Alt der er opslået af PinPoynter
-
Pas på hugorme
Av, stakkels Murphy Godt du var så hurtig til at komme afsted med ham :5up:
-
Betingning af flere markører / klikker
Vi bruger et højt (i toneleje ikke volume) hurtigt "good"... de ved det betyder godbid, hvorimod "good boy/girl" i et mere rosende toneleje bare er ros, ikke nødvendigvis en markør for godbid på vej. Det fungerer fint når man ikke lige har en klikker, eller en hånd fri til en klikker (med 2 eller 3 hunde på en gang).
-
Problem pga opdeling i hjemmet..
:banan::banan::banan: succes!!!
-
Den positive tråd
I går da jeg mødte en mand med to hunde ovre i parken, og Charles løb og legede med hans hunde, men samtidig kom tilbage hver gang jeg kaldte, kommenterede manden på hvor lydige mine hunde var -det er ellers ikke hver dag de kan prale med den slags ros
-
Ja jeg er også ny.
velkommen til H-F
-
Skønne græske hunde!
jeg er også vild med de store :hjerte:
-
Hvor højt kan hunde hoppe!
greyhound'en med rekorden springer over uden at røre, de fleste hunde der forcerer høje hegn, kravler/griber fat over toppen
-
Når hunden tager røven på en...
hvis jeg fører curseren henover et bogstav i lexibar, og lader den "hvile" der, giver den mig koden med Alt+tal som jeg skal bruge for det bogstav. Jeg behøver ikke at have lerxibar åbent for at kunne bruge talkoderne, for eksempel bruger jeg Alt +0248 til at lave et ø (hold Alt nede mens du taster tallene!) Det skal være tallene til højre, dem for oven virker ikke.
-
Når hunden tager røven på en...
jeg har allerede fortalt dig hvor du kan finde dem (sidder selv med engelsk keyboard) google Lexibar og download den danske... så har du dem alle :5up: Super seje Kaia, det må fejres med en gang nye billeder af vidunderet?! :banan:
-
Jeg kaster håndklædet i ringen
Nu døjer min kæreste heldigvis ikke med modvilje for det alternative, men hvis han gjorde og jeg var i din situation, havde jeg skrabet pengene sammen selv, og var kørt afsted til Gudrun med Kennel-Lowchen
- Hunden i møblerne
-
Epigenetik
Jeg har jo hele tiden lidt følt at Indys epilepsi blev udløst af Akitas død. Epilepsi ligger i Indys familie, men da hun var blevet 6 og et halvt, og ikke havde vist nogen tegn, håbede jeg at hun ikke havde det. Det viser sig normalt mellem 2 og 5 års alderen med første anfald. Tror i der kan være noget om det? Sorg/stress over at miste den hund hun var vokset op med, som var "den store" og som tog alle problemerne på sig? Indy bekymrede sig aldrig om meget i verden da hun havde Akita.. hmm bare en tanke.
-
Er store hunde yt ?
Så skal Jason møde Charles, det er liv og glade dage :banan: Charles elsker at få nye venner! Han snakker om dem i dagevis
-
Charles!!!
I kan spare jeres tårer og "ondt af", Charles er fuldstændig upåvirket af et afrevet ben, og er ikke engang urent gående Vi holder ham dog i snor/lang line, så han ikke render i krat eller andet der kan rive i klipsene.
-
Får han for meget mad?
Vi kan ikke sige om han er for tyk udfra en række tal. Du må se og føle på din hund, om han er for tyk, eller tilpas. Du skal kunne føle ribbenene uden at skulle trykke, når du stryger ham henover siden.
-
Gismo på besøg hos........
Skønne hunde og billeder! :5up:
-
Charles!!!
Ja for søren man skal passe på! Godt at hun kom sig.. Nede bagved hvor dette ligger kan/skal der ikke komme heste, så de burde være sikre :5up: (med mindre de springer ud over ridebanehegnet, direkte ned ad en skrænt :hmm: )
-
Charles!!!
Deter desværre stadig meget populært herovre men det her var nu noget gammelt noget som ligger nede bagved stalden i skellet (hvor han slet ikke har noget at gøre nede!!)
-
Charles!!!
Ja han er ok, og derfor kan jeg sige at det var da 1000 kroner vi godt kunne have brugt på noget andet :stupid:
-
Charles!!!
Altså, troede jeg havde forklaret ham at han ikke må lege med pigtråd :stupid: Staklen havde slet ikke opdaget at hans ben var revet helt op Han er blevet hæftet sammen, og det var meget traumatisk for ham, så nu står den på masser af nussen og "hvor er det synd for mig"
-
Første trim af cairn + godt sted?
hende som trimmer hunde på mit arbejde bruger en klipper under maven, og trimmer henover hovedet men ikke i ansigtet. Tror hun studser skægget med en filersaks (hedder den så'en?).
-
Åh nej. Det er sgu da en tæge!!!!
du køber en tægetang og følger instruktionen IKKE noget med olier/margarine/pincetter.
-
Åååh nej altså, stakkels lille Møffe :-(
Håber Møffe har det bedre her til morgen.. Vi ved jo alle at de der mænder er ret dårlige til når det gør ondt, så forhåbentligt har han bare haft ondt af sig selv, og er kommet sig lidt over det med noget søvn :5up:
-
Indy er pensioneret
Jeg har besluttet at Indy ikke skal løbe agility mere. Det er rigtig trist, for vi har endelig fundet en god club, og hun er så glad for det, men det ødelægger hendes ryg, og hun bliver stiv og sur og har besvær med at lægge sig ned osv, hvilket betyder at hun oftere og oftere må tilses af kiropraktor. Det er jo ikke fair at hun skal have det sådan, fordi jeg vil øve mig i agility... Vi venter stadig på at få en plads i klubben til Charlie, og håber snart det sker. Nu har hun ikke været afsted i to uger, og hun har jagtet Charles på markerne, leget med ham på ture og i aften da vi kom hjem, fik hun "hvalpeflip" og tonsede gennem stue-køkken-have frem og tilbage 5-6 gange. Det er fedt at se hende så glad! Jeg vil meget hellere have en glad hund der kan lege og gå lange ture, end en times agility om ugen. Jeg ved stadig ikke om det er hendes epilepsi der har gjort det, eller om det bare er alderen der trygger (hun er kun 7) Men hun har været udsat for meget stress det sidste halve år, og jeg vil ikke presse hende yderligere.
-
1årig labhan med AD
Er rigtig ked af det på dine vejne, det er nogle gange bare urimeligt hårdt at tage den rigtige beslutning :ae: