Alt der er opslået af PinPoynter
-
Er det skidt for ledene at hoppe over et børnegitter?
han ville jo have at hunden SKULLE hoppe over gitteret, så at hæve det er nok ikke en god ide. Hvis vores skal adskilles kommer de på hver sin side af gitteret, men hundene er nu ret glade/tolerante overfor den bette. De spiser i deres bur, eller med Agnes på anden side af lågen. Vandskål og baby er en dårlig kombi her, med mindre det er meget varmt udenfor, så den ryger op fra gulvet år hun er i stuen. Men hundene har vand i deres bure og i haven, og har da overlevet det indtil nu.
- Valg af ny hund?
-
Er det skidt for ledene at hoppe over et børnegitter?
kan hunden komme igennem, kan babyen også I værste fald kan babyen forsøge, og sidde fast eller komme til skade.
-
Vi får besøg i dag.....
det ville bestemt overhovedet ikke bekymre mig! På med ja-hatten og frem med positiviteten!
-
Er det skidt for ledene at hoppe over et børnegitter?
jeg ville ikke være bekymret som sådan, hvis din hund er sund og rask. Evt kan du lægge en måtte med skridsikkert underlag på hver side? Det er nok mest princippet, som Amocca siger, i at hun lærer at hoppe over. Min ene hund har desværre lært sig selv at hoppe over børnelågerne, og det er faktisk ret irriterende. Det har blandt andet betydet at han er nødt til at sove i bur, med mindre han får lov at komme med ovenpå, og det er ikke noget der sker hver dag.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Jeg synes også de lyder sjove! Håber at få lidt af det at se på søndag, måske.
-
Vi får besøg i dag.....
enormt vigtigt for nogle hunde, ikke så vigtigt for andre
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
du kan læse om reglerne her UK Agility Det ser sjovt ud, men nok ikke noget for Charles
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Der er to ligaer herovre, kennel club, og så UK agility (som er dem der var med ved WAO, sammen med Amocca:mrgreen:). Janice (Gus og Berties mor) skal måske afsted på søndag til en UKA konkurrence, og hvis hun gør tager Charles og jeg med. Så kan jeg registrere mine hunde, og Charles kan få lov at løbe en steeplechase klasse, det er kun spring og tunneler, og burde være lige noget for ham :banan: De har ikke så mange stævner som KC, men det er jo altid godt med lidt at vælge imellem. Og jeg kan godt lide at de har de her meget nemme klasser. Tror også det ville være godt for Sally, godt motiverende, ikke at skulle noget svært! Men hun må vente lidt endnu..
-
Vi får besøg i dag.....
Ihhh hvor spændende! Det kribler også i mig, for en tredje hunde lige for tiden, men vi har desværre ikke hverken tid eller råd. Held og lykke med det
- SLE Systemisk Lupus Erythematosus
- 11 år er da ingen alder
-
ultimatum i et forhold
Jo, men det er jo også et ultimatum f.eks. at at sige at man ville skride hvis manden bankede en, men altså, det er vel fair nok? Jeg ville ikke nødvendigvis vælge mine dyr over min kæreste, men jeg kunne af princip ikke leve med en mand, der satte et unfair ultimatum op for mig. Det er vidst bare det de fleste siger, ikke? Ligesom jeg heller ikke kunne finde på at sige til ham, at jeg vil have flere hunde, ellers er det slut. (det ville heller ikke fungere, for det er ham der tjener pengene ).
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Sidder og venter på at dyrlægen åbner, og håber vi kan komme til i dag. Hun ser helt okay ud nu, så måske det bare var trædepuden? I det tilfælde, hvornår ville i så synes det er acceptabelt at arbejde hende igen? Hvis der er nogen som helst tvivl hos dyrlægen vil jeg have hendes fod røntgenfotograferet, men her de sidste to dage har hun bare set rigtig fin ud.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Sally er stort set haltfri i dag, hvilket jo er godt.. men for helvede, kunne hun ikke bare halte en lille smule, så jeg ikke skulle ærgre mig helt så meget? :stupid:
-
Andre vandglade schæfere ?
Vi har sådan 2 bassiner stående ude i haven, men Sally er mest til "levende" vand (bæk, sø og strand).. Vi havde besøg af en 9 mdrs hanschæfer i dag, da vi skal passe ham senere på året. Martin har været hans hundelufter et par uger, og han er en smuk, fræk og totalt UOPDRAGEN hooligan, men med et dejligt sind, og stadig meget hvalpet... så meget, at selvom han er næsten højere og tungere end Charles, så lever han stadig flot på hvalpelicens, og Charles og han blev rigtig gode venner fra starten. Nå, men det jeg egentlig ville sige med det 2 paddling pools var, at Java hoppede op i den ene, plaskede lidt, og tissede i vandet... gik over til den anden, plaskede lidt igen, og tissede i den også :stupid:
-
Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012
Vi kommer ikke afsted Sallys dumme fod er ikke iorden endnu
-
Afstemning - månedens hund maj 2012
Nej har ikke haft tid til at tænke over det, det må blive aftenens projekt.
-
Luca og grydeskeen
Mon ikke også hendes medicin er medvirkende? (det hjalp meget hos Akita, hun havde en del vand i kroppen inden medicinering). Det er i hvertfald flot! Kan du mærke forskel i humøret og energien?
- Hvalpen bliver aggressiv når selen skal af
-
Afstemning - månedens hund maj 2012
Takker!
-
Stresshund
Ninjamor, kan Pelle godt tåle at lege? Jeg tænker på hans fysik, som du nogengange har fortalt giver problemer.
-
Flere triste hundeskæbner på DBA
vi passer ofte andre hunde der hedder Charlie, det går da meget godt (og ellers er det jo MEGET nemt at give en hund et nyt navn :blink:)
-
Hvorfor valgte du blandingshund?
Det er KUN fordi dem har har fortalt dig om dem/reklameret med hvalpe, ikke vidste hvad de talte om.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
word of advise, lad være med at lægge det rå kød direkte på vippen! Kunne risikere i andre hunde der aldrig mere ville ned fra den og p.s. når du bruger klikkeren ved vippen, er du så helt 100% sikker på hvad du klikker for? At du ikke utilsigtet klikker for hans usikkerhed, og derved forstærker følelsen? Og lokker du, eller lader du ham helt selv styre tempoet? (har selv haft massivt vippeproblem med Charles).