Alt der er opslået af Therese
-
Andre der har oplevet uregelmæssig løbetid i starten?
Nej, det ved jeg godt, men... Hvor tit sker det, at hunde med så voldsom livmoderbetændelse slet ikke viser nogle symptomer? Jeg aner det af gode grunde ikke, men umiddelbart tænker jeg at der oftest er flere symptomer til stede, hvis hundens livmoder er så betændt, at den kan dø af det? Og igen... Hvis man har det bedst med at få tjekket hunden, så skal man selvfølgelig gøre det. Ud fra beskrivelsen synes jeg bare ikke det lød alarmerende
-
Anbefal en serie
Jeg er lige blevet færdig med første sæson af the 100 og de første to sæsoner af the mindy project - begge meget gode Nu er jeg i gang med anden sæson af the fosters og bagefter skal jeg se den nye sæson af the walking dead
-
Andre der har oplevet uregelmæssig løbetid i starten?
Dét kan man - og det skal man også, hvis man er utryg ved det Jeg aner ikke noget om det, men tænker bare at hun måske er blevet påvirket af andre tæver i nabolaget som er i løbetid. Ved ikke om det sker hos hunde, men har da hørt om det hos mennesker. Men ja, det ved dyrlægen forhåbentligt mere om
-
Andre der har oplevet uregelmæssig løbetid i starten?
Man skal selvfølgelig gøre hvad man selv føler for. Jeg ved bare, at jeg højst sandsynligt ikke ville tage til dyrlægen med en frisk hund, der spiser, drikker og i det hele taget opfører sig som den gør normalt. Men jeg ved heller ikke alt om livmoderbetændelse. Til gengæld ved jeg fra personlig erfaring, at man kan læse så mange skrækhistorier på google, at man får hidset sig selv helt op og ser spøgelser alle vegne - been there, done that Nogle gange kan det være rigtig godt at træde et skridt tilbage, trække vejret og prøve at se det hele objektivt selvom det handler om ens lille guldklump Men igen; hvis man reelt er bekymret og føler, at der er noget der skal tjekkes så skal man selvfølgelig gøre det.
- Andre der har oplevet uregelmæssig løbetid i starten?
-
Andre der har oplevet uregelmæssig løbetid i starten?
Nu har jeg godt nok aldrig haft en tæve, men jeg tror ikke, at jeg ville kontakte dyrlægen overhovedet Umiddelbart lyder det på mig som en helt normal løbetid, der bare er kommet lidt for tidligt. Som jeg kan forstå på andre med tæver, er det helt normalt at de hæver op "dernede" og nogle vil nok også slikke sig mere for at holde sig rene - det er nok bare et plus for jer, at hun gør det selv :blink: Du skal selvfølgelig kontakte dyrlægen, hvis det gør dig mere rolig, men ud fra det du beskriver lyder det ikke som om der er noget galt eller noget unormalt ved det
- Julegavehvalpen
- Julegavehvalpen
-
Dansk/Svensk mangler legekammerat! (Randers og omegn)
Der er allerede flere grupper på facebook med folk, der mødes Ellers er der også grupper på hundegalleri, hvis du er derinde
- Kleo
-
Til minde om cujo
Rigtig mange tanker til jer R.I.P Cujo
-
Septembers billedtråd
For pokker altså
- Hanhund til Avl ?
-
Må jeg præsenterer .....
Øv, her troede jeg lige, at I havde fået ny hund Men tillykke med det nye køretøj :5up:
-
Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...
Ja, helt sikkert. Det ville nogle gange være vildt praktisk, hvis de kunne tale
-
Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...
Nej, så er det nok ikke det. Det var også bare en tanke jeg fik der klokken lort om natten
-
Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...
Tænker lige om det kan være at hende og Karla måske har været "uvenner" over et eller andet, mens de var alene?
-
Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...
Det krydser jeg fingre for at du kan
-
Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...
Måske er det nok at arbejde lidt med det her i weekenden? Hvis hun ellers har været god til at være alene hjemme førhen, kan det være hun bare lige skal se, at der ikke sker noget ved det. Det er selvfølgelig svært at arbejde med det, når man ikke helt ved hvad der har gjort hende nervøs, men forhåbentligt er det ikke noget der sker igen og så skal hun som sagt nok bare lige overbevises om, at det er helt ufarligt at være alene hjemme. Det er ikke sikkert det behøver tage ret mange dage, tænker jeg.
-
Der er sket et eller andet... alene hjemme problemer...
Jeg ville nok også prøve at genopfriske det lidt for hende, så hun igen finder ud af, at det ikke er så slemt at være alene - forhåbentligt kan Karlas ro også smitte lidt af på hende. Men træls er det da :ae:
-
Anbefal en serie
Du kan hente nogle programmer, som giver adgang til den amerikanske. Hola er f.eks. et af dem.
-
hund knurrer af lille barn
Kan det måske skyldes, at han ikke ser så godt mere og bliver lidt usikker på børnene, der som regel opfører sig lidt "mærkeligt?" Eller at han bare bliver usikker på det hele, fordi han aldrig har været vant til børn?
-
hund knurrer af lille barn
Har han haft dårlige oplevelser med små børn engang?
- Bobos slankekur
-
Hjælp til indkaldstræning.
Så du kan godt få hende til at standse og komme tilbage, selvom hun sætter efter en kat eller et rådyr eller hvordan? For det synes jeg da er ret flot! Det ville jeg egentligt ikke gøre specielt meget mere ved, tror jeg