Hop til indhold

Månedens hund februar 2010 "Genbrugshund med barn/børn"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Nu må i sku stoppe jeres tuderi, sidste år kunne jeg være med i 2-3 kategorier! jeg startede ikke et oprør, acceptere dog vinderens valg og glæd jer i stedet til billeder.

 

Men jeg dropper sku det så, vil ikke være til besvær med et billed.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman
1½ side og ingen billeder :hmm:

 

Nå men spørgsmålet er vel kun hvilket jeg skal vælge :hmm:

 

Næ nej der kommer billeder herfra.:fornaermet:

 

Kom lige til at tænke på at de to små Terriers faktisk begge er "genbrugs hunde". Vi fik godt nok Tex da han var 13 uger. Men de havde han været ude hos sin første ejer i 5 uger. Så han må jo være Genbrugshund. Og Stella kander i jo.

 

Jeg finder nok et billede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må i sku stoppe jeres tuderi, sidste år kunne jeg være med i 2-3 kategorier! jeg startede ikke et oprør, acceptere dog vinderens valg og glæd jer i stedet til billeder.

 

Men jeg dropper sku det så, vil ikke være til besvær med et billed.

 

Prøv da lige at slappe lidt af...

 

Der har da også været masser af andre kategorier, hvor jeg ikke syntes jeg har kunne deltage af den ene eller anden grund, sådan er det, man kan ikke være med hver gang og jeg har heller ikke noget problem med ikke at kunne være med denne gang! Men det ændre altså ikke på at jeg syntes at det er en lidt underlig kategori, som jeg umiddelbart vil tro begrænser deltager antallet temmeligt meget -og deltager antallet bliver jo ikke større hvis du skal være på tværs, jo vel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv da lige at slappe lidt af...

 

Der har da også været masser af andre kategorier, hvor jeg ikke syntes jeg har kunne deltage af den ene eller anden grund, sådan er det, man kan ikke være med hver gang og jeg har heller ikke noget problem med ikke at kunne være med denne gang! Men det ændre altså ikke på at jeg syntes at det er en lidt underlig kategori, som jeg umiddelbart vil tro begrænser deltager antallet temmeligt meget -og deltager antallet bliver jo ikke større hvis du skal være på tværs, jo vel :blink:

jeg er ikke på tværs, kan bare ikke se hvorfor forrige vinder skal udstilles sådan med sit valg af kategori. Så kan man undrer sig i stilhed eller skrive til personen, må da ikke være sjovt for personen at sidde og læse om at personens valg er "dumt"

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er ikke på tværs, kan bare ikke se hvorfor forrige vinder skal udstilles sådan med sit valg af kategori. Så kan man undrer sig i stilhed eller skrive til personen, må da ikke være sjovt for personen at sidde og læse om at personens valg er "dumt"

 

Jeg kan tildels godt følge dig. Bortset fra at jeg ikke tror at nogen har kaldt kategorien direkte dum.. Jeg selv har undret mig og syntes at det er en lidt underlige kategori -igen med baggrund i, at deltager antallet nok bliver lidt begrænset i forhold til normalt, men det er jo ikke det samme som at kalde kategorien eller personen bag, for dum eller lign.!

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: jeg har også hunden men mangler nogle børne-figuranter :mrgreen: er det måske nogle man kan leje på timebasis :hmm: vi kan jo evt. deles om udgifterne :engel:

 

Er den lykkelige ejer af en genbugshund - Men mangler børnene.

Nogen der kan stille et par unger til rådighed, så klare jeg hunden? :mrgreen:

 

 

Hvem af jer vil have hende først? Så skal hun bare sendes videre med pakkepost til den næste af jer og så sender i hende tilbage når februar er slut :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må i sku stoppe jeres tuderi, sidste år kunne jeg være med i 2-3 kategorier! jeg startede ikke et oprør, acceptere dog vinderens valg og glæd jer i stedet til billeder.

 

Men jeg dropper sku det så, vil ikke være til besvær med et billed.

