Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Ja, jeg tænker også opgaver, hvor han skal bruge næsen Ellers kan du måske finde noget inspiration på google til nye tricks? Eller søge herinde? Mener der har været et par tråde om tricks herinde, så der kan du måske også finde noget nyt
  2. Overvejede lidt at købe dækkenet også, så han havde noget han kunne have på udenfor. Men kan godt være at en vest er bedre :hmm:
  3. Okay, blev bare forvirret Men tak
  4. Var det køletæppet, der ikke fandtes dengang du købte en vest? Eller hvad mener du? Men tak for tippet om vesten :5up: Nej, så hjælper det jo ikke meget
  5. Bobo sveder rigtig meget her i varmen, så jeg har tænkt på at købe et køletæppe til ham, så han kan blive kølet lidt og jeg har kigget lidt på aqua cooler. Nogen der har erfaring med det eller kan anbefale et andet mærke?
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, det er ikke optimalt, men sket er sket. Forhåbentligt lærer ejeren af det.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men indtil man er kommet så langt med alene-hjemme træningen, at hunden kan være alene en hel arbejdsdag kan det da godt være nødvendigt at lade den blive passet.
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvad med en hundedagpleje? Har din mors veninde overvejet det? Tænker at det måske kunne være en løsning i en periode, indtil han har lært at være alene. Det kræver selvfølgelig, at personalet i hundedagplejen kender til hundesprog og hundeadfærd, så man kan overlade hvalpen til dem med god samvittighed og vide, at han får en god oplevelse, ikke bliver trynet af andre hunde osv. Hvorfor vil opdrætteren ikke tage ham tilbage?
  9. Forstår slet ikke du orker det Jeg kan stå stille og svede i de her dage
  10. Ninjamor, hvad kunne det være for en opgave, som din hund kan stå for?
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Ej, det synes jeg ikke I skal. Ikke når Thor ikke trives på det. På ingredienslisten til Maxi adult, står majs og majsmel som de to første ingredienser, så måske trives han bare ikke med så meget majs Der findes en del kornfrie produkter efterhånden og min egen erfaring med en hund, som ikke trives godt med for meget korn er, at det gør en stor forskel. Jeg fodrede med Markus Mühle og taste of the wild.
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Hvad var det for noget tørfoder med kylling/ris og fisk/ris I brugte? Og kan I ikke bare bruge det igen?
  13. Det er rigtigt nok, men for diskussionens skyld kunne det være vi bare skulle antage, at de rent faktisk ser sådan ud
  14. Rigtig interessant
  15. Sikke en træls måde at vågne op - kan godt forstå du manglede Pelle lige der Og ja, det må være hårdt at blive mindet om at noget er anderledes hver dag. Håber at du snart vænner dig til det :ae:
  16. Okay, det er da også bare med til at forvirre begreberne Tak for forklaring
  17. topic svarede på Therese's KimJ i Vis os din perle
    Tak Krammer ham også dagligt!
  18. topic svarede på Therese's KimJ i Vis os din perle
    Kameraet er i stykker, så jeg får kun taget dårlige mobilbilleder, der ofte ikke er værd at dele Men her er det sidste nye:
  19. topic svarede på Therese's LUNITA i Adfærd
    Ja, det forklarer jo desværre en del
  20. topic svarede på Therese's KimJ i Vis os din perle
    Smukke Enzo :hjerte:
  21. Fuldstændig OT, men hvad er forskellen på en samojedehund og en samojedespids? Har altid troet det var det samme
  22. Jeg synes den sidste er for tynd. Efter min mening må der gerne være lidt sul på kroppen som på den første hund. Når ribbenene bliver så synlige og den bliver så "kantet" på bagpartiet synes jeg den er for tynd. Uden at vide det tror jeg da også, at begge hunde kan præstere på en jagt eller til anden hundesport i mange timer.
  23. Jeg ville ikke være bekymret
  24. topic svarede på Therese's LUNITA i Adfærd
    Ja, men hvordan skal hunden så vide hvad den skal gøre i stedet for? Nå, det bliver vi nok ikke enige om Jeg ville i hvert fald gøre det sådan, så må trådstarter selv bestemme hvad der virker bedst
  25. topic svarede på Therese's LUNITA i Adfærd
    Du har ret. Det er bare det billede jeg får af situationen, men det behøver selvfølgelig ikke være rigtigt Det synes jeg også kan være fint engang imellem. Men i en situation som den her, hvor man gerne vil have erstattet en adfærd med en anden, virker det for mig oplagt at guide hunden ved at give den et alternativ. Ellers kan hunden jo stå længe og ligne et spørgsmålstegn og den får ikke mulighed for at komme af med sin glæde og kådhed på en mere hensigtsmæssig måde end ved at bide i mennesker. Og så gør den vel bare det den kender. Selvfølgelig stadig forudsat, at den gør det for at ville lege. Kun hvis den har lært det jo

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.