Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror admin har mistet interessen for H-F. Der er ikke sket nogen ændringer i meget lang tid, heller ikke med de almindelige små funktionsfejl.

 

Jeg har ikke mistet interessen med Hunde Forum, jeg har bare ikke samme tid lige nu som jeg har haft :-)

 

Jeg har misset hvis der er funktionsfejl - er der noget specifikt du kan nævne?

 

Ang. forslag så vil der blive kigget på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mangler virkelig at kunne Tagge andre personer i en tråd!

Jeg kender funktionen fra andre foras der køre på samme system, det fungere rigtig godt.

 

Dvs hvis jeg f.eks tagge Hewlett så skriver jeg @Hewlett - og så bliver hendes navn markeret - yderligere får vedkommende en meddelse om at jeg har tagget hende og i hvilken tråd jeg har.

Det samme hvis jeg citere en person så får personen også en meddelse om at jeg har citeret vedkomne.

 

Den eneste ulempe ved funktionen er at man ikke kan tagge personer med et mellemrum i deres navn - men tænker om det kan løses ved at alle bruges navne med mellemrum erstattes med et _ ??

 

Det er et ganske udmærket forslag som jeg vil undersøge nærmere. Problemet er bare med addon´s - altså funktioner som ikke er udviklet til decideret til forum, de kører ofte meget ustabilt, og kan give nogle meget store performance problemer - men jeg vil undersøge markedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

jeg ved ikke om det er her jeg skal poste det , men gør det alligevel , når jeg modtager en påmindelsesmail fra en tråd jeg har været inde på , står der at jeg ikke vil modtage flere mails før jeg har været inde på tråden igen men alligevel modtager jeg flere mails om samme tråd , ofte også medens jeg er inde på tråden , det undrer mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke om det er her jeg skal poste det , men gør det alligevel , når jeg modtager en påmindelsesmail fra en tråd jeg har været inde på , står der at jeg ikke vil modtage flere mails før jeg har været inde på tråden igen men alligevel modtager jeg flere mails om samme tråd , ofte også medens jeg er inde på tråden , det undrer mig.

 

Hvis du har besøgt tråden, så får du ny påmindelse når der er nye indlæg, det er korrekt.

 

Du bør ikke få flere påmindelser, hvis du ikke har besøgt tråden efter sidste modtagne påmindelse - men det gør du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke mistet interessen med Hunde Forum, jeg har bare ikke samme tid lige nu som jeg har haft :-)

 

Jeg har misset hvis der er funktionsfejl - er der noget specifikt du kan nævne?

 

 

I den nyeste version af Internet Explorer kan man ikke skifte linie - det er ret generende! Man kan heller ikke vælge tekstfarve - mindre generende. Og forum crasher jævnligt ved brug af smileys. Det ville være dejligt hvis især det første blev rettet! Tak for svar, og undskyld at der ikke er linieskift ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

I den nyeste version af Internet Explorer kan man ikke skifte linie - det er ret generende! Man kan heller ikke vælge tekstfarve - mindre generende. Og forum crasher jævnligt ved brug af smileys. Det ville være dejligt hvis især det første blev rettet! Tak for svar, og undskyld at der ikke er linieskift ;)

 

Går ud fra at du mener IE 10?

 

Det skal nok blive rettet, men jeg kan ikke lige sige hvornår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har siddet og tænkt lidt på at der jo er mange 1000 tråde her på HF og mange af dem er jo gamle og sikkert også inaktive - jeg har ialtfald selv prøvet at " hoppe på " en tråd og skrive et indlæg - bare for at opdage at tråden er gammel , derfor er mit forslag at man hvis man kan laver en tidsbegrænsning , så trådene bliver slettet efter fks ½ år , hvis det da kan lade sig gøre , jeg tror det vil gøre HF mere overskueligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har siddet og tænkt lidt på at der jo er mange 1000 tråde her på HF og mange af dem er jo gamle og sikkert også inaktive - jeg har ialtfald selv prøvet at " hoppe på " en tråd og skrive et indlæg - bare for at opdage at tråden er gammel , derfor er mit forslag at man hvis man kan laver en tidsbegrænsning , så trådene bliver slettet efter fks ½ år , hvis det da kan lade sig gøre , jeg tror det vil gøre HF mere overskueligt.

