Alt der er opslået af Therese
-
Tysons og Noomis dogdancingtråd
prøv med hvid :blink:
-
Hunden bider ud efter dig, hvad så?
Ja det må jeg nok sige
-
Børn og hunde
Jeg kan ikke helt forstå hvor begrebet aggressivitet hører hjemme i denne debat. Jeg troede ikke at aggressivitet og knurren nødvendigvis hang sammen?
-
Vi vandt! Vi vandt! jeg er så stolt.......:0)
Tillykke :klap2:
-
Hunden bider ud efter dig, hvad så?
Det går nok, det var værre hvis du havde gjort det med fuldt overlæg.. :ae:
-
Hunden bider ud efter dig, hvad så?
Ups - knap så heldigt
-
Endnu et skridt tættere på verdensherredømmet!
Ja måske er det slet ikke så skidt endda :5up:
-
Endnu et skridt tættere på verdensherredømmet!
Hvis du spørger pænt, kan du måske få lov til at låne hans hundeseng :blink:
-
Hunden bider ud efter dig, hvad så?
Mind mig lige om ikke at blive uvenner med ninjamor
-
Endnu et skridt tættere på verdensherredømmet!
Uha der er vist kun en ting at sige: det var hyggeligt at kende dig :blink:
-
Er min træner god eller..
Mine forældres gamle hund gik også med kvæl og han trak også som en sindsyg - nogle gange kunne man ligefrem høre ham hive efter vejret, så det er ikke fordi det ikke gjorde ondt. Men han stoppede bare ikke. Så ja, træning, træning og lidt mere træning, må være vejen frem :5up:
-
Er min træner god eller..
At den bliver kvalt, hvis den trækker??
-
Er min træner god eller..
Hvad er det den skal forstå ved et kvælerhalsbånd
-
Mit udseende...
det havde jeg også, men det er væk igen
-
Mit udseende...
Ude i højre side, under alt det andet.. Nå det er væk igen zaz-zaz
-
Mit udseende...
Nu er der en afstemning på min side, hvor sidste mulighed er: andet, uddyb i indlæg. Hvilket indlæg
-
Hunden bider ud efter dig, hvad så?
Hvis det var absolut nødvendigt, ville jeg bruge mundkurv, ja. Det ville stadig sætte træningen langt tilbage, men jeg kan ikke komme i tanke om andre alternativer. Og så ville jeg selvfølgelig træne positiv tilvænning til denne her ting, der nu udløser problemet.
-
Hunden bider ud efter dig, hvad så?
Jeg ville forsøge at træne det med den, fordi jeg ikke finder det optimalt at hundens tillid til mig bliver svækket hver gang vi skal gøre sådanne "dagligdagsting." Hvis træningen af en eller anden årsag ikke virker, kan jeg sagtens forstå, at den snapper efter mig. Hvis den rent faktisk bider hul, er det selvfølgelig et stort problem, så er den jo virkelig bange, og så må jeg jo forsøge at løse problemet på anden vis. Men mine hunde ville aldrig blive aflivet eller sendt bort, fordi de følger deres natur!
-
Børn og hunde
Det fortjente også et knur - det var da en mærkelig opførsel..
-
bare en tange men vad med agillty.
Okay så kunne det da helt sikkert godt være en mulighed
-
Børn og hunde
Nemlig! I princippet kunne hun ligeså godt knurre i stedet for at pive - det burde have samme effekt.
-
Hvad har skilpadder og franske Bulldogs tilfælles?
Ja jeg får også ondt af den stakkels hvalp - de burde hjælpe den i stedet for bare at filme det!
-
Børn og hunde
Så skulle man jo også sige, at et menneske der siger fra, ikke hører hjemme i vores samfund. Princippet er fuldstændig det samme.
-
Er min træner god eller..
Nej, det er selvfølgelig rigtigt.. Det går jo heller ikke, det kan jeg godt se.
-
Er min træner god eller..
Du skal læse indlægget i den rigtige sammenhæng - der bliver skrevet, at hunde ikke burde trække i halsbånd, fordi det giver en ubehagelig modstand. Og det påpeger jeg bare ikke nødvendigvis er sandt. Jeg prøver slet ikke at støtte op om, at man smider alt muligt på hunden for at undgå træning. Jeg er da enig med dig i, at træning er nødvendig for at lære hunden at gå pænt uanset hvilket redskab du vælger at bruge for at komme derhen.