Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige hvad jeg leder efter :hjerte:

 

Kan du fortælle mig hvordan de er indeni? Jeg hader hjemmesko der hurtigt tager form efter foden eller bliver trådt flade.

Er der en pude i sålen, eller noget støtte? Eller går man bare på et tyndt skind/gummi lag?

 

Jeg er stor glerupfan, så byder lige ind :-) både Holger og Jesper har dem, jeg stjæler dem bare lidt. De er sindssygt varme og meget holdbare, også selv om halfdan havde et kærlighedsforhold til dem en overgang. De er ligesom formstøbte, så udover lædersålen går du på et tykt lag uld. Ej, de er virkelig verdens bedste <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ønske, jeg havde råd til begge to hehe. Damn det er svært, synes jeg. Veninde i dag, sagde par nr 3:genert:

 

Er der ikke steder, hvor de har to stel for en stels pris eller sådan noget? :-D Ja, du kan nok ikke forvente at alle er enige om, hvilket par du skal vælge :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der ikke steder, hvor de har to stel for en stels pris eller sådan noget? :-D Ja, du kan nok ikke forvente at alle er enige om, hvilket par du skal vælge :mrgreen:

Jo men ikke i denne butik:-D

 

hvad med at vælge dem du selv bedst kan lide?? Man kan sjældent gøre alle andre tilfredse.

Ja, men jeg er selv i tvivl:genert:

Jeanette tag i Louis Nielsen de har 2 briller for 1 :5up: fra 1895kr og det er med glas :banan:

Må prøve at gå derind en dag (det var også der, jeg fik kontaktlinser fra) Men 2 par er jo kun fordi jeg ikke kan beslutte mig. Ellers er et par rigeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...