Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Hvis jeg var dig, ville jeg nok lade være med at træne det. Som du selv siger, er det super svært at træne og holde ved lige, når I møder nogen så sjældent. Og hvis det ikke er et kæmpe problem, så synes jeg du skal lade det være.
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg ville nok vente og se tiden an. Hvis han halter pga. et slag, går det jo over igen. Men hvis det fortsætter, ville jeg selvfølgelig tage til dyrlægen og lade dem se på det. God bedring
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Men jeg tror nu ikke tillidsbruddet er mellem hund og ejer - men mere mellem hund og barn.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Det var ikke det jeg sagde Hunden skal selvfølgelig have tillid til at den kan komme til ejeren, hvis der er en situation, den ikke selv magter, men det KAN altså også være sundt for hunden, at den lærer at sige fra selv.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Eller et tegn på en ganske velfungerende hund :blink:
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hun har vist ikke lige set dit spørgsmål, men jeg er den heldige storesøster
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det var godt... :5up: Lader dig lige så flinkt blive i troen :blink:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, det gør det desværre ikke. Hvis bare alle var ligeså kloge som os
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er selvfølgelig rigtigt. Men der må ejeren jo forsøge at tage sine forholdsregler.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det tror jeg ikke de bliver - hvorfor skulle de blive det?
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det tænkte jeg nok Okay det må være nogle yderst usympatiske mennesker der finder på det
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    På hvilke kanter? Under alle omstændigheder mener jeg stadig at det er en skam at hunde skal aflives, fordi ejeren er en klaphat. Selvom vi selvfølgelig ikke kan have en hund, der er trænet til konsekvent at slå andre dyr ihjel, så har jeg stadig ondt af hunde, der havner sådan et sted.
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg vil altså vove at påstå at man sagtens kan få schæfere af showlinjer med fine rygge - jeg har da set nogle stykker
  15. Det er også en meget forvirrende historie den såkaldte ejer af hunden har skrevet. Jeg kan i hvert fald ikke finde hoved og hale i det, og jeg forstår slet ikke han venter så længe med at anmelde det.
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til Jeg er ked af at høre om din hund, men som a9 siger, kan vi ikke gøre noget ved den slags sygdomme.. Du traf den rigtige beslutning, selvom 8 år er alt for lidt :ae:
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay, men jeg kender som sagt ikke hele historien. Hvis den var aggressiv generelt, er jeg enig med dig i, at den ikke skulle omplaceres. Problemet er jo bare at hunden altid er den store taber, når mennesker ikke kan finde ud af opdrage/træne/behandle dem ordentligt.
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det kan du selvfølgelig have ret i. I den sammenhæng er det selvfølgelig bedre, hvis folk begyndte at tænke sig lidt om. Men det er nok ønsketænkning
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg kan på den ene side godt følge dig, men på den anden side synes jeg det er en skam at hunden skal bøde med sit liv, fordi ejeren er en klaphat. Jeg kender ikke hele historien, så jeg aner af gode grunde ikke, om hunden var for ødelagt til at blive omplaceret, men ellers ville det da være en bedre løsning i stedet for aflivning.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Til minde om...
    :ae:
  21. Altså, jeg betaler ikke for det.. Men jeg er vist også kun basisbruger.. Og der kan man også sagtens se billeder
  22. En af de sørgelige er også, når ejeren skriver at h*n skal af med sin hund, fordi den kræver for meget opmærksomhed/tid. Når jeg så kigger på deres profil, har de typisk en anden krævende hund, som der sjovt nok er tid og overskud til. Det kan godt bringe mit pis i kog, at man ikke tænker over det inden man køber hunden. Stakkels vovser, får altid lyst til at tage dem med hjem
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Ja lad os det Indtil næste gang :blink:
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Det kunne også være du gjorde :blink: Og nu er det efterhånden ikke kun en enkelt biolog, adfærdsekspert, whatever, der skriver om det eller udtaler sig om det - det er faktisk en del!

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.