Alt der er opslået af PinPoynter
-
Dyrlægeregninger
Til det fremhævede: Jeg holder hund på en måde som jeg vil tro en størstedel herinde finder acceptabel, og mine hunde er "mine børn" ligesom Agnes er. MEN jeg ville aldrig kunne betale 50.000 kroner for en operation. Det har altså ikke noget at gøre med hvor meget jeg holder af dem, men jeg er ikke parat til at sætte mig i gæld for det beløb, for en af mine hunde. Vi havde engang 3 hunde, der alle blev syge mere eller mindre samtidig, og to døde kort efter hinanden. Vi brugte i omegnen af 20.000 kroner hos dyrlægen over 4-5 mdr.. det var mange penge, og havde det været et engangsbeløb på en enkelt hund, havde det ligget meget tæt på vores smertegrænse!
-
Engelsk staffordshire bull terrier
Havde nok været mere interessant at se billede af forældrene. De kan sagtens være staffy, som de ser ud. De brede hoveder kommer med alderen. Woody er først ved at ligne en rigtig staffy nu (15 mdr).
-
lettere pinlig forespørgsel om Ozzies intime udskejelser lol
Det gad jeg nok heller ikke hverken se eller høre på!
-
Hår imellem trædepuderne
Det hjælper lidt at klippe, på nogle hunde. Sally har meget lange hår under poterne (stikker nok 3-4 cm ud, når de ikke er klippet), og sidste vinter fik det lov at gro, og der sad ikke noget sne i, de 4 dage () vi havde sne. Men der kan i hverfals ikke ske noget ved at prøve at klippe det.
-
Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)
Tyson ville da ellers bare elske at bo her sammen med Sally!
-
Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)
Det var længe!! Din stakkel, synes du skulle komme på juleferie herovre, og løbe et par stævner
-
Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)
Kom frisk med nye beretninger! :banan:
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Jeg starter en ny tråd
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
tell me about it
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Gregg Derrett har vist også startet UKA, med mere hundevenlige regler? Der findes da sikkert kurser, men det er bare ikke rigtig filtreret ud til de almindelige små klubber endnu. Ville elske at komme til DK til kurser! Men jævnfør babytråden, hvor Martin ikke vil betale 150 kroner i porto for noget vildt billigt børnetøj fra Norge, tror jeg ikke jeg får bevilget legat på på flere tusind, til agility i hjemlandet
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
tror reglerne er mere hundevenlige i europa (afstand mellem forhindringer etc) og der er generelt mere handling, hvor herovre er det meget bare løbe og håbe hunden følger med-agtigt? Sådan lidt hårdt sat op. Jeg er aldrig blevet undervist i decideret handling herovre, og bliver heller ikke ret ofte korrigeret i mit kropssprog, som jeg VED er helt hen i vejret meget af tiden..
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
hvor trist med hans hund Jeg talte godt med ham, han kunne jo fange en accent og ville vide hvor jeg var fra, og han sagde han ELSKER Danmark, og konkurrencerne. Også bare de europæiske konkurrencer i det hele taget. Han foretrækker langt både reglerne og handlingen af hundene, fremfor den engelske måde. Så :5up: til Jer alle.
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Ja, noget i den retning Og så ellers bare nogle rimelig kiksede billeder. Det var vores værste løb den dag, typisk at det lige var der fotografen sad
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Billeder fra vores 2. gennemløb.... se lige Sally, da hun smutter forbi den sidste pind i slalom... "hov, hvad var det??" Barking Mad - Dec 2012 - Watts Event Photography
-
Pemikan, hvornår?
det er muligvis noget nemmere at overdose en papillon, end en schæfercollie
-
Pemikan, hvornår?
jeg kan ikke lige se mig selv organiseret nok til at medbringe alle 3 ingredienser hver gang jeg er afsted Sally er ikke typen der bliver træt af noget hvis det er spiseligt!
- En titel?
- En titel?
-
Mayamut i sneen (og Buzzta Rhymes)
Jeg vil have sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! meget misundelig. Og sally er misundelig på al den gode leg, hun kunne have været med til :banan:
-
Pemikan, hvornår?
tror jeg fik givet det ca 1-2 timer før vores sidste løb. Jeg var mest spændt på at se om hendes mave kunne tåle det, men det var heldigvis ikke et problem! Hvad giver i for det i DK? Jeg gav £5 for en plade, i en bod til stævnet. Tænker om det kan findes billigere på nettet?
-
Boxer søger nyt hjem
Synes bare lige pludselig folk har travlt med at udråbe den til mulig ulovlighed. Men det er jo umuligt at vide uden tavle, i den alder. Derudover synes jeg også 5000,- er mange penge, hvis det virkelig haster så meget med at komme af med ham. Det er jo ikke alle der har den slags penge til et impulskøb.
- Boxer søger nyt hjem
-
Pemikan, hvornår?
Købte en plade pemikan til Sally i weekenden, og jeg er ret sikker på det var det der gav hende energien til det sidste løb i lørdags, hvor vi blev nr 4. Men jeg vil gerne høre hvad jeres erfaringer er, mht til hvor lang tid før fysisk udfoldelse, der er det optimale at give det?
-
drengetur + Sally
Bare rolig, idag pisregner det, og vi nærmer os hastigt brune tilstande! Men Sally hoppede i alligevel, der skal mere end lidt is til at stoppe hende
-
drengetur + Sally
Vi gik i knap 2 timer, jeg har ikke set meget til dem siden