Alt der er opslået af Therese
-
Lad ALDRIG hvalpen spise sten!!
Ja, det er forståeligt... Nej, det nåede I jo ikke rigtigt, men det er, som du selv siger, stadig en meget trist historie. Man når alligevel at omstille sig til livet med en hund og det kan godt være hårdt, når det pludselig ikke skal være alligevel og man skal omstille sig til noget helt andet. Men rart at høre, at I har det nogenlunde. Du er velkommen til at sende en privatbesked, hvis du på et eller andet tidspunkt får brug for en snak.
-
Så er det vidst på tide... :D
Hehe han er godt nok kær... Jeg er ret vild med det billede, hvor du lige fanger ham midt i et gab
-
Lad ALDRIG hvalpen spise sten!!
Rigtig trist historie, men du har ret i, at det er vigtigt at være opmærksomme på hvad hvalpen spiser af mærkelige ting og sager. Hvor lang tid er det siden, og hvordan har I det idag? :ae:
-
Så er det vidst på tide... :D
Hvor er han sød! Hvilken race er han?
-
Motionsløberes lækre ankler
Jeg tror da bare du skal vænne hende til at, når der kommer en løbende forbi, sker der noget dejligt henne hos dig. Gerne en hændelse, der kun finder sted, når der kommer en løber. F.eks. kan hun få et bestemt stykke legetøj eller en bestemt godbid - i hvert fald noget hun synes er rigtig skønt Jeg ved ikke, om det vil virke, men det er mit bedste bud og sådan jeg selv ville gøre det. Det kræver selvfølgelig, at du i starten er så langt væk fra løberen, at hun ikke vil blive fristet og løber efter løberen igen. Det handler om at omvende hende, så hun ikke forbinder en løber med en sjov leg, men tværtimod med at hun skal komme hen til dig og får noget godt. Derfor er det også vigtigt, at hun i starten er mere motiveret for at vælge dig til og løberen fra. Lidt svært at forklare, men håber det er forståeligt
-
Lidt socialisering
Hehe ja, det tror jeg gerne Det er sjovt, som de tilpasser sig deres legekammerater - det kunne nogle mennesker lære af :blink:
-
Lidt socialisering
Skønne billeder :5up: Nogle hunde kan vist bare det der med at gøre andre hunde trygge - og Lexus er åbenbart en af dem Dejligt, at de havde en god dag...
-
Flertal: Slut med kamphunde
Ja, det tænkte jeg jo nok... Blev bare lige lidt forvirret og tænkte at de politikere bliver sgu da mere og mere fjollede
- Start dagen med et grin
-
Mysla er syg:(
Det var da gode nyheder, trods alt
-
Sherlocks børstning- og negleklipnings-træning
Hvor er I gode begge to :5up:
-
hunderacer der egner sig til lejlighed
Er Chihuahua ikke også oprindeligt avlet til være vagthund? Så vidt jeg ved, skulle den gø, når der skete noget alarmerende og derefter skulle de større, knap så gøende hunde, tage affære. Det er ikke noget jeg ved med sikkerhed, jeg mener bare at have læst det et sted, men derfor behøver det jo ikke være rigtigt, så ret mig gerne, hvis jeg tager fejl Derudover vil jeg da sige, at jeg tror hunden er bedøvende ligeglad med, om man bor i lejlighed, rækkehus, villa med tilhørende have, campingvogn, nedlagt landbrug eller hvad man ellers kan finde på at bo i. Så længe dens behov for træning, aktivitetet og samvær med ejeren bliver opfyldt, tror jeg ikke det rører den spor at skulle bo på lidt mindre plads. Jeg har kendskab til en del hunde efterhånden, som bare bliver lukket ud i haven og så kan de ellers gå der og passe dem selv stort set hver dag hele året rundt. De har måske været ude på et par enkelte ture, men det er ikke meget. Og jeg er overbevist om, at hvis du spørger de hunde, hvor de helst ville bo, ville de foretrække at bo i en lejlighed, hvor de til gengæld bliver luftet og aktiveret dagligt. Så fordi man har hus med have, er det altså ikke ensbetydende med, at man får en glad hund.
- Flertal: Slut med kamphunde
-
hunderacer der egner sig til lejlighed
Helt enig :5up:
- Ny hundeejer
-
Hjælpetråden til valg af billede til Månedens Hund MAJ
Ja, det er med at holde sig til, når der deles godbidder ud... Man kunne jo risikere at gå glip af en :blink:
-
Velkommen til...
Nå, så er det derfor
-
græstotter
Nej det er mystisk... Kan da godt være de gør det for at markere at det er deres græstot.. Håber bare ikke de æder den bagefter
- Mysla er syg:(
-
Velkommen til...
Hun er bare nuser, tillykke med hende Jeg anede slet ikke du skulle have hvalp igen... Havde du ikke annonceret nyheden eller er jeg bare langsom?
-
Må jeg præsentere .... Ronja!
Ja selvom de skaber sig fuldstændig tosset, kan man ikke lade være med at elske dem alligevel - måske netop derfor! :blink:
-
græstotter
Det har jeg aldrig set før - måske er det bare en særhed Aslan har fået sig? :blink:
-
Må jeg præsentere .... Ronja!
Hun er bare dejlig, hvis hun bliver for fræk og du trænger til aflastning, sender du hende bare i min retning :blink:
-
Hjælpetråden til valg af billede til Månedens Hund MAJ
Et af dem her
-
Rastløs hund...
Men bare pas på det ikke bliver en dårlig vane, der varer ved ind i hendes voksenliv. Min erfaring er, at de lige nu får en masse vaner, og de mindre dårlige skal vi selvfølgelig begrænse dem i.