigtig god egenskab!
-
At ryge på rø...
Jeg kan ikke huske, at jeg er blevet væltet af en hund. Men det kan jo være jeg fortrænger det
-
Skøn dalmatinerhan vil gerne være far..
Nu må du simpelthen holde op. Der er virkelig ikke nogen, der forsøger at ramme dig personligt. Folk skriver som de gør, fordi MANGE mennesker ikke tænker over at avlsgodkende hunden og teste den for diverse sygdomme og det BURDE man. DERFOR siger vi noget. Lad være med at tage det så personligt. Du HAR tjekket ham for sygdomme og han har stamtavle, så du hører IKKE inde under den kategori, der ikke tænker over det. Hvad er problemet så? Og hvilke "typer" er vi??
-
Skøn dalmatinerhan vil gerne være far..
Øh hvad Hvad har kamphunde med avl at gøre :hmm:
-
Schæfer meget angst for andre (langt indlæg)
Hvis du skriver hvor du bor, kan det være at der er nogen der kender nogen i nærheden, der kan hjælpe dig. Eller selv vil hjælpe dig.
-
Skøn dalmatinerhan vil gerne være far..
Når folk går så meget op i det, som mange gør herinde, så ja.. Så skal man nok forvente at få et par ekstra kommentarer med på vejen - se det som en ekstra bonus og ikke et angreb på dig selv.
-
Skøn dalmatinerhan vil gerne være far..
Nej selvfølgelig er det ikke kutyme. Hvorfor føler du dig angrebet?
-
Lab han søges til vores Mille
Køb af hund er et spørgsmål om temperament ja.. Men avl er ikke udelukkende et spørgsmål om et godt temperament, som jeg også nævnte før. Og nej, der er ingen garantier. Og slet ikke, når der ikke er stamtavle på hunden og man dermed ikke kan kigge bagud i linjerne. Det er også derfor jeg anbefaler jer at vente og købe en hvalp med stambog. Så I og kommende købere kan se, at der ikke figurerer sygdomme tilbage i linjerne.
-
Lab han søges til vores Mille
Selvfølgelig skal der være plads til blandinger - og ingen tvivl om, at de kan være super dejlige. Har selv haft tre af slagsen. Men avl handler ikke kun om temperament. Det nytter ikke noget at sælge en sød, smuk og lærenem hund videre, hvis den får HD eller andre arvelige sygdomme tidligt i dens liv - og så er det ikke sikkert, at den bliver ret gammel. Ikke alle hunde kan have et tilfredsstillende liv samtidig med at de har en sygdom. Synd for hunden og synd for den kommende familie, som selvfølgelig bliver meget glad for deres hund. Det er rigtigt, at racerene hunde kan få allergi eller blive syge. Men det kan blandinger også. Og netop pga. det burde du/I købe en stambogsført hund næste gang og bidrage til sundheden inden for jeres race - synes jeg.
- Spørgsmål om barf
-
Spørgsmål om barf
OT men skal man virkelig have en uddannelse for at slagte en kanin
-
HJÆLP til månedens hund DECEMBER
Nr. 2
-
Hvilken hund kan i anbefale?
Ja, et sikkerhedsnet er en rigtig god ide - men igen gælder det vel alle aldre
- New Moon