Alt der er opslået af PinPoynter
- JRT i england?
-
Hvor går grænsen før der er tale om vanrøgt?
Racisme kan du næppe klandres for, med mindre de overvægtige er blevet en race for sig. Jeg synes det er rigtig synd for Mickey! Men godt at du gider tage ham lidt ud. Det er dog nok ikke en løsning der holder i længden, du kan jo ikke stå til rådighed for en andens hund 24/7. Sikke en trist situation for alle, især Mickey, hvis helbred jeg er bekymret for, da det lyder til at han virkelig prøver at holde sig meget længere end han kan. Det kan umuligt være sundt?
-
Pajko til Norge?
Jeg er nok mere bekymret for dig end for Pajko, tror det vil blive meget stressende for dig, da du virker til at være en person som let stresser op, og det tror jeg vil gøre det sværere for Pajko at falde til.
- Lugter lidt af hvalpefabrik.
- Nu gider jeg snart ikke mere...
-
Line søges
hvad kan du ikke finde ud af med prisen?
-
Line søges
UDSTILLINGSLINE - speciel flettet - sort - rustfri - u/hndtag - 230 cm.
- Hvad er de sjoveste blandinger I har set?
-
Crufts 2012 8-11 marts
så skulle jeg nok have hørt bedre efter da hun snakkede om det :stupid:
-
Crufts 2012 8-11 marts
det håber jeg også! Nu må vi se om jeg husker at se det... kan i ikke lige sparke til mig? Er det lørdag der er agility?
-
Crufts 2012 8-11 marts
min ene træner skal løbe agility med sin sheltie, hun er så nervøs!
-
Den perfekte plads??
Sød ung mand, og så har han en Sally-klon!! :hjerte:
-
Er vi hundeejere blevet hysteriske med hundemad??
Jeg er ikke sart. Der er kartoffel i deres tørfoder, og de får råt kød også. De får gerne rester, men vi levner ikke ret tit noget De får alle mulige godbider og billige tyggestænger, og hot dog pølser og den slags (i bittesmå stykker til træning). De får aldrig slik, kage og chips og den slags, men de elsker at slikke yogurtbægre og iskartoner. Jeg træner agility med en sheltie, som KUN vil arbejde for popcorn
-
spørgsmål mht. halsbånd
hvis man ikke har en tyndhudet hund, tror man slet ikke de slides så nemt! Charles er jo også korthåret, men slet ikke så sart som Woody! Dexters pels vil jo holde på halsbåndet så det ikke kører rundt på hans hals konstant, som det gør på de "nøgne".
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Vi ankommer den 5. maj, som er en lørdag, og skal hjem igen den følgende lørdag.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
I believe you, but thousands wouldn't
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Dolph og Charles kan være gay sammen.... de kunne være så godt et par!!
-
spørgsmål mht. halsbånd
jeg måtte købe et fleeceforet til Woody, da de andre sled hans hals helt rød. Fleecen gør at det ligger ret fast, og ikke kører sådan rundt i hårene og slider dem. Jeg fik mit herfra men ved ikke om de sender til DK Fleece Dog Collars
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
amocca, skal vi lave en agilitydag når jeg kommer hjem til maj, med Sally? :banan:
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
takker begge to, og for at gøre forvirringen total (for mig), så er det dem der herovre (i hvertfald hos min træner) kaldes "slalom" edit, den nederste tegning er så "pull through's" eller "push through's"
-
Arrghh!! (tand)
Må hellere lige komme med opdatering. Hullet efter tanden er helet fint, og det er selvopløsende sting, som bare skal sidde til de forsvinder. Stingene i skulderen kom ud i lørdags, men det midterste sad ret stramt, så da sygeplejersken tog det ud, begyndte Sally at bløde en lille bitte smule. Hun sagde det var det alleryderste hudlag, og det betød ikke noget, for alt andet var helet fint op. Sally fik en god løbetur, uden problemer, og legede lidt i haven med Woody, uden problemer. Så gik vi fra hundene et par timer, Sally var alene i stuen, og da vi kom hjem, havde hun slikket hele såret åbent igen :stupid: Det var så lørdag aften, så vi ringede til vagtdyrlægen og tegnede og fortalte. De sagde at fordi det var så lille mente de det var fint forsvarligt at lade det være til mandag og tage hende til egen dyrlæge (og de er et megastort pengegrisk hospital, så ville ikke sige sådan med mindre de mente det!). Vi fik bundet en steril bandage om det (skulle have taget et billede, var virkelig kreativ!), så det ikke blev fyldt med skidt mens det var åbent. Næste dag var det tørret, og mandag da dyrlægen så det, var han helt tilfreds med hvordan det så ud, hun må i princippet lave hvad hun vil, bare der ikke kommer skidt i, eller hun river det op igen. I virkelighedens verden betyder det at hun må motioneres alene på åbne arealer, tage til agility, bære skærm hjemme så hun ikke slikker i det, samt holdes i et andet rum end Woody, med mindre de begge sover. Jeg havde frygtet genåbning/klipsning og fornyet 10-dage-i-snor dom, så jeg er tilfreds med den dom! Dog kommer det vist til at tage rimelig lang tid før det er helet fuldstændigt op det er ca 1 x 1,3 cm stort.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Stakit??
- Strinter din hanhund indenfor?
- Larmer din hund når den leger?
- Hvad accepterer du -