 

jeg er ikke på tværs, kan bare ikke se hvorfor forrige vinder skal udstilles sådan med sit valg af kategori. Så kan man undrer sig i stilhed eller skrive til personen, må da ikke være sjovt for personen at sidde og læse om at personens valg er "dumt"

 

Jeg er 100% enig med Guanomo :5up: Jeg synes at det er død tarveligt at sidde og tude over kategorierne. Endelig er der en der virkelig har tænkt sig om og lavet en kategori som kan tilgodese en gruppe af hundeejere (genbrugshunde som ikke har en kinamands chance for at være med når der er hvalpebilleder på programmet) og så skaber det så meget piveri over det ene og det andet. Vi har haft den diskussion en gang (da kategorien blev annonceret første gang) og jeg synes at det er dødtarveligt over for vinderen og vælgeren af kategorien at starte den op igen :evil: Medmindre kategorien bare er "hund" så vil der altid være nogen som ikke kan være med, ud over dem som ikke har nogen endnu, men vi kan jo så lade dem google et billede for at undgå uretfærdighed?? :rolleyes:

Hvad med at læne sig tilbage og nyde de billeder der kommer af nogle skønne hunde med søde børn på og så satse på at kunne deltage næste gang? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan tildels godt følge dig. Bortset fra at jeg ikke tror at nogen har kaldt kategorien direkte dum.. Jeg selv har undret mig og syntes at det er en lidt underlige kategori -igen med baggrund i, at deltager antallet nok bliver lidt begrænset i forhold til normalt, men det er jo ikke det samme som at kalde kategorien eller personen bag, for dum eller lign.!

 

Der har jo netop også været ytret et ønske fra admins side om mere snævre kategorier, så der bliver færre deltagere pr. måned. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må i sku stoppe jeres tuderi, sidste år kunne jeg være med i 2-3 kategorier! jeg startede ikke et oprør, acceptere dog vinderens valg og glæd jer i stedet til billeder.

 

Men jeg dropper sku det så, vil ikke være til besvær med et billed.

 

Nu får du lige to flade herfra.. først be du os om at holde op med vores tuderi og sidst i dit indlæg tuder du endnu højere om at du dropper det og ikke vil være til besvær... Få du nu bare lagt foto ind når du endelig kan være med..

Vi andre tuder forsat så længe det passer os... Fes den ind ? :blink:

 

Der har jo netop også været ytret et ønske fra admins side om mere snævre kategorier, så der bliver færre deltagere pr. måned. :blink:

 

Jeps og når jeg engang vinder så skal kategorien være for "Chi blandinger i brun farve fra Spanien" :slem:

 

:banan: solen er fremme og livet er andet end et spørgsmål om at vinde.. vi har jo alle verdens bedste hunde... tyns vi selv !! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig et tema man kan være med i :5up:

 

Jeg har tjekket tilbage i arkiverne og fundet tema'er som "sorte hunde" og "hunde over 9 år". Alene sidste år var der 3 - 4 måneder hvor jeg, trods to hunde at vælge imellem, ikke kunne være med.

Så helt ærligt, drop det ynkelige skaberi! Man skulle jo tro der stod en million kroner på højkant :roll:

 

Jeg er fristet til at boycotte tråden ligesom guanomo, men det ville jo gå ud over den person, der i sit hjertes godhed har valgt temaet, så her er mit bidrag. Og dem der ikke kan tåle mosten, de kan jo bare lade være med at stemme.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig et tema man kan være med i :5up:

 

Jeg har tjekket tilbage i arkiverne og fundet tema'er som "sorte hunde" og "hunde over 9 år". Alene sidste år var der 3 - 4 måneder hvor jeg, trods to hunde at vælge imellem, ikke kunne være med.

Så helt ærligt, drop det ynkelige skaberi! Man skulle jo tro der stod en million kroner på højkant :roll:

 

Jeg er fristet til at boycotte tråden ligesom guanomo, men det ville jo gå ud over den person, der i sit hjertes godhed har valgt temaet, så her er mit bidrag. Og dem der ikke kan tåle mosten, de kan jo bare lade være med at stemme.

 

Enig.

Så vidt jeg husker (men hæng mig ikke op på det) var 9+ min idé, nettop p.g.a. de mange hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem af jer vil have hende først? Så skal hun bare sendes videre med pakkepost til den næste af jer og så sender i hende tilbage når februar er slut :klap:

 

:5up: du behøver ikke pakkepost - du kommer da bare til kaffe - det bliver Jannik bare nødt til at se vigtigheden af :mrgreen::engel: og så kan Sookie og Pletten lege bagefter :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg kan jo selvsagt heller ikke være med i denne kategori og jeg må være ærlig og sige, at jeg synes, at jeres forskellige forslag til andre snævre kategorier er morsomme :oops::genert: (Edit: Ala: Hunde ved navn Sophus, der lige har været i bad og ligger på et blåt håndklæde på et hvidt gulv :lol:).

Men jeg ville da ikke have været foruden de skønne billeder, der allerede er med i denne måneds konkurrence og glæder mig til flere. Det er da herligt :klap:Og så er det da (alt andet lige) nemmere at forholde sig til en snæver kategori, hvad den indebærer og om billederne lever op til overskriften. Hvis alle kategorierne bare var "dit bedste hundebillede", var det jo umuligt at vælge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...