Alt der er opslået af Therese
-
Vestfolden den 25. oktober 2009 ?
Det skal bare lyde af noget, så vi får ondt af dem.. Men det får vi ikke
-
Så er der billeder
Hun ser dejlig ud
-
Jeres mål/drømme med jeres hund/e?
Du klarer det fint, synes jeg Det er nok de færreste, der overhovedet forsøger på den måde :5up:
-
Jeres mål/drømme med jeres hund/e?
Ja det er jeg godt nok imponeret over
-
Jeres mål/drømme med jeres hund/e?
Hvor ser de glade ud Og hvor er det sejt at du har mod på at dyrke agility med hende, når du ikke kan gå :5up: Det er da kanon flot
-
Hvalpe skruk.. skal - skal ik !!
Jo det kender jeg alt for godt. Sådan tænker jeg halvdelen af tiden.. Og jeg er ikke engang i nærheden af at skulle have hvalp For mig går det mest på om jeg kan varetage hundens behov godt nok, men eftersom du har prøvet det før, er det nok ikke lige det der plager dig?
-
Hvalpe skruk.. skal - skal ik !!
Jeg synes, at hvis økonomien er til det, hvis både din mand og dig er enige om at få en ny hvalp og dine voksne tæver vurderes til at kunne håndtere, skal du kaste dig ud i det. Du kan give hende et godt og trygt hjem og en hel flok hunde at tumle med og lære hende en masse om god og høflig hundeadfærd. Hun er så tilpas ung, at hun stadig kan nå at blive en god hund og hvis du virkelig gerne vil have hende, kan jeg ikke se nogen grund til at holde dig tilbage.
-
Så sker det.. :D
Nåh, jeg mente hvilken kennel I havde købt hos? Men det er måske slet ikke hos en kennel?
-
Så sker det.. :D
Nej, hvor spændende :5up: Kan godt forstå det er svært at vente! Hvor har I købt ham fra?
-
Passer selen?!
Så vidt jeg ved skrev N1nna bare at hun heldigvis ikke var nervøs over det som I ville være - eller noget i den stil. Ikke at du var hysterisk. Under alle omstændigheder synes jeg ikke der er grund til at reagere ved at kalde hende uvidende, egoistisk og uansvarlig. Hun sender jo ikke selen tilbage og tager da garanteret hendes forholdsregler ift. hvad hun er blevet fortalt.
-
Succes og Pral!!!
Hvor er det flot klaret :klap:
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Der står, at den almindelige opfattelse er at en formel 1 er lille, spidssnudet og grim. Jeg siger så bare, at den opfattelse ikke nødvendigvis er rigtig, selvom det er den generelle holdning. Og det med engelske/irske linjer har jeg forstået
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
De mener at en lille grim labrador netop ikke er en formel 1, selvom det er den generelle opfattelse
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Okay, så tror jeg nok jeg forstår det :5up:
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Jaa.. Men de skal vel stadig trænes..
- Kiig.. Det er vigtigt!
-
''lejlighedshund''
Men det er under alle omstændigheder nemmere at træne en hund til ikke at gø når den ikke oprindelig er avlet til det
-
Kiig.. Det er vigtigt!
Ja da hunden skal nok på et tidspunkt finde ud af at du er en del af familien :5up: Hvad for en hund skal I have?
-
Månedens hund oktober 2009 "Kontakt"
- Hej til hundefolket!
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Jojo, men så bliver den da også brugt til noget. Jeg snakker om de mennesker, der påstår at deres labrador ikke behøver andet end en gåtur dagligt, fordi den ellers bare ligger og sover. Det er jo ikke sandt, og jeg har altid fået fortalt at formel 1'ere ikke reagerede på samme måde ved manglende aktivering - men derimod ved at aktiverere sig selv. Og det er som bekendt tit på temmelige uhensigstmæssige måder. Hvor det rygte så stammer fra - om det er fordi hunden ikke er ren eller andet - ved jeg ikke, men der må ligge noget til grund for det. Men tak da, for at gøre mig lidt klogere
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Hvad har apportering med det at gøre? Hunden kan vel godt "løbe på væggene," for at bruge et ofte brugt udtryk, når aktiveringen er mangelfuld, selvom en anden hund af samme type er en glimrende apportør? Nej, det har jeg forstået.
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Farer i flint? Jeg farer da overhovedet ikke i flint nogle steder.. Kommenterede da bare dit indlæg.. Og så beklager jeg da meget at jeg er fejlinformeret og ikke ved alt om formel 1..
-
ALARM Lises Hundehjem ALARM
Jeg er ikke enig med dig i, at de absolut skal beholde hunden. Hvis de i virkeligheden ikke er interesserede i at træne hunden, så synes jeg hunden er bedre tjent med at komme til en anden familie.
-
Hvad skete der med det forbud?
Okay, godt man ikke er tyr så Nej, men du har da ret. Hysteriet eksisterer stadig i bedste velgående.