Hop til indhold

Månedens hund december 2009 "Julehund"


Administrator
 Share

Månedens hund december 2009 - julehund  

227 stemmer

  1. 1. Månedens hund december 2009 - julehund

    • Kandidat 1
      17
    • Kandidat 2
      8
    • Kandidat 3
      4
    • Kandidat 4
      5
    • Kandidat 5
      19
    • Kandidat 6
      36
    • Kandidat 7
      9
    • Kandidat 8
      11
    • Kandidat 9
      7
    • Kandidat 10
      5
    • Kandidat 11
      21
    • Kandidat 12
      11
    • Kandidat 13
      11
    • Kandidat 14
      8
    • Kandidat 15
      5
    • Kandidat 16
      9
    • Kandidat 17
      4
    • Kandidat 18
      17
    • Kandidat 19
      8
    • Kandidat 20
      12


Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har faktisk gået med tanken i mange mange mange måneder, at hvis jeg nogen sinde vandt (hvilket krævede at jeg deltog :oops: og julehund er den første) så skulle det være noget med genbrugshunde, så den er meget velovervejet :-D

Når du forklarer det sådan så er det altså svært at blive tøsefornærmet over at det skal være genbrugshunde :fornaermet:

 

:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok blive populær blandt kvarterets forældre, når jeg jeg lokker deres børn hen for at snakke med Tyson, og han så snerrer og gør af dem. :mrgreen:

 

Ahahahaha, det kunne være så sjovt:mrgreen: Giv lige en melding hvis du får taget dig sammen og gør det - jeg giver en middag og en god rødvin hvis du får sådan et billede i kassen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej helt ærligt (ja I må sgu meget undskylde mig) Lad nu Aslan have den kategori!! Når det er hvalpebilleder så brokker folk sig over at så kan genbrugshundene ikke være med og når nu det er en genbrugs-kategori så brokker de andre sig (inkl. dem med genbrugshunde fordi de så ikke kan med børn :roll:)

Det vil aldrig kunne lade sig gøre at finde en kategori som alle kan være med i medmindre den hedder "post et billede af en hund". Ikke engang "din egen hund" ville gå, for hvad så med dem som ingen har...? :hmm:

 

Jeg synes at det lyder som om Aslan har tænkt ret meget over den kategori, så skal vi ikke lade hende få den som hun gerne vil have den? :blink:

 

 

 

 

(Jeg håber godt nok at det er mig der har mistet humoren i dag så folk ikke har ment det der er skrevet seriøst :shock: :hmm:)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med sejeren, den var velfortjent :banan:

 

Hvis du havde hvisket kategorien ud - kunne jeg have haft et kanon billed :blink: Havde besøg af en kollega og hendes 11 mdr. dreng. Han syntes Sookies kødben var lækkert, så han prøvesmagte det :stupid: og Sookie, tja hun prøvede at tage det forsigtigt fra ham, men han holdt jo fast, så hun opgav :hjerte: Forøvrigt en rigtig dejlig oplevelse, at hun kan med så små børn - det vidste jeg jo ikke om hun kunne :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med sejeren, den var velfortjent :banan:

 

Hvis du havde hvisket kategorien ud - kunne jeg have haft et kanon billed :blink: Havde besøg af en kollega og hendes 11 mdr. dreng. Han syntes Sookies kødben var lækkert, så han prøvesmagte det :stupid: og Sookie, tja hun prøvede at tage det forsigtigt fra ham, men han holdt jo fast, så hun opgav :hjerte: Forøvrigt en rigtig dejlig oplevelse, at hun kan med så små børn - det vidste jeg jo ikke om hun kunne :blink:

 

Så du valgte lige at lave den ultimative test: Spædbarn tager hunds kødben :mrgreen::klap::5up: Skide godt FOX, der er heller ingen grund til at lave alle de "deltests", man kan lige så godt finde ud af med det samme om det duer eller ej :mrgreen:

 

 

 

 

Jeg bliver sgu nødt til at smide en gang karma i nakken på dig, du gav mig et smil på læben :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej helt ærligt (ja I må sgu meget undskylde mig) Lad nu Aslan have den kategori!! Når det er hvalpebilleder så brokker folk sig over at så kan genbrugshundene ikke være med og når nu det er en genbrugs-kategori så brokker de andre sig (inkl. dem med genbrugshunde fordi de så ikke kan med børn :roll:)

Det vil aldrig kunne lade sig gøre at finde en kategori som alle kan være med i medmindre den hedder "post et billede af en hund". Ikke engang "din egen hund" ville gå, for hvad så med dem som ingen har...? :hmm:

 

Jeg synes at det lyder som om Aslan har tænkt ret meget over den kategori, så skal vi ikke lade hende få den som hun gerne vil have den? :blink:

 

 

 

 

(Jeg håber godt nok at det er mig der har mistet humoren i dag så folk ikke har ment det der er skrevet seriøst :shock: :hmm:)

 

Hey hey :fyfy:, der er ikke nogle af os med børnehadende genbrugshunde, der har brokket os. Det var Buju, der "brokkede sig" på vores vegne, fordi hun ved, at Petrine og Tyson (+ ejere :oops:) ikke er så begejstrede for de små skravl. :mrgreen: Og jeg er ret sikker på, at Buju bare jokede, for hun skal jo altid være så sjov. :mrgreen:

Redigeret af sonja77
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...