Hop til indhold

Månedens hund november 2009 "Hund i bad"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Der er noget over det billede, kan rigtigt godt lide det, men tror ikke det har de store chancer, for der er ikke meget bad over det :hmm:

 

Ved det :cry:... men den eneste del der er våd på hende er vist ikke lige det I har lyst til at se et foto af :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Læder mor
Fandt lige et billede af Mios første bad - eller rettere efter hans første bad, så det tæller nok ikke med, men jeg ville da lige vise det alligevel! :5up:

Skønne billeder i har af vand hunde.

sydan klarer vi det med -list, efter en rulletur i mødding og en stinkende bil hjem igen til vores hunde bassin

 

laeder-mor-albums-vand-hund-picture11014-d-1-07-2009-figo-dag-3-ved-os-075.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, her kan vi vist ikke være med, badebilleder har jeg ikke lige på lager og selvom både Chivas og Cody trænger til et bad, er det squ ikke sikkert at jeg når at få det gjort inden konkurrencen er forbi :oops::mrgreen:

 

Jeg må vist have Linda ind i den her tråd, hun har altså et super godt badebillede af Koda, men hun må vist hellere selv sætte det ind :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmmm, Cleo får aldrig stemmer, (udover en enkelt gang, hvor jeg har vredet armen om på nogle herinde) :genert:så jeg er stoppet med den her billedkonkurrence, men måske skulle vi prøve igen. Har vist et par billeder liggende.
ja prøv da igen - jeg LOVER at stemme på hende og måske er det lige pletskuddet idag.. Og under alle omstændigheder ser hun jo skide sød ud alligevel :5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...