Alt der er opslået af Therese
- Savner ny inspiration til krævende mentaltræning
-
Køletæpper aqua cooler
Overvejede lidt at købe dækkenet også, så han havde noget han kunne have på udenfor. Men kan godt være at en vest er bedre :hmm:
-
Køletæpper aqua cooler
Okay, blev bare forvirret Men tak
-
Køletæpper aqua cooler
Var det køletæppet, der ikke fandtes dengang du købte en vest? Eller hvad mener du? Men tak for tippet om vesten :5up: Nej, så hjælper det jo ikke meget
-
Køletæpper aqua cooler
Bobo sveder rigtig meget her i varmen, så jeg har tænkt på at købe et køletæppe til ham, så han kan blive kølet lidt og jeg har kigget lidt på aqua cooler. Nogen der har erfaring med det eller kan anbefale et andet mærke?
-
HJÆLP min mors venind
Ja, det er ikke optimalt, men sket er sket. Forhåbentligt lærer ejeren af det.
-
HJÆLP min mors venind
Men indtil man er kommet så langt med alene-hjemme træningen, at hunden kan være alene en hel arbejdsdag kan det da godt være nødvendigt at lade den blive passet.
-
HJÆLP min mors venind
Hvad med en hundedagpleje? Har din mors veninde overvejet det? Tænker at det måske kunne være en løsning i en periode, indtil han har lært at være alene. Det kræver selvfølgelig, at personalet i hundedagplejen kender til hundesprog og hundeadfærd, så man kan overlade hvalpen til dem med god samvittighed og vide, at han får en god oplevelse, ikke bliver trynet af andre hunde osv. Hvorfor vil opdrætteren ikke tage ham tilbage?
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Forstår slet ikke du orker det Jeg kan stå stille og svede i de her dage
- Hvordan ser man hvor moden en hund er?
-
Hvilket foder til samojede...?
Ej, det synes jeg ikke I skal. Ikke når Thor ikke trives på det. På ingredienslisten til Maxi adult, står majs og majsmel som de to første ingredienser, så måske trives han bare ikke med så meget majs Der findes en del kornfrie produkter efterhånden og min egen erfaring med en hund, som ikke trives godt med for meget korn er, at det gør en stor forskel. Jeg fodrede med Markus Mühle og taste of the wild.
-
Hvilket foder til samojede...?
Hvad var det for noget tørfoder med kylling/ris og fisk/ris I brugte? Og kan I ikke bare bruge det igen?
-
Hvornår er en hund i god foderstand?
Det er rigtigt nok, men for diskussionens skyld kunne det være vi bare skulle antage, at de rent faktisk ser sådan ud
-
Hvornår er en hund i god foderstand?
Rigtig interessant
-
Pelle sover
Sikke en træls måde at vågne op - kan godt forstå du manglede Pelle lige der Og ja, det må være hårdt at blive mindet om at noget er anderledes hver dag. Håber at du snart vænner dig til det :ae:
-
Lidt ekstra lækkert, til hund der ikke spiser i varmen?
Okay, det er da også bare med til at forvirre begreberne Tak for forklaring
-
Juli billeder
Tak Krammer ham også dagligt!
-
Juli billeder
Kameraet er i stykker, så jeg får kun taget dårlige mobilbilleder, der ofte ikke er værd at dele Men her er det sidste nye:
-
Snapper og bider
Ja, det forklarer jo desværre en del
- Juli billeder
-
Lidt ekstra lækkert, til hund der ikke spiser i varmen?
Fuldstændig OT, men hvad er forskellen på en samojedehund og en samojedespids? Har altid troet det var det samme
-
Hvornår er en hund i god foderstand?
Jeg synes den sidste er for tynd. Efter min mening må der gerne være lidt sul på kroppen som på den første hund. Når ribbenene bliver så synlige og den bliver så "kantet" på bagpartiet synes jeg den er for tynd. Uden at vide det tror jeg da også, at begge hunde kan præstere på en jagt eller til anden hundesport i mange timer.
-
Lidt ekstra lækkert, til hund der ikke spiser i varmen?
Jeg ville ikke være bekymret
-
Snapper og bider
Ja, men hvordan skal hunden så vide hvad den skal gøre i stedet for? Nå, det bliver vi nok ikke enige om Jeg ville i hvert fald gøre det sådan, så må trådstarter selv bestemme hvad der virker bedst
-
Snapper og bider
Du har ret. Det er bare det billede jeg får af situationen, men det behøver selvfølgelig ikke være rigtigt Det synes jeg også kan være fint engang imellem. Men i en situation som den her, hvor man gerne vil have erstattet en adfærd med en anden, virker det for mig oplagt at guide hunden ved at give den et alternativ. Ellers kan hunden jo stå længe og ligne et spørgsmålstegn og den får ikke mulighed for at komme af med sin glæde og kådhed på en mere hensigtsmæssig måde end ved at bide i mennesker. Og så gør den vel bare det den kender. Selvfølgelig stadig forudsat, at den gør det for at ville lege. Kun hvis den har lært det jo