Hop til indhold

Så er det Noomi der skal krydses fingre for


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 188
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ihh altså, vidste slet ikke andet i går end at hun havde diarré og opkast, så troede jo bare, at det var den "sædvanlige", som jeg efterhånden har prøvet med Møffe et par gange (ved ikke om det gik tabt i den ødelagte del af min mobils skærm? Må se at få en ny!)... Iiihhh altså :ae: Vi må lige finde ud af noget, når Noomi har det helt godt igen, så du kan få den kage og Noomi kan få sin playdate!

 

Nej det gik ikke tabt og jeg troede jo også bare at hun havde snasket i noget hun ikke skulle eller sådan og ville lige se an til i dag :( Jeg havde ikke et sekund troet at det var underlivsbetændelse :( Hvis hun havde været ude og bade eller noget, havde jeg måske tænkt tanken men...

 

Nå, men vi har altså en playdate og kage til gode :mums: :banan: Det kan være at hun kommer hurtigere på højkant hvis jeg stiller det i udsigt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

:x:Krydser også alt der kan krydses - Dobbelt!:x:

 

Nu må det altså snart være slut med alle de dårlig-domme - Får helt ondt i hjertet af at læse om jeres stakkels vovser, og alt det som i skal igennem.

 

Men det skal nok gå fint, når nu dyrlægen er opmærksom på bedøvelsen, og om få dage er hun på benene igen - Det er jeg helt sikker på.

 

Men lige et par stykker af dem her :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det gik ikke tabt og jeg troede jo også bare at hun havde snasket i noget hun ikke skulle eller sådan og ville lige se an til i dag :( Jeg havde ikke et sekund troet at det var underlivsbetændelse :( Hvis hun havde været ude og bade eller noget, havde jeg måske tænkt tanken men...

 

OK, det er jeg "glad" for at høre, for havde du skrevet det, så havde jeg nok ikke bare skrevet, at det nok bare var, at hun havde spist noget "sjovt", som mavsen bare lige skulle ud med :ae:

 

Nå, men vi har altså en playdate og kage til gode :mums: :banan: Det kan være at hun kommer hurtigere på højkant hvis jeg stiller det i udsigt :blink:

 

Jaaaa, prøv, tænkt nu hvis det hjælper! :mrgreen:

Og Møffe glæder sig også helt vildt (skrev hund mens hun sendte et sideblik til en sovende hund, der vidst ikke kunne virker mere ligeglad :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da helt op! :shock: Stakkels dig :ae:

 

Og noomi, hun skal nok klare den, et er at dyrelægerne sikkert foretager disse indgreb all the time, og nr 2 er, at Aslan jo stadig skal vise noomi det sted hvor man graver efter mus :blink:

 

Men vi krydser hvad krydses kan :x: Og glæder mig til en positiv update i morgen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heldigvis har jeg et job med forståelse for at man er glad og bekymret for sin hund, så jeg har fået fri i morgen og på fredag!!! :5up: Jeg skal så godt nok på arbejde i weekenden, men det går jo nok, forhåbentlig er det værste overstået til den tid :genert:

 

 

Så må du hilse dem og sige respekt!

 

Det er sq lækkert at de ikke bare ser på en hundetosse som en.........tosse :blink:

 

Og så har du bedre tid til at opdatere os :blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du hilse dem og sige respekt!

 

Det er sq lækkert at de ikke bare ser på en hundetosse som en.........tosse :blink:

 

Og så har du bedre tid til at opdatere os :blink::blink::blink:

 

Jeg er heldigvis udstyret med en chef der har katte som hun er lige så glad for som vi andre er for vores hunde og nogle kollegaer som også er hunde-freaks. Det gør alting meget nemmere!! :mrgreen:

 

Jep, I skal nok blive opdateret!! Så skal I tilgengæld underholde mig i morgen mens jeg venter :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi krydser alt herfra *S*

 

Håber det snart er slut med alle de sygdoms indlæg, det er ikke til at holde ud når de kære dyr er syge:ae:

 

Har heldigvis også en arbejdsplads hvor der aldrig er problemer i fridage eller hunden´s første sygedag

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi krydser alt herfra *S*

 

Håber det snart er slut med alle de sygdoms indlæg, det er ikke til at holde ud når de kære dyr er syge:ae:

 

Har heldigvis også en arbejdsplads hvor der aldrig er problemer i fridage eller hunden´s første sygedag

 

Jeg er enig, jeg synes også at det må være nok nu!!! :(

 

Tak for "krydserne" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heldigvis udstyret med en chef der har katte som hun er lige så glad for som vi andre er for vores hunde og nogle kollegaer som også er hunde-freaks. Det gør alting meget nemmere!! :mrgreen:

 

Jep, I skal nok blive opdateret!! Så skal I tilgengæld underholde mig i morgen mens jeg venter :genert:

 

 

Jeg er først hjemme 12:30, beklager

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...