Alt der er opslået af PinPoynter
- Er bekymret for min retriever
-
Shiloh Sheperd - forsøg på at redde en race...
De vil jo heller ikke tilbage til den oprindelige schæfer, men bare den oprindelige Shiloh Schæfer, hvilket gør det endnu mere sort, da den oprindelige shiloh ikke er andet end en blandings"race" lavet for at lave monster store schæfere! Jeg fatter virkelig ikke konceptet.
- Strike?
-
Hjælp - efter sterilisering???
Sally blev også limet, og skulle holdes i snor i 10 dage. Det blev til 12, da hun slikkede i et sår på ryggen, hvor de samtidig havde fjernet en knude. Men hendes ar under maven var virkelig pænt, såret var ikke mere end ca 4cm langt, og helede op rigtig flot og uden problemer.
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
jeg ville så meget være hende der vælter over støtterne det ser ret kompliceret ud! Har du nogle videoer med dig og Karla?
-
Kæmpe chok
Tak men jeg forstår det stadig ikke rigtig Har et lyn så f.eks. mest ampere, da de jo kan være dødelige, eller er de en blanding? Og hvad betyder spænding? Er det hvor kraftigt stødet er? Hvordan mærkes forskellen på volt og ampere (hvis man tager fat om et hegn f.eks.)?
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
forårstråd ligefrem? Skal vi ikke have vinteren overstået først? :klap:
-
Hjælp - efter sterilisering???
mine har været ude dagen efter, men kort tur i snor. Og derefter i snor indtil stingene er taget (ca 7 dage), eller ved indvendige sting ca 10 dage. Der går ikke mange dage før de virkelig keder sig, og så gerne vil løbe, men der skal altså lige lidt tid til for at hele op indvendig, især med Sally tog jeg ingen chancer, da hun er jo er en duracell kanin på speed, og bestemt ikke kunne drømme om at passe på sig selv.
-
Operation :(
Altså, det gør jo røv-ondt med sådan en flænge, trædepuden er jo designet til at skulle give sig når hunden træder ned, og det er nok ikke lige noget der er fedt med sådan et sår (sammenligner med da jeg kørte en brødkniv gennem min fingerspids for et par mdr siden, AV! jeg skulle i hvertfald ikke have den finger i nærheden af noget som helst, men det var næppe livstruende ) MEN hunde har altså en formidabel evne til at hele. Er poten beskyttet godt når hun er ude for at tisse? Og fik dyrlægen renset det ordentligt i bund? Nogle gange, hvis de ikke vil hele, er det fordi der er fremmedlegemer der stadig sidder og generer. Det kan være et bitte lille sandkorn, mere skal der ikke til. Men det er jo ikke noget DU har gjort ved hende, så stop det der skyld, det bliver ingen af jer bedre af.
-
Kæmpe chok
er der ikke en venlig sjæl so, har lyst til at forklare mig volt og ampere, i et meget letforståeligt sprog?
-
Rocky er borte
jeg har totalt misset denne tråd Hvor var det godt han fandt jer de sidste mdr af sit liv, tænk på al den glæde han nåede at opleve
-
Tillykke-tråd til min mor, stedfar og deres nye hundebarn Marx :-D
det lyder som en god plan, med stille tilvending. Min charles, som jo er verdens bedste dreng, bliver også stresset og udfarende i kennel-miljø, det er slet ikke unormalt.
-
Dine mål for 2012
Sally: at komme ud og konkurrere i agility, i hvert fald en enkelt gang for at prøve det! Hun går jo nu på hold med andre hunde, og klarer det rigtig flot. Charles: Huske at træne lidt med ham derhjemme, og få sparket ham og Martin afsted til rally næste år igen, samt gerne en konkurrence. begge hunde: Indkald!! tror vi skal igang med en fløjte eller lignende..
-
Godt nytår hf`ere :-) Hvor er jeres hunde idag? Hvad skal i lave?
mine hunde er hjemme i UK sammen med deres daddy. tænker de hygger sig, og tror ikke der kommer meget skyderi lige der hvor vi bor.
-
Kæmpe chok
Ja, Teitur har epilepsi! Håber han er frisk i morgen
-
Dulletråden
velkommen til for 18 år siden tænk at man er blevet så gammel, at moden fra ens unge dage er kommet tilbage...
-
Tillykke-tråd til min mor, stedfar og deres nye hundebarn Marx :-D
Han ser da ikke hverken kuet eller bange ud, mon ikke de har fået en rigtig lille guttermand med hjem der:hjerte:! Jeg tror der rigtig bliver liv i det lille hjem nu :banan: hvornår skal han møde drengene?
-
Ulykkelig, Groa har bidt en anden hund. (langt)
pisset mig af? Jeg spørger skam af ren undren/nysgerrighed. Det lød jo lige pludselig som om at Gryn var bange for at Groa ville blive aflivet for en markering, men samtidig fortalte hun at de andre hunde allerede havde bidt flere gange, det kunne jeg ikke få til at passe sammen. Er skam slet ikke ude i at jeg synes nogen skal aflives overhovedet!
-
Ulykkelig, Groa har bidt en anden hund. (langt)
Hvis de har bidt flere gange, hvorfor er de så ikke aflivet, hvis det er det man gør nu her i landet?
-
HJÆLP - Bella gør af børn
Bestikkelse er et magtfuldt redskab, i den rette (barne)hånd
-
Shiloh Sheperd - forsøg på at redde en race...
Så kan jeg jo sige at Sally er en Miniature Shiloh Shepherd :stupid: Jeg er fuldstændig allergisk overfor ALLE der fremavler "racer" for at de skal ligne ulve. Synes det er ufatteligt latterligt, og der er virkelig blevet avlet rigtig mange, rigtig dårlige hunde på den konto!
-
Shiloh Sheperd - forsøg på at redde en race...
Jeg må indrømme at jeg ikke har meget fidus til den slags... tilbage til den oprindelige uægte "race"? Det lyder lidt søgt synes jeg.. de kunne jo bare avle nogle ordentlige schæfere til at starte med
-
Ulykkelig, Groa har bidt en anden hund. (langt)
Jeg kommenterede på den med lille versus stor hund der markerer, ikke om loven.
-
Ulykkelig, Groa har bidt en anden hund. (langt)
det er jeg så slet ikke enig i. Min gamle akita-blanding sagde et par gange skrid til andre hunde, og krummede ikke et hår på deres hoved. Det har intet med hundens størrelse at gøre, men dens selvkontrol. En hund med et normalt udviklet sprog ved præcist hvor tæt dens tænder er på den anden part, og om de lukker hårdt nok til at bide eller bare markerer. Jeg tror slet ikke jeg forstår trådstarters lidt voldsomme bekymring over episoden? Kan da godt se at det er træls med de chi'er, men den størrelse er heldigvis nem at slippe om.
-
Telepatiske hunde
Da Akita var hvalp, skete det at hun tyggede i et par af mine ting (som hvalpe nu gør!).. så jeg lavede en lille hvalpegård af noget camping-hundehegn i en krog af værelset vi boede i. Hun hoppede ud over (selvom det var meget højere end hende, og uden at vælte det!?).. Så jeg aftalte med hende, at jeg lod være at bure hende inde, og hun lod være med at bide i mine ting. Og hun rørte ikke mine ting efter det. Hun var ikke mere end 4 mdr ca, så bestemt ikke voksen.