Alt der er opslået af PinPoynter
-
Hundebørn vs. menneskebørn
+ hver morgen og aften...
-
Hundebørn vs. menneskebørn
PP's to do liste: få sig selv inviteret med til kagedag hos Joey-Salome... Det kan ikke betale sig for mig økonomisk at arbejde, ellers gjorde jeg det skam! Forholdene herovre er lidt anderledes end derhjemme.
-
Hundebørn vs. menneskebørn
Personligt føler jeg mig slet ikke ramt af det du skriver, men jeg synes du skal huske på at børn kun er små i ganske få år, og de hurtigt vokser sig store nok, til at du kan tage dem med på udstilling, få dem passet så du kan komme ud at spise eller i biffen, og før du får set dig om, er de fløjet af reden, og du har igen hele dit liv for dig selv (med/uden partner ) :5up: måske endda med voksne børn som deler dine interesser? Livet stopper jo ikke fordi man får børn. Nu er dine og mine interesser vidst lidt forskellige, men jeg har da næsten kun fået mere tid til mine, efter Agnes kom til, fordi jeg ikke længere arbejder.
-
Så rundede jeg 5-års dagen...
Jeg kan ævle om mine piger i timevis! Du er slet ikke alene.
-
Så blev Greta bidt...
øv, af hvem dog? Stakkels Greta :ae:
-
Hundebørn vs. menneskebørn
i vores supermarked er der blåbær, hindbær, brombær og jordbær, æbler, pærer, bananer, alle slags citrusfrugter, ferskner, friske aprikoser, meloner og nektariner... ved ikke lige hvad mere frugt du har brug for for at bage?
-
Hundebørn vs. menneskebørn
du er hermed hyret til at kommer over og være party-planner hvert eneste år, startende fra næste år (regner ikke med at du kan være her inden lørdag ) :klap:
- Hundebørn vs. menneskebørn
-
Hundebørn vs. menneskebørn
Jeg tror det er en god ide at du ikke får børn lige nu joey-Salome, men må indrømme at dit indlæg fik mig til at trække på smilebåndet... jeg sidder her med min hærgede krop, har lige sat dagens 2. tøjvask over, og er stadig i pyjamas Men heldigvis er jeg ret glad for mit liv lige nu, og så længe du er glad som du har det, og os hærgede, skema-lagte mødre er glade som vi har det, går det nok alt sammen. Min største "arrggghh" over børn, er børnefødselsdage... ORKER det simpelthen ikke!! Jeg stoppede selv med at holde fødselsdag for klassen efter jeg blev 9. Kan huske jeg bare sad der og tænkte "den her flok idioter gider jeg simpelthen ikke have i mit hus mere" Og nu hvor jeg er 33, er atraktionen med at have et hav af snottende rollinger overhovedet ikke spor større end den var dengang.
-
Sorte overskudshunde.De ikke ønskede
Jeg er heller ikke selv til sorte hunde (bortset fra border collier, de skal være sort/hvide!)..... til gengæld synes jeg at sorte katte er det smukkeste der findes. redigeret: jeg ved godt jeg har en sort hund Jeg kunne selvfølgelig aldrig finde på at fravælge kun pga farven. Men hvis jeg frit kunne vælge, var sort ikke mit første valg.
-
Spor i frost og sne?
kan ikke tro det er farligt. Der findes jo hunde der trænes specielt i at finde skiløbere og bjergbestigere der er blevet taget af laviner og den slags..
-
Dunja er i huset
Jeg spurgte bare af nysgerrighed, jeg kender jo slet ikke Jonas, og ved ikke noget om hvad han bruger sine hunde til. Jeg kunna aldrig selv finde på at avle, og synes personligt det er dejligt at han har hentet en hund hjem fra udlandet, fordi han mener at lige den hund vil passe til hans familie :5up: Jeg henter mine på internater, og sådan er vi alle jo forskellige, men bare man får den hund der passer til en, så er alt jo godt
-
Søde hunde og ejere
HADER vista! Min mors laptop kører vista og er bare så elendig!
-
Jeg var ved at tude i går
Letter han ben allerede, 14 uger gammel?
- fremmed hanhund i have
- Dunja er i huset
-
staffordshire bull terrier søges nær Aalborg
Dårlig socialisering kan jo føre til alskens trælse ting for alle racer, men egetkønsagression synes jeg er mere udpræget hos nogle racer end andre. Jeg kender da flere staffies og andre bully racer der lever med eget køn, men de er for det meste neutraliserede (begge køn), og jeg tror helt sikkert det gør en forskel.
-
Søde hunde og ejere
Jeg hældte te i min laptop den anden dag, men den virker endnu...
-
staffordshire bull terrier søges nær Aalborg
jeg synes nu de kan have tendens til egetkønsagression, og agression generelt mod andre dyr, hvis de ikke er godt socialiserede. Og "terrier" er jo i sig selv lidt af en temperamentsfuld hund, ofte i hvertfald.
-
Søde hunde og ejere
Dejligt for jer! Men hvad er der sket med dit "æ"??
-
staffordshire bull terrier søges nær Aalborg
Kan alle dine venner ikke anbefale kenneler? De må jo selv have fået deres et sted fra. Hvis du virkelig er efter en fysisk og mentalt sund, velsocialiseret staffiehvalp, så kan det godt ske du kommer til at skulle udvide din søgeradius lidt ud over Aalborg. Mig bekendt er det ikke den race der avles flest af i DK, og nogle gange må man "ofre" sig lidt hvis man vil have det bedste. Hvis du virkelig vil have den race, virkelig brænder for det, så skylder du dig selv og hunden at den kommer fra en 100% ordentlig opdrætter, og ikke bare den nærmeste. Bare lige noget at have med i dine overvejelser.
-
Jeg var ved at tude i går
Jeg synes helt sikkert du skal få ham tjekket for blærebetændelse. Helst i dag, hvis du kan få en tid. Hvis det kan få dig til at føle dig lidt heldig, så kan jeg fortælle at vores plejehvalp har spist mit kamera!! Så vil jeg da hellere vaske dyner
-
månedens hund februar 2012 - "stor og lille"
:klap: Håber i kan lide Agnes' valg af kategori (), og at der kommer rigtig mange billeder :hjerte:
-
Vask af hund
sådan en doberdog bliver jo nærmest heller ikke våd.... to ganges rullen i sengen og et enkelt rul i sofaen, og den er tør
-
Vask af hund
på mit tidligere arbejde kostede sådan en golden retriever størrelse/pelstype ca kr 200 for vask, tørring og gennembørstning.