Alt der er opslået af PinPoynter
-
Må hunde knurre? Eller andet aggresivt?
Der er blevet knurret RIGTIG meget herhjemme de sidste to måneder.... nærmere betegnet siden Woody kom til Han er vildt anstrengende, og selvfølgelig må de (mest Charles) lære ham hvordan man opfører sig ordentligt, og det er Charles faktisk rigtig god til :5up: Men det kræver lidt vedholdenhed, og lidt larm :blink: Mine hunde må også gerne knurre hvis de har mad eller legetøj, og en anden hund vil tage det (de bliver dog altid fodret seperat, Charles deler ikke mad!). Vi er temmelig frisindede, så længe det er indenfor rimelighedens grænser. Der kommer jo også temmelig mange "fremmede" hunde i vores hus, og det er vigtigt for mig at mine hunde ikke er bange for at vise mig om de er utrygge ved en gæstehund, eller om der er optræk til noget ballade.
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Indy havde en sele i det motiv. Men Sally ødelagde den kort efter vi havde fået hende... hun havde de første par mdr en skidt vane med at tygge igennem ting som hun var iklædt, hvis man lod hende sidde med det på for længe Jeg har lige bestilt nye halsbånd til begge hunde, hos min veninde :banan:
- Slagsmål i hjemmet
-
Er RASENDE
hvis du har fået mundkurvstrænet ham, kunne du jo lige smide den på mens han sidder og venter. Så holder folk nok snitterne for sig selv Jeg binder aldrig mere hunde nogen steder, og kunne heller ALDRIG finde på at efterlade Agnes i sin barnevogn udenfor en butik, heller ikke bare i to minutter.
- Nylabone
- Hvad er de sjoveste blandinger I har set?
-
Milan søger nyt kærligt hjem
- Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
den 6. er vi hjemme, men vi kører næsten helt sikkert ikke til Fyn. Det kunne bare have været hyggeligt om vi var hjemme til Viby, fordi det er "lige rundt om hjørnet"- Hvor går grænsen før der er tale om vanrøgt?
- Hugo overfaldet af Boerboel
Men hun er ikke udfarende agressiv, nærmere lidt sky, og vil helst være i fred. Hvilket passer os fint! Det er kun et problem når det f.eks. regner og hun ikke vil ud, så må hun holde sig, for hun er meget renlig i sin boks, og vi skal ikke have fingrene tæt nok til hende til at smide en snor på!- Hugo overfaldet af Boerboel
Jeg har erfaring med et par Boerboler der kommer i den pension hvor jeg arbejdede. De var ikke for børn! Men ejerne var også nogle helt jubelidioter, så det er somend ikke så overraskende Tæven er opflasket, enehvalp i et kuld hvor moderen ikke ville kendes ved den. Alligevel er den totalt mistroisk overfor mennesker. Den er nervøs overfor andre hunde, er overhovedet ikke blevet hverken trænet eller socialiseret. Vi skal være 2 til stede når den lukkes ud og ind (sidder for det meste i en boks hvor vi kan få den ud og ind uden at kommer i direkte kontakt med den den, men nogle gange er den boks taget af hunde der bider først og spørger bagefter), og skal man ind i indhegningen sammen med den, er det med en kost i hånden. Ejerne sagde grinende første gang den kom ind, "I skal nok ikke vende ryggen til hende, det tør vi ikke selv" Charmerende! Deres hanhund var så nuttet som hvalp!! Men han blev monsterkæmpestor, og lige så stædig som et æsel. Så vidt jeg ved er han ikke agressiv dog. De havde en dejlig amerikansk bulldog hanhund, som virkelig var sød, men det lykkedes dem da at få ham til at bide et af børnene, så han blev aflivet (store teenagebørn, ikke små poder der ikke ved hvad de gør).- Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
Lige efter vi er taget hjem :stupid:- Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
hvilke datoer er der 3 dages stævne i Viby?- Hej fra Helios & mor
- DUM
WTF?? jeg troede seriøst kun det var 90 år gamle damer der gjorde den slags? :stupid:- Hej fra Helios & mor
- DUM
Jeg synes også det er godt for dig, og jeg mener det i hvertfald helt oprigtigt! (det tror jeg nu også Tonks gør).- Hvor går grænsen før der er tale om vanrøgt?
- Lugter lidt af hvalpefabrik.
- Reducering af kuld
I kunne ende med 12 tigerdyrsimpressionistiske schæfercollier! Sådan en har jeg... det kan godt anbefales . Jeg er selv imod kuldreduktion, mener at løsningen er at sætte ind langt tidligere, men sket er sket, og det er jo ikke din beslutning. Jeg synes også 3-4 hvalpe er et passende antal, og håber du kan overbevise din ven om det samme. Hvis jeg boede i DK og skulle have hvalp, ville jeg gerne have en.- Reducering af kuld
hvad er de blandet af? Er der reel risiko for et meget stort kuld?- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
limegrøn til Johna!- JRT i england?
- JRT i england?
- JRT i england?
- Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012