Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis det er en skijakke skal man lige være opmærksom på at man skal køre med lag-på-lag. En skijakke alene er ikke varm nok til en rigtig dansk vinter.

 

Det er heller ikke ski-jakke jeg er ude i - den må gerne være pænere og mere speciel, men ja, ikke facon-syet :lol: jeg sagde jo at jeg var besværlig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Elsker min danefæ - den er totalt vindtæt og lækker :lun: Jeg ville dog ønske den var foret - det er min ikke, så den kræver altså tyk trøje.

 

Jeg har faktisk fundet en som går under vinterfrakke hos dem, men det er altid et sats at købe frakker over nettet.

Synes de har mange fine jakker/frakker der inde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

har fundet de smukkeste sko fra england i str. lille.. Men de koster lige 1200kr, og så er der 20 dages levering på... De ville være flotte til buksedragt fra copenhagen moss ( Desværre er dragten ikke på lager, da jeg var inde og kigge for et par dage siden) :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker min danefæ - den er totalt vindtæt og lækker :lun: Jeg ville dog ønske den var foret - det er min ikke, så den kræver altså tyk trøje.

 

De skriver at der er termofoer i. Den står under vinterjakke. Jeg synes den er mega fin - har jo også luret på din. Og jeg har ingen vinterjakke så skal have en. Skal bare lige se om der er penge til den :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

Har købt ny kjole - skal til fest i november og til SATC party i januar, og synes denne kjole var perfekt her til:

 

http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tøj/festkjoler/margit-brandt-2215/channel-dress-221509-14/

 

- har dog købt den her, for helt ærligt at give 2100kr for en kjole, som jeg kan få til 350kr et andet sted, er da noget af en besparelse :-D

 

http://www.lagersalg.nu/product/channel-sn601-1000-margit-brandt-kjole-sort-45515/

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg må eje den her i år:

 

Ikke-navngivet-4_8.jpg

 

Eller den her:

 

89705-555-1000x1000_7.jpg

 

DEn første er klart den dyreste, men jeg tror altså også det er den varmeste. Den nederste er billigst (men stadig dyr), men jeg synes også den har en vildt flot facon. What to do??

 

Siri - Nuuk er virkelig varm og super lækker! Men (i hvert fald hvis den skal kunne gå til hundetræning) også en smule.... voldsom... at bevæge sig i. Greenland er fantastisk - fint varm, skøn at have på og går både til job og hundetræning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...