Alt der er opslået af PinPoynter
-
Gas som aflivning - hvorfor bruges det??
aha! Det var de ord jeg manglede om hundene. Når man adopterer en hund fra internat, betaler man ikke for den hund man tager med hjem, men giver en donation til de fremtidige hunde på internatet, deres pleje/dyrlæge etc.
-
Gas som aflivning - hvorfor bruges det??
Nu er det ikke pengesummen der afgør for mig om en hund er købt eller adopteret. Nu står der adoption i både Charles' og Sallys kontrakter, hvorimod der stod salg i Indys (ingen kontrakt med Akita, men der ville helt sikkert have stået salg hvis jeg havde haft en), så det er hvad det er for mig!
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Helt sikkert! Synes heller ikke trænerne i den klub var ret smarte
-
Vil kun drikke vand fra havebassinet
Mine foretrækker helt klart også mudderhuller og bække i skoven, fremfor egen vandskål... tror bare det hører med til at være hund
-
Gas som aflivning - hvorfor bruges det??
Jeg bruger order adopteret om Charles og Sally, fordi de er, ja, adopterede. Jeg brugte ordet købe om Akita og Indy, for dem købte jeg, tror de alle er blevet passet lige godt af den grund
-
opdrætteren der snød
Det er vel kun hvis du har på skrift at hvalpen ville være vaccineret og den så ikke er det. Der er jo ikke nogen lov der siger at den SKAL være det, så ligesom i denne sag ville det blive påstand mod påstand.
-
Foxy søger nyt hjem
Moderatorgruppen anmoder venligst alle om at holde sig til topic. Hvis I ønsker at diskutere fremlysning/omplacering generelt, er I velkomne til at oprette en ny tråd til dette formål. Mvh Moderatorgruppen.
-
adfærdsbehandler i århus området??
Trådstarters hund er allerede i behandling
-
At få passet sine hunde...
Jeg afleverer mine i den pension hvor jeg arbejder, og det har jeg det fint med. Men ville aldrig bruge en pension jeg ikke selv kendte inside out. Da vi boede i DK (og havde andre hunde) passede min far dem alle tre -som det efterhånden blev til, og det var skønt, de fik lange ture, han er hjemme næsten hele dagen, og han er ikke typen der stresser op over lidt "hund". Han har selv jrt's, så der skal rimelig meget til at bringe hans pis i kog Jeg har en veninde herovre som vi nogle gange har haft til at lufte hvis vi bare er ude en lang dag, men er dog ikke tryg ved at lade hende lufte Sally. Sally ELSKER pensionen, så det er fint at smide hende "i fængsel" dernede. p.s. Selvom jeg er 100% tryg ved min pension, hader jeg stadig at aflevere dem, det skal man vist nok hvis man er en rigtig hundemor
-
Rosas ejer er fundet
Var hunden da født efter forbuddet? Som jeg læste det, var den født inden reglen om chipning fra opdrætter trådte i kraft?
-
Opgradering
du skal da bare smutte ind i alt og intet tråden og blande dig :blink: Missing var da herinde i et års tid inden hun fik hund, og skrev en masse i den tid! Du kan finde ud af om der bor andre H-F'ere i dit område, som du kan lære lidt at kende inden du får hund, så er der automatisk velkendte legekammerater/socilaiseringshunde klar, når du får din hvalp
-
Hvorfor valgte du blandingshund?
Jeg var marcheret direkte ind til dyrlægen og fortalt ham at hans kontor-dulle lige havde kostet ham dig som kunde. Hvad f*nden bilder hun sig ind
-
Opgradering
Der var problemer med at en masse nye brugere kom til at oprette blog indlæg i stedet for tråde ude i fora, så blog funktionen er nu begrænset til at man skal have lavet et vist antal indlæg inden man kan blogge. Det er for at folk ikke skal tro de har lavet en ny tråd, når de i virkeligheden har blogget, og de så derfor fejlagtigt bliver "ignoreret" (der er mange brugere der ikke rigtig læser bloggene).
-
Har du en sjælden race og hvorfor det valg?
men den er jo næppe sjælden
-
Har du en sjælden race og hvorfor det valg?
Når tiden engang kommer til en tibbe, bliver det en voksen omplacering, ikke en hvalp fra kennel
-
Har du en sjælden race og hvorfor det valg?
Efter at have passet lille Milo i to uger, skal jeg helt sikkert have tibetansk terrier en dag! De er dog langt fra sjældne herovre.
-
Dulletråden
I virkeligheden har jeg garanteret tøj nok, jeg er bare stadig for fed til at passe ned i det (jeg er jo alligevel aldrig fin eller noget) Men et par måneders sult burde altså kyunne fixe det! Desuden ringede min chef i går og sagde de måske får en pony ud på gården, så det er jo en glimrende grund til at smide 6-8 kilo mere, at kunne komme ud og ride en tur :blink:
-
Dulletråden
Jeg er i en endnu mere ulykkelig situation. Jeg mangler noget, men har ingen penge
-
Der er åbenbart ingen der kan vide sig sikker.
Jeg syns til gengæld at det er vildt småligt at melde det, hvis hunden aldrig har været et problem
-
Slap nu af.
vi har børnegitre, de forceres dog i et enkelt hop uden tilløb, af Charles, når hans yndlings"tante" kommer på besøg Alle der har oplevet mine hunde og gæster, vil vide at jeg er den sidste der kan komme med gode råd i denne tråd.
-
Hvordan sletter man en tråd, man har startet?
hvis du linker til den i den her tråd kan jeg låse den. Moderatorer er dem hvis navn er skrevet med lilla. Der er også et sted på siden et link der viser hvem der er mod's.
- Opgradering
-
Gas som aflivning - hvorfor bruges det??
mon gas er billigere end en kugle i panden? Man slipper selvfølgelig for at se dem i øjnene...
-
Opgradering
Hov, de fine små billeder er forsvundet?
-
Ikke også det... Knude
Akita fik en fedtknude da hun var ret ung, ca 4-5 år? Den var på størrelse med en 20'er, og fulgte hende som en ven resten af hendes dage. Sally havde en lille knude på ryggen, nogenlunde hvor du beskriver. Kan ikke huske hvad dyrlægen kaldte den, men det var ikke kræft og ikke en fedt/talgknude Den blev fjernet da hun blev steriliseret.