Alt der er opslået af PinPoynter
-
ØV ØV ØV KENNEL HOSTE :(
Det værste med kennelhoste er nok at de smitter allerede før de viser symptomer. Men ellers er det jo heldigvis oftest en irriterende men ubetydelig sygdom. Håber de hurtigt er friske igen :5up:
-
Halti - erfaringer
Martin har brugt en anden slags grime som hedder canny collar. Den virker lidt blidere, da trækket kommer bagfra på nakken, og man ikke drejer hundens nakke hvis den trækker i snoren. The Canny Collar - The Best Collar to Stop Dogs Pulling on the Lead - Home
-
Korthåret collie
Jeg kan faktisk godt lide dem af udeesende :hjerte: Vi har en enkelt der kommer i pensionen, dejlig uproblematisk hund, men ikke vild eller lalleglad. Har ikke trænet ham, så ved ikke så meget om den del.
-
Er straf tabu?.
Det er ikke meningen det skal være ubehageligt, som du selv skriver betinger man det ligesom et indkald eller klikkeren. Det er kun vibration, ikke stød på nogen måde, så med mindre ens hund er mentalt skrøbelig, burde det slet ikke være et problem at betinge det.
-
Hvorfor have hund hvis man aldrig tager den ud??
der findes masser af havehunde her i UK, jeg kender mange fra pensionen som vist aldrig har gået en ordentlig tur, eller lært noget som helst. Voksne hunde som ikke engang kan sitte på kommando!
-
Skift af brugernavn?
Jaaaaaaaa, tak! :klap:
-
Skift af brugernavn?
..og hvad var det du hed før?? Kan simpelthen ikke huske det, og det har irriteret mig rigtig længe! :stupid:
-
"Ødelagt" tråd
Viser den stadig 35 sider hos dig Sonja? Her er det stadig kun 34.. meget underligt
-
"Ødelagt" tråd
For mig siger den kun der er 34 sider? :hmm:
-
Skift af brugernavn?
du kan sende en pb til admin og spørge pænt, jeg ved han har gjort det for andre.
-
Stor eller mellem?
som en lille sidebemærkning kan jeg fortælle at herovre (UK) findes der ikke mellempudler. Kun stor, mini og toy. Det gav en del forvirring under en samtale med min chef, indtil en gang googling løste mysteriet inden det blev et skænderi Jeg kender to store (hvoraf den ene så måske ville gå som mellem i DK), hannen er temmelig stor, og lidt dum i det... sådan meget langsom. Men han elsker at lære, han er bare ikke ret skarp Tæven har jeg aldrig haft i en træningssituation, så skal ikke kunne sige noget om hendes inteligens. Men hun er frisk og glad og elsker mennesker.
-
Er straf tabu?.
fandt ellers hurtigt en Dog Trace - d-control 440 Vibrating Training Collar by Dog Trace - ShoppingBank.com secure online shop jeg kan altid købe den for dig, du kan give pengene til Nollike, og hun kan betale mig tilbage online
-
Er straf tabu?.
Nå ja, ok.... intet er så skidt at det ikke er godt for noget, eller hvad?
-
Er straf tabu?.
det ved jeg ikke. men man kan koebe alt over nettet
-
Er straf tabu?.
et vibrationshalsbaand er vel ikke ulovligt? det pafoerer ikke ubehag eller smerte?
-
Er straf tabu?.
kender til flere med doeve border collier som bruger dem med stor succes :5up:
-
Thai ridgeback
tror du misforstod mig :hmm: Jeg griner af dig :lol:
-
Thai ridgeback
Thailand og Rodhesia ligger da også næsten ved siden af hinanden ....eller
-
Hvad var den sidste film du så???
saa denne paa tv den anden aften.god action! og jeg elsker liam neeson Taken (film) - Wikipedia, the free encyclopedia
-
Er straf tabu?.
Jeg forstår ikke hvad det er min kat skal lære? Hun er ikke bange, ikke agressiv, løber ikke fra hunden.. hun gider bare ikke nusses (af hunden) eller ligge i ske, og derfor er hunden besat af tanken om at "ae" katten. Katten går langsomt og roligt forbi hunden, løfter aldrig en pote (det ville nok hjælpe hvis hun gjorde!), og hvæser aldrig. Den anden kat (som tror den er en hund) putter tæt med hundene, finder sig i at Sally groomer hende (bide-nipper med fortænderne på sådan en rigtig NU er vi venner måde), men når Sally er for meget bider katten hende, eller løfter en pote, og Sally stopper med det samme. Jeg kan jo ikke lære min anden kat at sige fra.
-
Er straf tabu?.
Din artikel er fin, men ikke rigtig relevant. Vi har IKKE agressionsproblemer mellem de to, katten er ikke bange for hunden, hun gider hende bare ikke. Sally jagter ikke katten, hun stalker den, og hun er KUN interesseret i kontakt, og venskab, men katten er ikke.. Jeg råber og skriger ikke af min hund, jeg beder hende pænt om at komme væk fra katten, i lav rolig tone, og 19 gange ud af 20 reagerer hun fint og første eller anden gang jeg beder hende.
-
Crufts 2011
Forresten hørte jeg at Esbjerg-harwich nu er åben for hunde.. det er da endnu nemmere :blink:
-
Crufts 2011
sejl hook of holland-harwich, det er ikke så dyrt, og det er tættere på start/endestation, så mindre brændstof :blink:
-
Er straf tabu?.
Jeg bryder mig ikke om straf, men der er ting jeg ikke tolererer, og som jeg åbenbart ikke evner at træne væk. Som Sally der er totalt besat af vores ene kat. Hun bliver rost enormt meget hvis hun kun kigger på den, hun bliver rost enormt meget hvis jeg kan kalde hedne væk fra katten og få hende til at lægge sig i hundesengen/sofaen (selvom hun kan kaldes af, stirrer hun stadig, hun er som en b. collie foran en flok får, stirrer intenst og kan IKKE distraheres, selvom hun tydeligt kan høre mig, og lystrer). Men jeg tolerer IKKE at hun snapper efter katten når den springer, eller at hun ikke flytter sig væk fra den når jeg beder hende. Der tager jeg enten fat i hendes halsbånd og flytter hende fysisk, eller skubber hende væk med foden (noter venligst, jeg sparker ikke. -hvis jeg f.eks har armene fuld af baby). Jeg aner ikke hvordan jeg skal få hende til at slappe af omkring den kat, hun enes fint med den anden kat, som har en helt anden personlighed, og gerne ligger i ske med hundene, dvs Sally får sit behov opfyldt for at nusse denne kat, og "være venner".
-
Slankekur.
er 2 x 200g ikke meget for en hund paa slankekur??