Jeg synes det er forholdsvis sjældent at der dukker gamle tråde op til overfladen, selvom det selvfølgeligt forekommer.

 

Jeg synes det ville være utroligt ærgeligt at slette gamle tråde, da der ligger utroligt meget viden og information i dem alle. Hvis vi endeligt skulle ud i noget, kunne det være man skulle overveje at lukke dem efter en bestemt periode... Men personligt er jeg nok heller ikke stor tilhænger af lige dén idé :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har siddet og tænkt lidt på at der jo er mange 1000 tråde her på HF og mange af dem er jo gamle og sikkert også inaktive - jeg har ialtfald selv prøvet at " hoppe på " en tråd og skrive et indlæg - bare for at opdage at tråden er gammel , derfor er mit forslag at man hvis man kan laver en tidsbegrænsning , så trådene bliver slettet efter fks ½ år , hvis det da kan lade sig gøre , jeg tror det vil gøre HF mere overskueligt.

 

Synes det ville være dejligt hvis der blev gjort noget ved dette! Man behøvede måske ikke slette trådene - i nogle fora bliver tråde automatisk låste når de er f.eks. 2 år gamle. Dvs. at man godt kan læse dem, men ikke skrive nye indlæg. Det synes jeg er en god løsning. For min skyld måtte de godt blive låst tidligere - f.eks. efter 1/2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det ville være dejligt hvis der blev gjort noget ved dette! Man behøvede måske ikke slette trådene - i nogle fora bliver tråde automatisk låste når de er f.eks. 2 år gamle. Dvs. at man godt kan læse dem, men ikke skrive nye indlæg. Det synes jeg er en god løsning. For min skyld måtte de godt blive låst tidligere - f.eks. efter 1/2 år.

 

Ja, eller ihvertfald en advarsel om at man er ved at svare på en gammel tråd. Jeg ser på mulighederne.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst duurlang

Hej Hunde-forum. Jeg ville høre om du/i kunne være interesseret i at hjælpe de hjemløses hunde? Jeg hjælper en forening der hedder De Glade Ugler. De indsamler tæpper, hundemad, hundehalsbånd- og legetøj til de hjemløses hunde, som ikke må komme ind på herbergene, hvor deres ejer overnatter.

En hund for en hjemløs er altid en stor del af deres liv og deres faste følgesvend, så derfor er det vigtigt også at tilgodese hunden, som desværre bliver overset i den hjælp der ellers ydes til hjemløse.

 

Så måske du ville hjælpe med et forum til dette?

Håber det kan lade sig gøre.

Venlig hilsen Tanja Duurlang evt. mobil nr 26145891

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hunde-forum. Jeg ville høre om du/i kunne være interesseret i at hjælpe de hjemløses hunde? Jeg hjælper en forening der hedder De Glade Ugler. De indsamler tæpper, hundemad, hundehalsbånd- og legetøj til de hjemløses hunde, som ikke må komme ind på herbergene, hvor deres ejer overnatter.

En hund for en hjemløs er altid en stor del af deres liv og deres faste følgesvend, så derfor er det vigtigt også at tilgodese hunden, som desværre bliver overset i den hjælp der ellers ydes til hjemløse.

 

Så måske du ville hjælpe med et forum til dette?

Håber det kan lade sig gøre.

Venlig hilsen Tanja Duurlang evt. mobil nr 26145891

 

Jeg har ikke noget med Hunde-Forum at gøre, udover at være bruger. Jeg så bare dit indlæg og er nysgerrig. Hvorfor har du brug for et helt forum? Kan du ikke bare oprette et indlæg på et af de allerede eksisterende fora, f.eks Debat eller Præsentér dig selv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...