Alt der er opslået af PinPoynter
- God sele?
- Hjælp til lovgiving/ at få penge tilbage for "defekt" hund
-
Hunden med de 2 ben.
og de behøver jo ikke alle en karriere på Broadway!
-
Hunden med de 2 ben.
Jeg skal ikke kunne sige det, men hunden var vist ret ung da det skete. Måske deres dyrlæge havde erfaring fra tidligere? Måske de har sagt lad os prøve at give det en chance? Jeg ved det ikke. Arhh det er nu lidt firkantet sat op synes jeg.. Jeg kender til rigtig mange hunde der har mistet et enkelt ben, og levet ganske fuldt ud bagefter. Synes ikke man bare kan sige "perfekt eller af med hovedet", om vores kæledyr. De skal jo ikke klare sig i naturen, eller noget i den stil, og så længe der er livskvalitet, synes jeg dyret skal leve! Kunne heller ikke finde på automatisk at aflive en blind hund, eller en døv, med mindre det var fordi den mistrivedes.
-
Hunden med de 2 ben.
det var en greyohund, ikke whippet. Men ham her synes jeg hverken mangler gnist eller livskvalitet. Hvad synes I?
-
Hunden med de 2 ben.
Jeg så lidt af videoen, og brød mig ikke specielt meget om det, men har til gengæld for et par år siden set en video med en whippet der kun havde to ben, et for- og et bagben. Og den løb i parken og legede med frisbee eller bold eller noget lignende, og legede med andre hunde, og så virkelig ret glad og tilfreds ud!
-
HASTER ! Plejefamilie for en uge søges.
god pointe
-
Juletur - Århus
min erfaring er, at med den slags hund er det helt fint at følges med andre hunde i snor, evt med afstand, og bare sig til folk at de ikke skal komme tættere end 2 meter (eller hvad der passer dig), og i hele tiden bevæger jer. Det ville nok være godt for ham at opleve at være sammen med andre hunde, uden der er press eller fokus på hilsen og kontakt? Shii, jeg synes du skal komme herover og mødes med mig i stedet for, hvis der ikke er nogen i DK der gider lege
-
Serbian husky søger venner!
og der står serbisk husky på tavlen? Det har jeg aldrig hørt om før, men det er jo egentlig slet heller ikke det den her tråd handler om! Håber du finder nogle legekammerater til ham :banan:
-
Serbian husky søger venner!
Hvad for en slags papirer har han? Er det stamtavle, eller pas/vaccinationsbog?
-
Viiipers are here
bitte små vingummifødder :hjerte:
-
Nordjysk dyreredning igår
Jeg har slettet navnene.
- langhåret versus korthåret
-
Det er nu liiiiige i overkanten
Siger loven ikke allerede at man ikke må gå og skyde hunde i gader og stræder?
-
Lille krøbling søger forevigt-hjem
hikke...
- Kondition og LPtræning
-
Solgt hund. Køber fortryder
det kan være jeres egen dyrlæge stadig har hende registreret i sit system? Så kan du få chipnummeret.
-
Ændre overskrift i indlæg, kan man det ?
Jeg er moderator, men har endnu ikke gennemskuet hvordan man ændrer overskrifter Men jeg ved der er flere af de andre der kan, så det du kan gøre, er at gå ind i din tråd og rapportere startindlægget, og forklare hvad du gerne vil have rettet. Så ryger det direkte ind til os moderatorer.
-
Lille krøbling søger forevigt-hjem
altså man kunne sagtens have hunde med (som kargo), men der var bare rigtig mange der valgte af dumpe deres hunde istedet (), når de rejste hjem, netop fordi det var så dyrt. Off topic, til vores off topic her, så mødte jeg sidste år nede i den lokale park, en hund som kom fra den rescue i Dubai, hvor min veninde var frivillig i mange år!! De var gode mennesker, som havde taget hende med hjem :hjerte: Hun var 8 eller deromkring, og havde aldrig før løbet på en græsmark! Men det blev der taget revance for nu, skal jeg love for. Og helt tilfældigt var det en hund min veninde kunne huske, så det var lidt sjovt.
-
Lille krøbling søger forevigt-hjem
Det var bare hvad min veninde sagde for nogle år tilbage.. hun bor dernede, og har adopteret en hund.
-
Lille krøbling søger forevigt-hjem
Jeg mener det koster omkring 10.000 kroner (eller det gjorde det for nogle år siden), at flyve en hund herop fra Dubai. Er det ikke nogenlunde samme del af verden?
-
Lille krøbling søger forevigt-hjem
det ligner fejlernæring.
-
Engelsk staffordshire bull terrier
jeg har set det flere gange, at de som små nærmest ligner jack russel blandinger, men så pludselig "breder sig".
-
Solgt hund. Køber fortryder
det kommer vel an på om folk får det gjort? Herovre er det i hvertfald et stort problem, at solgte hunde (hvis de endelig er chippede) ikke bliver omregistreret.
-
Solgt hund. Køber fortryder
det er jo ikke alle der melder. Jeg har ikke meldt mine døde, da de døde efter jeg flyttede fra landet