Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hmm.. Altså, hvis det er dig, der passer den, lufter den, fodrer den, træner den og leger med den, vil jeg tro, at han knytter sig mest til dig. Men der er jo ingen garantier Og så vil vi gerne se billeder
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Gode billeder som altid :5up:
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hun er sød Sikke nogen ører
  5. Jo.. Men jeg har oplevet mange mennesker, hvor hunden ikke har status nok til at ejeren vil sætte sig bare lidt ind i hvad det drejer sig om.
  6. Enig med Lonny :blink:
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Intet problem
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Jeps :blink: De kan sagtens smugles op i lejligheden, mens du vender ryggen til
  9. Du forklarer det altid så godt :5up:
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Men pas på jeg ikke beholder dem :blink:
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Det kan vi sagtens finde ud af :kys:Og hvis du har hundene med, er det bare endnu bedre :5up: :blink:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    nej det er også bare for sjov :5up:
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Jamen du skal da ikke holde dig tilbage, hvis du får lyst til at komme til randers med noget guf til katten - jeg prostesterer ikke Gider bare ikke tage bussen til kolding for at shoppe katteudstyr
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Det lyder jo altsammen meget lækkert, hvis man ikke boede så langt væk
  15. Jeg har desværre ikke nogen gode råd, men tager gerne en af dem i aflastning og sender gerne et par af dem her :ae: :ae: for opmuntringens skyld. :blink:
  16. jeg har ingen hunde at træne med
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Det er jo fint nok, men der er nogle ting, jeg ikke helt forstår. 1: Hvorfor er holdningen, at billige hunde har bedre muligheder for at få et godt hjem? 2: Hvilke aviser har lukket ned for salget af muskel/kamphunde?? 3: Er deres side kun for hunde uden tavle? Eller kamphunde? Eller? 4: Er det udelukkende hundens tidligere ejer, der er ansvarlig for videreformidlingen eller hvad er jeres rolle i den forbindelse?
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Min holdning er helt klart, at man skal holde sig fra hunde, der er født og opvokset i en stald. De vil mangle en masse grundlæggende prægning, som f.eks. lyden af støvsuger, smækken med skabslåger, fjernsyn osv. Altså helt almindelige hverdagslyde. Og sandsynligvis også ift. mennesker. Mht. renlighed handler det om at tage hunden ud, når den har sovet, spist, leget eller drukket. Ros den, når den gør det udendørs, ignorer hvalpen og tør op, når den gør det indendørs, mens du ser frem til den dag, den er helt renlig Aviser er efter min mening ikke en god ide, de fungerer i mine øjne som en slags "mellemstation" der egentlig ikke hjælper hunden til at forstå, hvad det er man vil have den til. Jeg tror bare hunden bliver forvirret over først at lære at tisse på aviserne, for så at lære at tisse i haven. Jeg ser det lidt som dobbeltarbejde
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Så skal det vist lige gro lidt
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er selvfølgelig rigtigt - det er da en god vinkel :5up:
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hold op der bliver gået til den herinde :scared:
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Jeg vil personligt ikke tage maden fra en hvalp, der stadig vokser - egentlig vil jeg slet ikke tage maden fra nogen hund. Jeg ville i stedet forsøge at finde noget foder, hunden hellere vil spise eller blande noget i foderet, så hunden spiser op.
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Mener du at det ikke er naturligt for hunden at bruge næsen Eller har jeg helt misforstået din pointe? Men det er vel heller ikke meningen, at hunden skal tænde på mentalt udfordrende aktiviteter som næsearbejde eller lign., ligeså meget som han skal tænde på hyrdning. Selvfølgelig skal hunden have et naturligt drive, men det handler jo som sagt ikke om at man overhovedet ikke må bruge hunden til andet end spor eller lignende, men at man skaber en balance mellem det og mere "stressende" aktiviteter.
  24. Men så er man jo lige vidt Hvis man gerne vil undgå løse kamphunde, men samtidig lade sin hund løbe løs og der kun er hundeskove at gøre dette i, og alle andre (inkl. kamphundeejere) lufter deres hunde i hundeskovene, kan man jo alligevel ikke lufte hunden der.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.